کارمزد صرافی کوینکس (CoinEx) چقدر است؟

جهت تنظیم نمودن عبارت امنیتی ایمیل روی Set ضربه بزنیدو در صفحه جدیدی که ظاهر می شود یک فیلد خالی وجود دارد که در آن عبارت امنیتی مورد نظر خود را تایپ کنید و بر روی کلید Submit فشار دهید. در دومین فیلد مرتبط با قیمت هم، مقدار قیمتی که می خواهید ارز رمزنگاری مورد نظر خود را در آن قیمت به فروش برسانید، تایپ کنید. در نظر داشته باشید که پاداش ارجاع فقط در مورد حسابهایی در نظر گرفته میشود که با استفاده از کد ارجاع یا لینک شما ثبت شده باشند. فقط باید میزان تتر (USDT) موردنظرتان را وارد و روی گزینه Buy BTC کلیک کنید. وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند “Assets” در نوار پیمایش کلیک کنید و گزینه withdraw را انتخاب کنید. در برگه Spot روی Limit Order کلیک کنید. یکی از این روش ها، انجام خرید به روش Limit Order یا سفارش محدود است.

در برگه Spot منوی Market Order یا سفارش بازار را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید. در مرحله پیش صفحهای پیش روی شما قرار خواهد گرفت که میتوانید در آن یکی از روشهای بارکد یا آدرس (کد) را انتخاب کنید. صرافی کوینکس کاربران ساکن ایران را مورد تحریم قرار نداده ولی برای دسترسی به این صرافی از ایران لازم است از فیلتر شکن استفاده گردد. این صرافی تاکنون ممنوعیتی برای فعالیت کاربران ساکن ایران فراهم نکرده است، ولی به طور صریح اعلام کرده که در صورتی که الزامی پیش آید، با قانون گذاران داخل و خارج از جزیره سیشل جهت مسدود کردن حساب کاربران خاطی همکاری می نماید. در صورتی که عبارت Switch to SMS Verification را فعال کنید، در عوض ارسال کد تایید گوگل، اسمس تایید برای گوشی تان ارسال می شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد شما میتوانید از صرافی یا بازار معاملاتی پینگی که در ایران فعالیت دارد، استفاده کنید.

یعنی اگر شما به عنوان یک ایرانی در کوکوین فعالیت میکنید، این صرافی میتواند بدون اطلاع قبلی اکانت شما را ببندد و از آنجایی که شما از قوانین این پلتفرم تخطی کردهاید، این اختیار را دارد که داراییهایتان را به شما بازنگرداند. در ادامه گفته شده در صورت تخطی از قوانین کوکوین یا هر قانون دیگری، Kucoin این اختیار را دارد که بدون هیچگونه بدهی به شما، با یا بدون اخطار قبلی، دسترسی شما به بخشی یا تمام سرویسهای پلتفرم را به حالت تعلیق دربیاورد یا گزارش تراکنش مشکوک را برای مراجع قضایی ارسال کند. به هر حال، همین ویژگی ها موجب شده تا صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از محبوبترین صرافیها برای سرمایهگذاران کریپتویی باشد. در سفارش مارکت یا Market می توانید مقدار ارز مورد نظرتان را براساس مقدار وارد کنید تا سفارشتان جهت خرید ارز بر اساس قیمت بازار انجام شود.

جهت پیشگیری از ضرری که ممکن است اتفاق بیفتد می توانید سفارش توقف ضرر را به مقداری پیش از رسیدن قیمت KCS به قیمت حمایتی تنظیم کنید. با توجه به رمز 2 که در بانکها اومده جلوی این جور سوء استفاده ها را گرفته اند و کمتر این اتفاق ها میفته. به عنوان نمونه هر گاه کاربری بخواهد بیت کوین برداشت کند، کارمزد برداشت معادل ۰.۰۰۰۴ بیت کوین می باشد که مقدار آن از میانگین هزینه های برداشت در دیگر صرافی ها کمتر است.

In Progress: این گزینه نشاندهنده پروژههای استیک در حال اجرا است. ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و در پایین صفحه اصلی آن منوی Assets را کلیک کنید. از دید اعتماد، این صرافی قابل اعتماد بوده و خرید و فروش در آن بسیار راحت است. کار کردن با صرافی «Coinex» بسیار آسان است. تایید هویت در صرافی Kucoin چگونه است؟ ما در مقالهای به بررسی صرافیهایی که میتوان بدون احراز هویت از آنها استفاده کرد پرداختهایم که میتوانید از طریق لینک زیر مطالعه کنید. ضرورت استفاده از VPN ها یا VPS ها با IP ثابت و علاوه بر آنها تحریمهای بین المللی علیه کشورمان همواره برای ، تریدرهای ایرانی دل مشغولیهایی ایجاد کرده است. صرافی کوکوین که محبوبیت زیادی هم در میان کاربران دارد، این روزها تبدیل به جایگزین بایننس برای ایرانیان شده است. آیا صرافی کوکوین معتبر است؟ مراحل افزایش امنیت حساب کاربران در صرافی کوکوین چگونه است؟ امکان معامله این رمزارز در صرافی های یونی سوآپ و کوکوین وجود دارد.

