نقشه سایت sitemap چیست اهمیت سایت مپ در سئو-سئو سمروش سئو سمروش | theme-market

البته این موصوع با آپدیت گوگل سرچ کنسول در سال 2018 رفع شد. شما امروزه می توانید در بخش Index Coverage صفحات ایراد دار را بررسی کنید. در صورتی که می توانید، ایرادات این صفحات را رفع کنید اما اگر قادر نبودید مشکل را برطرف کنید بهتر است آن ها را noindex کنید تا روی کیفیت کلی صفحه تاثیری نگذارد. هرچند اگر بخواهید صفت hreflang را پیاده سازی کنید ، باید یک نقشه سایت XML کامل ایجاد کنید، بنابراین استفاده از یک ابزار کار شما را بسیار راحت خواهد کرد.

آنالیز تخصصی سئوکار

اگر صفحه‌ای یا صفحاتی را در robots.txt مشخص کرده‌اید تا خزش نشوند یا از برچسب ″noindex″ در متا تگ صفحه‌ استفاده می‌کنید، نباید آن صفحه در نقشه سایت شما وجود داشته باشد. اما وقتی به گزارش سرچ کنسول نگاه می‌کنید، سایت شما تنها ۲۰۰۰ صفحه ایندکس شده دارد. موتورهای جستجو مانند Google, Yahoo & Bing از نقشه سایت شما برای یافتن صفحات مختلف سایت استفاده می‌کنند.

  • برای دریافت مشاوره سئو رایگان و بررسی سایت خود با ما تماس بگیرید .
  • مقالات برای یک دوره عادی 30 روزه در فهرست باقی خواهند ماند.
  • تجربه کاربری به کاربران میگوید، که از نقشه سایت میتوانند براحتی به تمام سایت شما دسترسی داشته باشند.
  • با اینکه احتمالا اغلب شما اطلاعات کلی در مورد اهمیت ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول دارید، اما شاید با پیچیدگی های نحوه ساخت نقشه سایتی که در راستای ارتقا شاخص های سئو باشد بی خبر باشید.
  • این گزارش به شما می‌گوید چه تعداد URL را گوگل روی سایت شما یافته است.

سایت مپ XML می‌تواند ضعف های موجود در لینک دهی داخلی سایت را پوشش دهد. گوگل و بینگ هر دو این اجازه را به نقشه‌های سایت می‌دهند که حداکثر ۵۰MB باشند. بنابراین تا زمانی که حجم یک فایل xml حدود ۵۰MB باشد مناسب است. اگر یک فایل xml دارید که احتمال دارد بیش از ۵۰ مگابایت شود؛ آن را به چند فایل کوچک‌تر تقسیم کنید. در هر صورت برای ثبت نقشه سایت خود، URL نقشه سایت خود را وارد این بخش کنید و ″Submitted″ را فشار دهید.

http://asusmag.ir

شنیده‌اید که چند جای دیدنی و طبیعت بکر وجود دارد که زیبایی‌اش خیره کننده‌ است و دلتان هوس کرده از این چندجا حتماً دیدن کنید. آدرسش را بلد نیستید، فقط می‌دانید هر کدام در پیچ و خم جاده‌های فرعی قرار دارند و راه سختی در پیش دارید. فقط یک نقشه می‌تواند به شما کمک کند که حداقل در جنگل گم نشوید. سلام، sitemap.xml متناسب با بروزرسانی سایت باید بروزرسانی بشه.

ساخت سایت مپ آنلاین

و به این نتیجه رسیدم که حتماً باید الان مجله خبری تم مارکت urlهای کشف شده باید 448 می‌بوده حتماً اون دوتا هم همین اتفاق واسشون افتاده. آدرس صفحه در نقشه سایت هست (کد 200) ولی در این صفحه هیچ محتوای ارزشمندی دیده نمی‌شود و پیامی مبنی بر عدم وجود محتوا نمایش داده می‌شود. آدرس صفحه مورد نظر در نقشه سایت هست ولی دسترسی ربات گوگل به این صفحه از طریق فایل robots.txt محدود شده است. اگر به لحظ فنی امکان پیاده‌سازی این نسخه را ندارید از RSS یا TXT استفاده کنید. برای هر آدرس می‌توان اطلاعات بیشتری علاوه بر 4 ویژگی ذکر شده ثبت کرد. به‌عنوان مثال اگر سایت ما دو زبانه باشد می‌توانیم آدرس صفحه معادل در زبان‌های دیگر را نیز در همین فایل به گوگل معرفی کنیم.

به‌روزرسانی مهم