پشتیبانی شبکه و نگهداری سرور ⬅️ کلینیک تخصصی IT-ترازنت

در این ارتباط، چند خط برای استفاده کاربران درون سازمانی فراهم می شود که می توانند به رایگان و به صورت اشتراکی از خطوط شهری و از طریق سیستم مخابراتی با هم در ارتباط باشند. بسیاری از شرکت ها جهت تامین بستر ارتباطات خود جهت خرید، فروش ، بازاریابی ، ثبت سفارش و ارتباط با مشتریان خود، نیازمند ارتباط تلفنی می باشند. اغلب شرکت های بزرگ علاوه بر ارتباط تلفنی از طریق سیستم مرکزی یا سانترال، نیازمند به تکنولوژی ویپ هستند. ویپ می تواند ارتباط بین شعب یک سازمان را بصورت داخلی فراهم کند و بسیاری از هزینه های مربوط به تکنولوژی های قدیم، جهت استفاده از خطوط را از بین ببرد. سیستم تلفنی مبتنی بر آی پی امکاناتی از جمله صندوق پستی و ارسال ایمیل، تماس های مبتنی بر صف که مشتریان را در صف انتظار نگه می دارد، تماس های گروهی و تماس داخلی با شرکت از مزایای استفاده از سیستم ویپ می باشد.

درباره پشتیبان شبکه

Can اختصاصی است مجوز های دسترسی محدودتر و دقیقتری میتوانیم در این شبکه ایجاد کنیم که باز به نوعی میتوانیم بگوییم امنیت در این شبکه ها بیشتر است. ها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها، مراکز صنعتی، درمانی و بسیاری دیگر از شبکه برای ارتباط سریع و مطمئن استفاده میکنند. و از طرف دیگر مطمئن هستید که اطلاعات دریافت شده ناقص و یا خراب نیست و میتوان بدون مشکل از آنها استفاده کرد. اولینویژگی شبکه کردناینجا مشخص میشود که یک یا چند دستگاه به هم متصل باشند به سادگی میتوان دیتا های مختلف را با کمترین زمان جا به جا کرد. در قسمت بالا به صورت کامل اشاره کردیم که هدف اصلی شبکه و شبکه کردن چیست اما اگر به صورت خلاصه بخواهیم به آن اشاره کنیم با راه اندازی شبکه بخش های مختلف به دست می یابید.

شرکت آریان الکترونیک با 10 سال سابقه، ارائه‌ دهنده ی راه حل های مختلف خدمات شبکه و برون سپاری از جمله نصب و راه اندازی شبکه های Active و Passive ،پشتیبانی و نگهداری شبکه، نصب و راه اندازی سیستم تلفنی VOIP ، سانترال پاناسونیک و دوربین های مدار بسته میباشد. این گروه به منظور ارائه راهکارهای تخصصی تر و حفظ و ارتقاء سطح كمي و كيفي محصولات و خدمات خود، از چندین دپارتمان تخصصی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده است. دپارتمان های تخصصی گروه، مجموعه کاملی از خدمات مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها در زمینه ی بهره گیری از ظرفیت زیرساخت شبکه و ابزارها و تکنولوژی های نوین ارتباطی را فراهم آورده است. هم افزایی تخصص و دانش هر یک از دپارتمان های زیر مجموعه، توان فنی گروه پال نت را برای ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و ارتباطات با بهترین کیفیت و منطبق بر استاندارد های جهانی افزایش داده است.

مکعب آبی هوشمند یک گروه خدماتی در حوزه تکنولوژی است که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان خود می باشد. این خدمات در شش بخش خدمات کامپیوتر، خدمات شبکه، دوربین مداربسته، طراحی وب سایت، آنتی ویروس اورجینال و فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارائه می شود. پشتیبانی پخش اکتیو شبکه شامل بررسی، عیب یابی و رفع ایراد نرم افزاری شبکه و تست سلامت ارتباط بین سیستم های موجود در شبکه می باشد. در توضیحاتی که در بالا گفته شد به صورت مختصری با مفهوم نود در شبکه و یا پشتیبانی از سخت‌افزار شبکه گره آشنا شدید. کامپیوتر هایی که فایلی ارسال میکنند و یا دریافت میکنند به نوعی سرمنشا شروع و پایان داده ها در شبکه ما به این کامپیوتر ها می شوند، گره های شبکه و یا نودهای شبکه میگوییم. ممکن است یک کامپیوتر نود در شبکه باشد، ممکن است یک گوشی تلفن و یا سرورها و تجهیزات سخت افزاری بزرگ ، بنابراین در مفهوم نود در شبکه حتما لازم نیست یک دیتا سنتر بزرگ را در نظر بگیرد حتی یک گوشی که داده دریافت و ارسال میکند نیز یک نود به حساب می آید.