پایین بودن کارمزد این صرافی را می توان از قابل توجه ترین مزایای آن برشمرد. این اطلاعات شامل این موارد است: آدرس آیپی شما، نوع و نسخه مرورگر شما، نوع سیستمی که از آن استفاده میکنید، شماره مرجع مرتبط با اطلاعاتی که وارد سیستم کوکوین میکنید، اطلاعات لاگین، جریان کلیکی شما در طول استفاده از سایت، شماره کوکی و فعالیت شما روی سایت از جمله صفحههایی که مشاهده کردهاید، جستجوهایی که انجام دادهاید و خدماتی که دریافت کردهاید. از جمله این رمزارزها میتوان بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، بیتکوین کش، ریپل، استلار و …

• در نهایت یک سفارش ثبت می شود و براساس آن زمانیکه قیمت به 50000 برسد، فروش انجام شده و پوزیشن بسته می شود. در Market Order یا سفارش بازار جهت خرید یا فروش میزان مشخصی از یک نوع ارز که با بهترین قیمت در بازار عرضه شده، می توان سفارش را ثبت نمود. کاربران ساکن ایران می توانند جهت شروع فعالیت خود، ارز دیجیتال به صرافی واریز نمایند. کد موبایل ایران در این بخش از پروسه وجود ندارد و کاربران ساکن ایران تنظیمات تلفن هوشمند را نمی توانند انجام دهند. کوکوین این حق را دارد که در هر زمانی، با یا بدون اطلاع قبلی به کاربران ساکن مناطق خاص، تمام یا بخشی از سرویسهای خود به این کاربران را قطع یا محدود کند. در ادامه قوانین سختگیرانه کوکوین گفته شده که اگر کوکوین بفهمد شما در حال فعالیت از بعضی «مناطق خاص» هستید، این حق را دارد که در هر زمانی، روی مقادیر ترید شما محدودیت اعمال کند؛ مثلا، تعداد سفارشهای شما را محدود کند.

همانطور که می دانید، فرابورس یا otc برای شرکت هایی که به طور رسمی ثبت نشده اند، به عنوان فرآیند نحوه انجام معامله های اوراق بهادار را تعیین می کند. در قسمت Set Login Password (تعیین پسورد ورود) یک پسورد قوی متشکل از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد انتخاب کردم و وارد کردم. یعنی برعکس بانک ها که هر کدام یک برنامه جداگانه برای تولید رمز دوم ساخته اند، برنامه رمزساز گوگل یک برنامه است و میتواند به تنهایی برای هزاران سایت و برنامه رمز دوم تولید کند. شماره 2) در قسمت بعدی که با رنگ قرمز آن را نشان دادم نوشته شده SMS Code که دقیقا مانند همان بانک ایران که برای شما رمز دو را SMS می کند عمل میکنه. در ضریب اهرم ایزوله صرافی کوینکس، تنها آن بخشی از دارایی که وارد پوزیشن کرده اید، متوجه ریسک می شود و باقی دارایی در حساب فیوچرز در معرض ریسک قرار نمی گیرد.

منبع این عکس، صفحه پشتیبانی صرافی کوکوین است. پشتیبانی صرافی کوکوین اعلام کرده که برخی دولت ها ساکنین خود را از کار در زمینه ارزهای رمزنگاری منع کرده اند و شرکت کوکوین به قوانین این کشورها پایبند است و از دادن سرویس به شهروندان اینگونه کشورها حذر می کند. اگر هم از این قضیه بیخبر هستید، باید به اطلاعتان برسانیم که برای بهرهمندی از دنیای سودآور ارزهای دیجیتال، باید بیخیال IP های ایرانی بشوید. حالا رفته تمامی خوره های برنامه نویس و متخصص تو حوزه بلاکچین و اینترنت را دور هم جمع کرده تا بتونه یه همچین سایتی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال راه اندازی کنه. تعداد جفت ارزهای رمزنگاری متنوعی در این صرافی امکان معامله دارند. به عنوان نمونه روش انتخاب بازار جفت ارزها به این صورت است که اگر بخواهید توسط بیت کوین توکن بومی صرافی کوکوین یعنی KCS را بخرید، ابتدا مارکت BTC را انتخاب کرده، سپس با کمک فیلد جستجو ارز دوم یعنی KCS را می یابید.

در مرحله فعلی، حجم معاملات کوینکس تحت تاثیر قرار نگرفته است. همگی خوب میدانیم که ایران یکی از همین مناطق ممنوعه است. یکی از صرافیهایی که کاربران ایرانی زیادی دارد، صرافی کوکوین (Kucoin) است. او به مدت چهار سال در سمتهای شغلی مختلف در کوکوین فعالیت کرده و حالا حدود یک سال و نیم است که سمت CEO این صرافی را دارد. از سمت دیگر با پایین آمدن قیمت این کالا، کارخانه میلگردسازی سود خوبی خواهد کرد چون میلگرد ها را با قیمت بالاتری فروخته است و عکس این قضیه هم وجود دارد. از آنجایی که باز کردن این کدهای یکبار مصرف بسیار مشکل است، می تواند امنیت خوبی را ایجاد کند.

