فروش اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت | car

هر جا سخن از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در میان باشد، قطعا پای سمند هم در میان است. سمند در انواع و مدل‌های متعددی تا کنون تولید و عرضه شده است، اما هم اکنون طرح‌های خرید سورن پلاس، سورن و سمند EF7 از بازار بسیار خوبی برخوردار است. ای اف سون به عنوان موتور ملی، با مزایای استهلاک کم، قدرت زیاد و مصرف سوخت پایین به یک امتیاز برای محصولات اخیر ایران خودرو تبدیل شده است.

ام وی ام x33 کراس صفر نقد و اقساط 1403

فروش اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت | car

متقاضیان با ثبت‌نام در سایت رسمی ایران خودرو می‌توانند محصول مورد‌نظرشان از این گروه خودروسازی را خریداری کنند. این شرکت محصولات خود را از روش‌های مختلفی هم‌چون قرعه‌کشی و به‌صورت شرایطی با کمترین پیش‌پرداخت به فروش می‌رساند. سپند خودرو یکی از معتبر‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه فروش اقساطی و نقدی محصولات ایران خودرو، فروش اقساطی کرمان موتور و سایر محصولات شرکت‌های خودروسازی ایرانی فعالیت دارد.

  • ایران خودرو پژوهای ۴۰۵، پارس، ۲۰۶ و ۲۰۷ را بر‌اساس استانداردهای خودروهای فرانسوی در ایران مونتاژ فروش اقساطی خودرو می‌کند.
  • با توجه به نیاز‌های مشتریان ایرانی، فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با بهترین شرایط ممکن ارائه می‌شود.
  • در صورت کوتاهی خریدار در این زمینه باید به مفاد قرارداد مراجعه کرد.
  • فروش محصولات ایران خودرو تنها خدمت این مجموعه به هم‌وطنان نیست و علاوه بر فروش قسطی ایران خودرو، امکان تهیه و خرید اکثر خودروهای محبوب ایرانی، مونتاژی و وارداتی نیز وجود دارد.
  • از تمامی کارکنان مجموعه سپند خودرو به ویژه مدیریت محترم مجموعه سپاس گزارم.

با توجه به نوسانات قیمت بازار خودرو جهت اطلاع از نیاز یا عدم نیاز به ارائه ی ضامن، لطفا با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید. تمام آنچه که تا اینجا گفتیم، مربوط به فروش اقساطی ايران خودرو سال 1401 بود. بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال شرایط فروش اقساطی سایپا هستید،میتوانید به صفحه محصولات سایپا مراجعه کنید. خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره، از جمله اتومبیل های کمپانی بهمن موتور هستند که نام آن ها در طرح خرید خودرو اقساطی با شرایط مناسب توسط این مجموعه به چشم می خورد.

فونیکس FX (پریمیوم) 1403 نقد و اقساط

خالی از لطف نیست که در اینجا یادآوری کنیم که کیان خودرو با فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه سال 1401 یاری رسان مشتریان عزیز است. با توجه به تغییرات و محدودیت هایی که در طرح های فروش اقساطی کشنده ها و کامیون ها جهت اطلاع از جدید ترین شرایط فروش کشنده و کامیون ، لطفا با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید. در دهۀ اخیر شاهد رشد روز افزون متقاضی خرید اقساطی خودرو در داخل کشور هستیم چون افزایش قیمت خودرو توانسته قدرت خرید نقدی اتومبیل را برای اقشار مختلف جامعه به حداقل برسانند.

اقساط چند ساله است و نرخ سود آن چقدر است؟مدت بازپرداخت تسهیلات خودروهای داخلی و مونتاژ ایران، 12، 24 و 36 ماهه است. فاصله بین چک‌های وصولی، سه‌ماه یک‌بار و نرخ سود سالانه برطبق مصوبات بانک مرکزی است.مدت بازپرداخت اقساط خودروهای وارداتی، 12 الی 48 ماه خواهد بود و نرخ سود سالانه برای آن‌ها نیز طبق مصوبات بانک مرکزی مشخص خواهد شد. خرید خودرو به انتخاب مشتری و واگذاری اختیار خرید به کارشناسان خودروشاپ که مزیت آن خرید خودرو با قیمت واقعی میباشد و هیچ گونه بالابودی از مشتری در خرید خودرو صفر و کارکرده اخذ نمیشود بلکه حتی کارشناس خرید سعی در اخذ تخفیف نیز مینماید. خیر، شما میتوانید فرایند تشکیل پرونده و تعیین وام لیزینگ و خرید خودرو را بصورت غیر حضوری و با ارسال مدارک انجام دهید و تنها برای تحویل ماشین به صورت حضوری تشریف بیاورد. پیدا کردن فروشگاهی معتبر و مطمئن همیشه یکی از چالش ­های خریداران بوده ­است. بنابراین اگر به دنبال یک منبع معتبر برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود هستید، پیشنهاد ما سایت اینترنتی کیان خودرو است.