جعبه پذیرایی شامل ست لیوان و دمنوش مدل MF12 اشانتیون-امیران تبلیغ

اگر تا کنون از لذت استفاده از دمنوش ها بی بهره بوده و آن ها را امتحان نکرده اید، این شش مورد را که اتفاقا در پک دمنوش کادومون نیز وجود دارد، امتحان کنید. کارگاه چاپ لیوان تبلیغاتی به عنوان یک شرکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی همواره سعی در عرضه هدیه های ارزان، نفیس و خلاقانه نموده ایم. پک زیبای چوبی این جعبه باعث زیبایی دو چندان ان شده و به همراه ما بقی اقلام یک هدیه کامل برای هدیه دادن است.

کالای دیجیتال

برای هدیه به طرفداران دمنوش و چای های گیاهی یک پک کامل و زیبا از دمنوش سازف جعبه های چوبی دمنوش و سفره قلمکار با هارد باکس طرح سنتی قرمز بسیار با کیفیت. صنایع دستی اریسا تلاش دارد با حذف واسطه ها، خلاقیت در بسته بندی و ارائه بسته های کاربردی از صنایع دستی ایرانی، هنر زیبای ایران زمین را با بهترین کیفیت و حداقل قیمت در اختیار هنر دوستان داخلی و خارجی قرار دهد. دنیای اشانتیون با سالها تجربه در امر ساخت، واردات و پخش انواع هدایای تبلیغاتی همچون فلش مموری، پاوربانک، لیوان، جاکلیدی، خودکار، هدایای دیجیتال و …

جعبه چای و دمنوش 15*30 طرح کهربا کد 060207

جعبه پذیرایی شامل ست لیوان و دمنوش مدل MF12 اشانتیون-امیران تبلیغ

محتوای پک های دمنوش کادومون متفاوت اند و هر یک دارای ویژگی های مختص به خود و محتوای گوناگونی هستند. نکته حائز اهمیت در بسته بندی پک دمنوش کادومون، جعبه ی چوبی این محصول است که مکمل حس و حال طبیعی این پک می باشد. کادومون با هنر بی نظیر خود در بسته بندی پک های دمنوش گیاهی و منقش کردن طرح های چشم نواز بر روی بسته بندی های خود، هدیه بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی را برای دوستان تان به ارمغان می آورد. ست هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا شامل میوه خشک درجه یک، ظرف مسی دست ساز طرخ انار قلع شده، شیشه گیفت حاوی غنچه گل محمدی و شیشه فال حافظ همراه با جعبه چوب و چرم قفل دار مناسب برای شب یلدا و چهرشنبه سوری و عید نوروز، جعبه…

بدنه این لیوان دوجداره از شیشه و استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی بهمراه اهرم پرس و جداسازی است. سالنامه تکسیز تولید کننده و پخش کننده انواع سررسید ، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی با ظرفیت تولید روزانه ده هزار جلد سررسید و تقویم و … ، آماده پذیرش سفارش از تولید کنندگان سالنامه ، همکاران محترم چاپ ، کانون های آگهی و مشتریان عزیز می باشد. داخل این فلاسک یک صافی استیل قرار داده شده است، تا مانع مخلوط شدن دمنوش گیاهی و چای با آب شود و شما به راحتی می تونید توری یا صافی را از لیوان دمنوش ساز جدا نموده و بشوئید. دمنوش های گیاهی، طعم ها و عطر های گوناگون و البته شگفت انگیزی دارند و نکته حائز اهمیت این نوشیدنی ها، کم کالری و فاقد شکر بودن آن ها است.

  • جعبه ی اين پك ها در سه مدل چوبى،MDF و هارد باكس توليد می شود تا با انواع سلیقه و کاربردها متناسب باشند.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه والولند، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می‌شوید.
  • بدنه این لیوان دوجداره از شیشه و استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی بهمراه اهرم پرس و جداسازی است.
  • هدیه سازمانیهدیه سازمانی و هدایای سازمانی هدیه سازمانی و هدایای سازمانی بهترین راهکار برای قدردانی از کارمندان و همچنین تبلیغات کسب و کار شماست.
  • دنیای اشانتیون با سالها تجربه در امر ساخت، واردات و پخش انواع هدایای تبلیغاتی همچون فلش مموری، پاوربانک، لیوان، جاکلیدی، خودکار، هدایای دیجیتال و …
  • برای هدیه به طرفداران دمنوش و چای های گیاهی یک پک کامل و زیبا از دمنوش سازف جعبه های چوبی دمنوش و سفره قلمکار با هارد باکس طرح سنتی قرمز بسیار با کیفیت.
از ابتدای فعالیت تا به امروز گستره وسیعی از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی در لیست بلند مشتریان کاواترسیم قرار دارند. همکاری با ارگان های دولتی و شرکت های بزرگ، همواره گواه بر کیفیت بالای محصولات و خدمات ارائه شده توسط گروه کاواترسیم بوده است. با انتخاب و خرید پک دمنوش کادومون می توانید از تمامی این خواص و دمنوش ها که البته از با کیفیت ترین گیاهان تهیه شده اند، بهره ببرید. دمنوش های گیاهی که از دیرباز به عنوان دارو های طبیعی و مثمر ثمر برای بیماران استفاده می شدند، جدا از طعم های بی نظیری که دارند، از فواید بی شماری را برای سلامتی، حفظ آرامش و…برخوردارند. دمنوش های گیاهی به راحتی قابل مصرف هستند و می توان به آسانی همچون چای سیاه آن ها را در قوری دم کرده یا از فرنچ پرس استفاده کنید و از رایحه خوش و طعم بی نظیرشان لذت ببرید. دمنوش های گیاهی از ادویه جات، میوه های خشک شده، گیاهان و گل های دارویی تهیه می شوند که همین امر موجب تنوع در طعم و عطر آن ها است.