بودجه معاملات فیوچرز هر هشت ساعت یکبار به روز رسانی می شود. از طریق این نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند در هر موقعیت و در هر زمانی کاربران میتوانند وارد اکانت کاربری خود شده و معاملات خود را انجام دهند. کوکوین میتواند این اطلاعات را زمانی که کاربر از سایت بازدید میکند، در سایت ثبتنام میکند، سفارشی در صرافی میگذارد و یا با استفاده از دیگر منابع مرتبط با این صرافی جمعآوری کند. شما میتوانید عدم رضایت خود برای جمع آوری اطلاعات شخصی خود توسط کوکوین را با ارسال ایمیلی به این صرافی اعلام کنید.

برای بالا بردن تنظیمات امنیتی از Google Verification، کمک بگیرید و بر روی Set کلیک کنید. سرانجام با زدن کلیک بر دکمه Send Code کد تایید به صندوق ایمیل فرستاده می شود، بایستی کد را در فرصت تعیین شده در فیلد Email Verification Code وارد نمایید و در آخر بر روی دکمه Sign Up فشار دهید. با ضربه بر روی کلید Send Code، کد تاییدی از سوی صرافی کوکوین به صندوق ایمیل تان فرستاده می شود که باید در فیلد تعیین شده وارد نمایید. توسط منوی APP می توان اپلیکیشن تلفن همراه صرافی Kucoin را بر روی سیستم عامل های اندروید یا iOS نصب و اجرا نمود.

آیا صرافی کوکوین معتبر است؟ تقاضای روزافزون برای رمزارزها نیاز به صرافیهای رمزارزها را افزایش داده است. کوکوین این امکان را برای کاربران مختلف فراهم کرده است تا بدون احراز هویت و بدون نیاز به تغییر آی پی تا میزان محدودی از خدمات این صرافی استفاده کنند. در ادامه، آموزش صفر تا صد صرافی کوکوین را مفصل بررسی کردهایم. این کانالها آموزشهای متعددی از ساخت اکانت تا استفاده از قسمتهای مختلف کوکوین را ارائه میدهند. با تنظیم آن هر گاه ایمیلی از سوی صرافی کوکوین دریافت کنید عبارت خاصی که قبلا تعریف شده نشان داده می شود. فیوچرز تریدینگ نیز روشی است که در آن امکان خرید تا 100 برابر سرمایه حساب کاربری شما وجود دارد. و هم چنین از آنجایی که صرافی کوکوین از ساکنین ایران برای انجام مراحل احراز هویت نیز پشتیبانی نمیکند، در ادامه آموزش صرافی کوکوین، به توضیح بخش افزایش امنیت حساب کاربری میپردازیم.

در صفحه ظاهر شده میتوانید رمز عبور وبسایت ایران ارز دیجیتال را عوض کنید. هرگاه گذرواژه را وارد کردید، تا دو ساعت بعد اعتبار داشته و نیازی به ورود دوباره رمز عبور نمی باشد. در این صفحه لازم است رمز عبور مربوط به معاملات حساب خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. سعی کنید رمز عبور خود را شامل حروف بزرگ لاتین و اعداد باشد. بنابراین بهتر است از رمز عبور طولانی و منحصربهفرد با حداقل ۸ کاراکتر استفاده کنید. بنابراین اگر با اتصال VPN وارد این وب سایت صرافی شدید، این آیتم را بگذارید غیر فعال بماند. با توجه به اینکه بهتر است هویت ایرانی شما فاش نشود، بنابراین باید احراز هویت دو مرحله ای از طریق اپلیکیشن گوگل را را انتخاب کنید.

پس از آنکه به صفحه مرتبط با بازار معاملات صرافی Kucoin رفتید، چند قسمت در آنجا مشاهده می کنید که شامل بخش های کتاب سفارش یا Order Book، نمودار قیمت، انتخاب جفت ارز، و قسمت مرتبط با ترِید می باشد. فرض کنید قیمت فعلی توکن KCS معادل 0.97 دلار باشد و کاربری قصد خرید ۱۰۰واحد از آن را داشته باشد، در این صورت می تواند سفارش محدود خود را در قیمت 0.95 دلار به ثبت رساند. جهت ارسال ارز رمزنگاری از حساب خود در صرافی به کیف پول، لازم است توسط گزینه Assets، روی عبارت Withdraw کلیک کنید و پس از تعیین مقدار و نوع ارز مورد نظر خود در فیلدهای آدرس، آدرس کیف پول گیرنده و آدرس کیف پول خود را وارد نمایید و ارز خود را به آن ارسال کنید.

در برگه Spot روی Limit Order کلیک کنید.