پشتیبانی شبکه و نگهداری سرور ⬅️ کلینیک تخصصی IT-ترازنت

در زمان مناسب با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن، حرفه ای ترین کارشناسان ما به مجموعه شما خواهند آمد و شرکت شما را بررسی خواهند کرد و بهترین زیر ساخت شبکه را پیاده سازی خواهند کرد. طراحی، پیاده سازی و اجرای سرویس Active Directory با استانداردهای روز و روشهای پیشنهادی شرکت مایکروسافت شما را از مشکلات آتی نجات خواهد داد. کارشناسان مکعب آبی در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی در زمینه پشتیبانی شبکه به شما عزیزان می باشد. درست است که در ابتدا کار لازم به تیم شبکه کار مجرب دارید و یا لازم است دستگاه های گران قیمتی خریداری کنید اما یک عمر راحت هستید که دیگر مشکل بزرگی باعث ایجاد اختلال در روند صحیح کارکرد شرکت ایجاد نمیشود.

اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت می‌توان مشکلات را حل کرد. آی تی پشتیبان با ابزارهای لازم، سناریو های متفاوت و با تجربه چندین ساله، موضوع امنیت در پشتیبانی شبکه را به خوبی درک کرده و آن را اجرا می کند. ما در آی تی پشتیبان در کنار شما هستیم تا بتوانید بدون نگرانی از مشکلات شبکه با خیالی آسوده بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید. برای اطلاع از شرایط و هزینه های پشتیبانی شبکه مجموعه خود از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • یک شرکت پشتیبانی شبکه باید بتواند به صورت منظم عملکرد تجهیزات را بررسی و کنترل نماید.
  • امروزه استفاده از خدمات شبکه برای تمامی سازمان‌هایی که کامپیوتر در آن وجود دارد لازم و ضروری است.
  • کارشناسان ما خدمات کامپیوتر و خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری خود را متناسب با نیازمندی های کارفرما طراحی و اجرا می نماید.
  • از طرفی دیگر امنیت اطلاعات و جلوگیری از نشت اطلاعات به خارج از مجموعه موضوع مهم دیگری در خدمات شبکه است که ارزش پیدا می کند.

در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با خدمات پشتیبانی شبکه بر روی لینک کلیک کنید و یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید. این شرکت امکان بازدید و مشاوره رایگان و عقد قرارداد پشتیبانی برای شرکت ها و سازمان ها را فراهم میکند. در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی تخصصی شبکه منحصر به فرد، با شرکت پیشگام رایانه در ارتباط باشید . مشکلات کندی شبکه ، قطع شدن مداوم سرویس ها و سرور ها ، هزینه سنگین تراشیدن برای کارفرما و … از جمله مواردی هستند که شرکت ها با آن درگیر هستند و علت آن عدم استفاده از متخصص شبکه با تجربه می باشد.

چرا نیاز است تا از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده نمایید؟

در این طرح، کارشناس مستقر مانند یک مدیر شبکه، نگهداری شبکه را بر عهده دارد. بازیابی اطلاعات در پشتیبانی و نگهداری شبکه تنها یک متغیر در معادله امنیت سایبری است. با ورود هرچه بیشتر انواع تجهیزات به محل کار، سازمان ‌ها زمینه های بیشتری را برای هک شدن و ورود بدافزارها و باج‌ افزارها، دستکاری‌ های هوش مصنوعی، حفره‌ های امنیتی سیستم ‌عامل، نرم ‌افزارهای قدیمی و تهدیدات امنیتی سایبری مدرن ‌تر را به دست می آورند. قانون های جدید محل کار، پیچیدگی امنیتی بیشتری را به این بخش اضافه می کند.

هوشمندی کسب و کار