نقشه سایت آموزش کامل سایت مپ، ساخت .. ویدیو+ سئوف | theme-market

حتی میتوان با استفاده از JSON-LD و اسکیما مارک آپ ImageObject اطلاعات بیشتری از تصاویر را نسبت به نقشه سایت در اختیار موتورهای جستجو قرار داد. به همین دلیل ساخت نقشه سایت تصاویر برای بسیاری از وب سایت ها ضروری نیست. درج نقشه سایت تصاویر در برخی وب سایت ها چیزی جز هدر دادن Crawl Budget نیست.

  • این نوع، بطور خاص در رابطه با فهمیدن محتواهای ویدئویی سایتتان به گوگل کمک می‌کند.
  • این نوع از نقشه سایت بیشتر برای نمایش صفحات به کاربران استفاده می‌شود.
  • جدول بالا اولویت‌بندی انواع صفحات در یک سایت خبری را نشان می‌دهد.
  • فایده ایجاد نقشه سایت XML با استفاده از یوست سئو، این است که بطور اتوماتیک بروزرسانی می‌شود (sitemap داینامیک).
  • ربات‌های گوگل بودجه مشخص و محدودی را برای بررسی و ایندکس هر سایت در نظر می‌گیرند که در بسیاری موارد موجب می‌شود تا هفته‌ها پس از انتشار محتوا منتظر بررسی و ایندکس آن توسط گوگل باشیم.
  • فقط نشانی‌های اینترنتی مقالاتی را که در دو روز گذشته در سایت منتشر شده‌اند را درج کنید.

با اینکه google XML Sitemap امکانات و آپشن های بیشتری میده و کامل تر و تخصصی تر هست ولی منم مثل دوستمون آقا مهران معتقدم بهتره از یک افزونه استفاده کنید . Yoast افزونه معتبری هست و میشه به نقشه سایتش هم مثل سایر بخش هاش اعتماد کرد. صفحه در نقشه سایت هست ولی به دلیلی نامشخص قابل ایندکس نیست.

http://asusmag.ir

اگر فایل شما فقط URL شامل‌های صفحه وب است، می‌توانید یک فایل متنی ساده که حاوی یک URL در هر خط است را به عنوان نقشه سایت خود به گوگل معرفی کنید. این فایل به موتورهای جست و جو کمک می کند تا ضمن خزیدن، ساختار سایت را نیز بهتر درک کند. در نقشه سایت XML، نیازی نیست به کاربر، خوانایی و اطلاعات مفید برای کاربر فکر کنید. تنها نگرانی شما خزنده های وب و اطلاعاتی است که آنها برای درک بهتر وب سایت شما نیاز دارند. این بدان معناست اطلاعاتی که برای کاربر بی ربط است، مانند فرکانس تغییر در نقشه سایت XML بسیار مهم است.

سایت مپ sitemap چیست؟ چگونه نقشه سایت بسازیم؟

پاسخ مناسب به این کاربر از طریق صفحات دسته‌بندی و برچسب قابل ارائه است. از طرف دیگر هر روز ممکن است یک محصول به سایت اضافه و یک محصول از سایت کم شود. به همین دلیل زمان آخرین تغییر در صفحات دسته‌بندی باید روزانه باشد. البته به یاد داشته باشیم که سئو فقط محتوا یا لینک‌سازی نیست.

ساخت نقشه سایت در وردپرس

در نتیجه الزامی ندارد که همه مجله خبری تم مارکت در نقشه سایت وجود داشته باشند بلکه این فایل با هدف بهبود دسترسی گوگل به آدرس صفحات ارزشمند طراحی می‌شود. پروتکل Sitemaps توسط گوگل معرفی شد، اما توسط اکثر موتورهای جستجوی اصلی مانند Bing، Yahoo و Ask پشتیبانی می شود. در نقشه سایت XML، امکان افزودن اطلاعات اضافی به URL وجود دارد که به خزنده‌ها کمک می‌کند تا صفحات وب سایت شما را بهتر بخزند. برای این کار کافی است وارد گوگل سرچ کنسول شوید و به بخش Sitemaps بروید. سپس آدرس فایل نقشه سایتتان را در قسمت مربوطه وارد کنید و دکمه Submit را بزنید.

سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟ آموزش سئو تکنیکال