پک هدیه دمنوش نوشا گزیده ای از پر کاربردترین دمنوش های گیاهی با خواص درمانی فوق العاده می باشد ، با توجه به ذائقه مردم ایران این پک همواره پرطرفدار بوده و گزینه عالی برای هدیه و خرید هدایای اداری تبلیغاتی کادو می باشد. محتویات خوراکی استفاده شده در این مجموعه ها از شرکت ” گالوک ” یکی از بهترین برندهای تولید مواد غذایی کشور تهیه و با رعایت استاندارهای بهداشتی – آزمایشگاهی بسته بندی می شوند که ضمن داشتن پروانه بهداشتی دارای تاریخ تولید و انقضا برای هر محصول هستند. جعبه ی اين پك ها در سه مدل چوبى،MDF و هارد باكس توليد می شود تا با انواع سلیقه و کاربردها متناسب باشند.

دارای بزرگترین بانک محصولات تبلیغاتی می باشد و همچنین با ایده و نظر اختصاصی شما اقدام به طراحی و ساخت هدایای تبلیغاتی خاص می کند. بخش بازرگانی کاواترسیم یکی از بزرگترین وارد کنندگان هدایای تبلیغاتی اعم از فلش مموری، پاوربانک تبلیغاتی، خودکار، جاکلیدی،بج سینه و … بوده که تمامی این محصولات بدون واسطه با گارانتی شرکتی و تضمین بهترین قیمت و اصالت کالا ارائه می شوند. با همه گیر شدن دمنوش ها، پک دمنوش در بین مردم جای خود را پیدا کرده است که این پک های دمنوش متشکل از دمنوش های مختلفی چون چای سبز، گل محمدی، بهار نارنج، چای ترش، دمنوش چوب دارچین، چای به لیمو و… لیوان دمنوش بدنه فلزی و شیشه با طراحی منحصر به فرد، ایده آل برای درست کردن قهوه فرانسه یا دمنوش است.

ست هدایای تبلیغاتی شامل شارژر بی سیم وایرلس سازگار با انواع موبایل با پایه از جنس چوب طبیعی گرجستان، بخور سرد اولتراسونیک باتری دار قابل حمل در ابعاد کوچک و قابل قرارگیری داخل کیف، همراه با بسته بندی ویژه متالایز به… ست هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا شامل آجیل چهار مغز درجه یک، ظرف مسی دست ساز طرخ انار قلع شده، فلش مموری SanDisk با سنگ های سواروسکی، خودکار تاچ سواروسکی همراه با جعبه چوب و چرم قفل دار مناسب برای شب یلدا و چهرشنبه… ست هدایای تبلیغاتی شامل آجیل درجه یک، کوکی خوراکی انار، شمع به شکل هندوانه و عود گیاهی و طبیعی اسماج با خاصیت پاکسازی محیط و تمدد اعصاب همراه با کبریت های بزرگ مناسب برای شب یلدا و چهرشنبه سوری و عید نوروز، جعبه و… ست هدایای تبلیغاتی شامل فلاسک طرح سنگ ماربل دارای صافی تمام استیل و بدنه استیل ضد زنگ، ماگ سرامیکی ماربل طرح سنگ قابل قرارگیری در مایکروفر، ببه همراه دمنوش های گیاهی گل گاوزبان و گل محمدی در ظروف شیشه ای، همراه با… ست هدایای تبلیغاتی شامل پاوربانک وایرلس یا شارژر همراه بی سیم با ظرفیت باتری 8000 mAh و شدت جریان خروجی 2.1 میلی آمپر و امکان شارژ سه دستگاه همزمان، خودکار سواروسکی با سری مخصوص صفحات لمسی و فلش مموری طرح سواروفسکی با…

هدایای تبلیغاتی ترنج با اتکا به بیش از سالها تجربه و سابقه فعالیت در حوزه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی، واردات انواع هدایا در سال ۱۳۸۰ شروع بکار کرد. دیگر زمینه های فعالیت این شرکت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تولیدات داخلی و خارجی، انواع چاپ صنعتی( سیلک، تامپو، لیزر، طلاکوب) بوده است. با استفاده از این محصولات می توانید به میز محل کار یا منزل خود جلوه اى خاص داده یا بعنوان هدیه ای ارزشمند آن را به عزیزانتان کادو دهید. نکته قابل توجه این است که پس از استفاده و تمام شدن محتویات این محصولات میتوانید مجدد آنها را شارژ نموده یا از باكس و جعبه آنها براى نظم دهى به دیگر اقلام پذیرایی استفاده نماييد. جعبه هدیه شامل فرنچ پرس و دمنوش 9 گیاه که با داشتن عطر و بوی خوب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده .گیاهان استفاده شده در این دمنوش جهت مقابله با انواع بیماریهای ویروسی بسیار کاربردی و موثر است. گروه کاوا ترسیم یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه واردات و عرضه مستقیم انواع محصولات تبلیغاتی و همچنین مشاوره تبلیغات با حدود 20 سال سابقه فعالیت حرفه ای و خلاق می باشد.

بدلیل حجم سفارشات بالا لطفا قبل از واریز ، برای اطلاع از موجودی کالا از طریق چت آنلاین یا شماره های تماس شرکت اطمینان حاصل کنید.