آموزش طراحی سایت از صفر تا صد 16 درس رایگان سریع آسان

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد 16 درس رایگان سریع آسان

اگر نه یک سایتی معمولی با قابلیت های معمولی و عام می خواین. معمولا هیچ در اکثر سایت ها شما برای سفارشی سازی قسمت های از سایت باید از کد نویسی استفاده کنید. اینکه چه موقع باید از کد نویسی صفر تا صد استفاده کنید، یا چه موقع نیازی نیست از کد نویسی استفاده کنید، وابسته به سایتی هست که قرار ساخته بشه و عملکردی که باید داشته باشه. این زبان یکی از قدیمی ترین زبان های سمت سرور می باشد که طراحان وب سایت بسیار زیادی از آن برای طراحی سایت استفاده می کنند. برای طراحی سایت با وردپرس همانطور که قبلا نیز اشاره شد حتماً نیاز دارید که یک دامنه اینترنتی داشته باشید، دامنه هایی که پسوند آنها غیر از دات آی آر (ir.) می باشد دامنه های بین المللی هستند و متعلق به کشور خاصی نمی باشد اما دامنه ای که پسوند آن آی آر می باشد متعلق به ایران است.

  • قبل از هر چیز لازم است بدانیم، فرآیند طراحی وب سایت به 2 صورت انجام می‌شود.
  • سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاه شان کوچک باشد.
  • با استفاده از این نرم افزار طراحی سایت، می‌توانید وب سایت خود را از طریق ویرایشگر بصری یا از طریق کدنویسی و یا از ترکیب این دو در کنار هم، بسازید.
  • در حقیقت طراحی سایت شرکتی معمولا برای شرکت ها و سازمان هایی استفاده می شود، که قصد دارند نمونه خدمات و رزومه کاری خود را در معرض دید کاربران و مشتریان خود قرار دهند.
  • اما موضوع قابل بحث این است که این هزینه مشخص نیست.چرا که همه چیز به خودتان بستگی دارد و میزان پشتکاری که در کارهایتان به خرج می دهید.
  • منظور از سرعت بارگذاری سایت در دیوایس های مختلف این است که سایت شما باید در دستگاه های مختلف دسکتاپ ، لب تاب ، تبلت و موبایل از سرعت بارگذاری و لودینگ قابل قبولی برخوردار باشد.

برای اینکه بتوانید با وردپرس سایت طراحی کنید اول باید یک دامنه و هاست داشته باشید، دامنه در اصل نام وب سایت شما می باشد مثلاً وب سایت ما آریا تهران است که aryatehran.com نام دامنه آن می باشد. اگر میخوای بدونی با چه هزینه ای میتونی چه مدل سایت هایی سفارش بدی میتونی از صفحه زیر استفاده کنی تا هم با حدود هزینه سفارش سایت اطلاع بیشتر داشته باشی هم با نمونه کارهای ما آشنا بشی. برای دریافت مشاوره رایگان هم می تونی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس بگیری. اگر میخواهید طراحی سایت کنید خیلی خوب میشه که در یه تیم اینکارو انجام بدهید.

وبینارهای آموزشی

اگر شما می خواهید در فضای اینترنت به فروش بالایی دست پیدا کنید، باید بتوانید فضای سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربر احساس کند وارد فروشگاه شما شده است. در صورتی که نمونه کارها قابل قبول بودند و تمامی موارد در آنها رعایت شده بوند از آن شرکت بخواهید کار طراحی وب سایت شما را انجام دهد. در این زمان انتقال دانش از ایران سایت به کارفرما فرا رسیده است.

در این جلسه اهداف کسب و کار و نحوه تعامل با مشتری بررسی شده و بهینه‌ترین راه‌کار برای ورود به فضای دیجیتال را به شما ارائه می‌کنیم. از نظر ما سایت خوب مملو از امکانات فنی نیست بلکه به هدف کاربر توجه کرده و ابزارهایی را در اختیارش قرار می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن به این هدف برسد. ما برای موفقیت شما تمامی امکانات و خدمات طراحی وب سایت را یک‌جا جمع کرده‌ایم.

سئو (SEO) چیست و چگونه می‌توانیم یک وبسایت را سئو کنیم؟

همواره سوالات زیادی در مورد هزینه طراحی سایت های ویژه پرسیده می شود. زیرا المان های زیادی هستند که در طراحی وب سایت های ویژه به کار برده می شوند و هر یک از آنها می توانند بر قیمت پکیج ها اثر بگذارند. برای انتخاب بهترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت معمولا شما قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنید تا گوگل با رعایت قوانین که هر کدام از این شرکت‌ها رعایت کردن می‌توانند رتبه بندی شوند. شما حتما برای یافتن بهترین چیز دنبال آن فقط در صفحه اول بلکه رتبه اول می‌گردید به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت برای ارائه خدمات خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند.

سئو سایت از جمله مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن شود. زیرا بدون سئو، سایت هرگز در مقابل چشم مشتریان قرار نمی گیرد و نمی توانید مشتریان زیادی را جذب چگونه طراح یک سایت شویم؟ کنید. از طرف دیگر، کسانی که طراحی سایت انجام می دهند باید برنامه ریزی های دقیق محتوایی داشته باشند تا بتوانند مشتریان را جذب کسب و کار خود نمایند.

از طریق تلفن، ایمیل و گفتگوی آنلاین سوالات خود را مطرح و توسط پنل کاربری اختصاصی هر لحظه از وضعیت پروژه خود مطلع شوید. کیفیت کار و قیمت هاتون خوبه، اگر بخوام در زمینه ی سایت و سئو فعالیتی داشته باشم،حتما با شما همکاری می کنم. 1-هنگام بارگذاری صفحات وب، مرورگر اینترنتی یک مدل شی گرا از آن برای مشاهده کاربر ایجاد می کند. شرکت همکار و به دلیل درخواست زیاد مشتریان، اقدام به ایجاد خدمات برای سی ام اس وردپرس کردند. قیمت پروژه ها مناسب بوده و امکان پرداخت هزینه در چند نوبت وجود دارد.