معرفی پرفروش ترین کتاب های جهان انتشارات جنگل

شازده کوچولو که از سیاره ای دیگر به زمین آمده، بسیار علاقمند است تا با انسان ها صحبت کند و با سبک زندگی آنها آشنا شود. شازده کوچولو در سیاره ای بسیار کوچک زندگی می کرده که در آن فقط یک گل سرخ وجود داشته که پس از مشاجره با آن، مجبور شده آنجا را ترک کند. او پس از سفر به کرات و سیاره های دیگر به زمین رسیده است و اکنون در حال گفتگو با خلبان است. این کتاب‌ها اکثرا در ژانر داستانی و رمان نوشته می‌شوند اما کتاب‌های بسیاری نیز با موضوعات دیگری به رشته نگارش در می‌آیند که حتی موفق می‌شوند تا رکورد فروش سال را از آن خود کنند.

پرفروش‌های تاریخ

این کتاب پرفروش‌ترین در سراسر جهان بوده که بیش از 12 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. رمان هم گناه که در دوران کرونا اتفاق می‌افتد، ماجرای عشقی را روایت می‌کند که از مدت‌ها قبل شکل گرفته و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ناصر شریفى با هم دانشگاهى خود جانان فرهمند ازدواج می‌کند و صاحب پسرى به نام بردیا می‌شود.

پرتاب مجدد فالکون هوی ایکس بعد از 3 سال ؛ قدرتمندترین راکت دنیا بازگشته است [+ویدیو]

وقتی نوبت به انتخاب کتاب برای کودکان می‌رسد، معمولا والدین سراغ توصیه‌ها و بررسی نظرات دیگر افراد می‌روند تا بتوانند کتاب مناسب کودک خود را پیدا کنند. لیزل با همسایه رودی دوست می شود و خود را به عنوان یک سارق خودنمایی کتاب معرفی می کند. بعید بودن دوست شدن با همسر شهردار ایلزا این فرصت را به لیزل می دهد که کتاب های کتابخانه عظیم شهردار را بخواند. در طول مسیر ، لیزل شاهد جنایات جنگ ، حوادث دلخراش ، عشق ، از دست دادن و سایر حوادث تغییر دهنده زندگی است.

، همگی از مطالب نغز و جذابی در این کتاب حکایت می کند.بنظر می رسد شهرت و اعتبار نویسنده و نیز محتوای کتاب ، مهمترین عوامل پر مخاطب شدن کتاب « من و کتاب » باشند. کتاب 1984 روایت‌گر داستان زندگی وینستون اسمیت است که در یک دنیای ساختگی توسط جورج اورول زندگی می‌کند. دنیایی که جورج اورول ساخته، شباهت بسیار زیادی به دنیای واقعی دارد.

اما زمانی که به دنبال خرگوشی سفید وارد سرزمینی جادویی شد، همه‌چیز برای همیشه تغییر کرد. حاکم سرزمین جادویی ملکه‌ای بدجنس است که بر سرزمینی پر از موجودات عجیب و غریب حکم‌رانی می‌کند. هزارپایی که حرف می‌زند، توله سگی که به اندازه یک اسب بزرگ است، گربه‌ای که در یک چشم به هم زدن غیب می‌شود.

در مقابل این پس زمینه، رابطه عشقی پرشور بین جان رایلی، مهاجر ایرلندی که گردان را تشکیل می‌داد و شیمینا سالومه، یک شفادهنده در خط مقدم به دانلود کتاب از فرا کتاب تصویر کشیده می‌شود. پس از دستگیری او برای جنایتی مضحک که در فضای مجازی منتشر شده، او تابستان خود را با انجام خدمات اجتماعی در پناهگاهی برای میمون‌های نجات یافته می‌گذراند و در آنجا به یک انجمن خیریه مذهبی نسوان دعوت می‌شود. بیشتر ما کتاب خواندن را راهی برای گذراندن اوقات فراغت می‌دانیم اما حقیقت این است که فواید کتابخوانی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم. قیدار شخصیت با مرام داستان است که به گفته‌ی نویسنده بن‌مایه‌ی شکل‌گیری آن پهلوان تختی بوده است. آلیس دختری بود مانند همه دخترها، خیال‌پرور، کنجکاو و علاقمند به ماجراهای هیجان‌انگیز.

  • جی کی رولینگ نویسنده انگلیسی مشهور و بسیار محبوب سری کتاب‌های هری پاتر، در کتاب خوک کریسمس، از دنیای افسانه‌ای و جذاب هری پاتر فاصله گرفته و داستان جدیدی را روایت می‌کند.
  • اما سرانجام مجبور شد که هر ۳ جلد را در طول یک سال به انتشار برساند.
  • اگر شما هم به مطالعه علاقمندید، تکراتو به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و پرفروش ترین کتاب های 2022 را بشناسید.
  • تولتک‌ها تمدنی باستانی از مکزیک بودند که به «زنان و مردان آگاه به فطرت و ادراک انسان» معروف بودند.

معرفی پرفروش ترین کتاب های جهان انتشارات جنگل