تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهنمای خرید بالابرهای گیرلس هستند چرا که به خوبی می دانند برای نصب این مدل از تجهیزات، به موتورخانه نیاز ندارند و همچنین هزینه های تعمیرات و نگهداری بسیار کمتری را نیز منبع پرداخت خواهند کرد. شما نیز می توانید نمونه هایی از بهترین انواع این مدل بالابرها را از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به سلیقه ی خود، بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. آسانسور دستگاهی است که برای جابجایی افراد و هم چنین بار بین طبقات مختلف در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و …. در واقع آسانسور را می توان اتاقک یا کابین متحرکی دانست که با استفاده از نیرویی که از طریق سیم های فلزی یا جک ها به آن وارد می شود، کار می کند. این نیرو توسط موتوری الکتریکی یا هیدرولیکی تولید می شود که از نظر ساختار باهم تفاوت دارند.

  • آسانسورها در گذشته نه چندان دور بوسیله تابلوهای رله‌ای فرماندهی می‌شدند.
  • نوع بعدی آسانسور، آسانسور پنوماتیک یا می توان مدرن نام برد که مطمئنا همه ی شما این نوع آسانسور را دیده اید مخصوصا در خانه های دوبلکس و خانه های دو الی سه طبقه .
  • روغن کاری نادرست یا درزهای ساییده شده می توانند باعث به وجود آمدن آلودگی و جرم شوند.
  • کابین یکی از اجزای اصلی هر آسانسوری است که با حرکت خود باعث جابجایی افراد و بار در طبقات مختلف ساختمان می شود.
  • مشخص کردن پارامترهایی از قبیل نحوه آهن کشی و ایجاد اسکلت فلزی، پلیت گزاری، قرارگیری تجهیزات، تعیین نقاط برای سوراخ های سکوی موتورخانه، تعیین نقشه اجرایی موتورخانه، آماده سازی محل های نصب درب ها و …..

اولین آسانسوری که به عنوان وسیله جابجایی انسان در نظر گرفته می‌شود، در سال 1745 به دستور لویی شانزدهم ساخته شد، که به آن «صندلی پرواز» می‌گفتند. آیا تا کنون درباره قطع برق و مشکلات ناشی از آن فکر کرده‌اید؟ آیا تا کنون در هنگام قطع برق در آسانسور محبوس شده‌اید؟ آسانسوری را در نظر بگیرید که با ظرفیت کامل در حال حرکت می‌باشد و ناگهان به دلیل قطع .. برای تعمیر و نگهداری آسانسور از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. در موارد خاصی که ساختمان دارای استخر باشد دکمه P به معنای Pool مورد استفاده قرار می‌گیرد و نشان دهنده طبقه‌ای در ساختمان است که دارای استخر باشد. در برخی موارد دکمه P به عنوان مخفف کلمه Podium به معنای لژ مورد استفاده قرار می‌گیرد و منظور از آن لژ نمایش در سالن‌های نمایش است و یا ساختمان‌هایی که لژ در آن‌ها و در طبقه بالای همکف وجود دارد. حرف P مخفف کلمه Parking است و در اکثر آسانسورها دکمه P معرف پارکینگ آن ساختمان است.

تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

آسانسور کارگاهی متحرک جهت نصب موقتی برای سازه های درون شهری مناسب بوده و در انواع آسانسور کارگاهی سیار صورت عمودی و آسانسور کارگاهی سیار جابه جایی به صورت افقی ارائه می گردد. از آسانسور کارگاهی متحرک اغلب برای حمل بارهای سنگین در کارخانه ها، تعویض چراغ های دکل ها و پاک سازی شیشه های برج ها استفاده می شود. به دلیل اینکه در اکثر موارد انسان ها به صورت مستقیم با آسانسور سر و کار دارند، برای حفظ امنیت جانی افراد، تجهیزات مختلفی در مجموعه آسانسور طراحی شده است. برای عملیات نصب آسانسور، در مرحله اول محل قرار گیری سیستم آسانسور که آن را که چاه آسانسور می نامیم، آهن کشی می گردد. برای اینکه کابین آسانسور از طریق کفشک ها بتواند در مسیری صاف و مستقیم رفت و آمد کند، از ریل های آسانسوری که شاخه های 5 متری است و به همدیگر متصل می گردند، استفاده می شود.

اما اگر از درب طبقه ی لولایی استفاده نموده اید، درب کابین آسانسور شما باید نیمه اتوماتیک باشد. انقلاب صنعتی نقطه رشد صنعت و کارخانه ها بود و بیش از آن که بشر انتظار داشت، سبک زندگی اش دچار دگرگونی شد. این دگرگونی و پیشرفت بر روی انواع آسانسور نیز تاثیر خودش را گذاشت. در اواسط قرون نوزدهم بود که آسانسور صنعتی آن زمان شروع به کار و عمل با نیروی بخار کردد تا بتوان از آن برای حمل بار راحت تر استفاده کرد.

آسانسور لاکچری

دکمه M یا گاهی MZ خلاصه شده کلمه Mezzanine و به معنای نیم طبقه است. نیم طبقه در واقع طبقه‌ای است که در بین دو طبقه اصلی قرار گرفته است. در حالتی که شاخص UL در میان دکمه های آسانسور دیده شود، مخفف کلمه Upper Lobby یا Upper Level به معنای طبقه بالای لابی و یا طبقه بالا است. به طور معمول از کلید L یا LB (مخفف Lobby)، برای نشان دادن طبقه‌ای که لابی در آن قرار دارد استفاده می‌شود. البته در بعضی مواقع ممکن است شاخص L برای طبقات به کار برده شود که در این حالت مخفف Level است و به شکل L1, L2, L3 و… نشان داده می‌شود.

برای جزئیات کامل در مورد عرض و عمق دقیق کابین آسانسور ما، لطفاً به اطلاعات فنی مراجعه کنید. داده های فنی ما اندازه چاه آسانسور، نقشه کشی آسانسور و مشخصات آسانسور را برای اجرای هرچه بهتر ارائه می دهد. با توجه به توسعه صنعت ساختمان و همچنین گستردگی صنایع وابسته به آن در 4دهه گذشته، می توان اهمیت این صنعت را در ساختار صنایع و اقتصاد ایران به خوبی لمس کرد. هنگامی که ساییدگی رخ می دهد،قطعات کوچک فلزی بر روی روغن قرار می گیرند و در عملکرد درست آسانسور اختلال پیش می آورند. روغن کاری نادرست یا درزهای ساییده شده می توانند باعث به وجود آمدن آلودگی و جرم شوند. به هنگامی که موتور استارت می زند و کابین حرکت نمی کند، باید دو عامل را بررسی کنیم.

هم سطح نبودن آسانسور در طبقات

امروزه خرید آسانسور کارگاهی به دلیل ایمنی بالا، افزایش سرعت انجام کار و صرفه جویی در هزینه های پروژه، برای پروژه های ساختمانی یکی از الزامات ساخت و ساز به شمار می آید. هایپر صنعت فامکو با همکاری بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات ساختمانی با توجه به نیاز پروژه شما انواع آسانسور کارگاهی را به شرح زیر ارائه می نماید. این آسانسورها توسط موتور الکتریکی کار میکنند که دو وزنه بر سر یک نخ که از روی یک قرقره عبور میکند تشکیل شده است.