آموزش جامع AMM در صرافی کوینکس ساران آکادمی

توجه داشته باشید که هرچه تعداد توکن CET در کیف پول شما بیشتر باشد، می توانید از رتبه های VIP صعود کرده و هزینه های پیش فرض حساب خود را کاهش دهید. پس از ورد به این صفحه باید اطلاعات توکن مورد نظرتون از جمله نام توکن نماد توکن یا وایت پیپیر و سایت توکن رو وارد کنید. اکثر این اطلاعات رو میتونید از سایت کوین مارکت کپ دریافت کنید یا از کوین مارکت کپ به سایت توکن وارد بشید و اطلاعات رو از سایت دریافت کنید. دقت کنید که در صفحه درخواست اضافه کردن توکن قسمت هایی که ستاره قرمز دارن مهم هستن و باید پر بشن. در این قسمت هم میتونید اطلاعات مختلف حساب خودتون رو مثل ایمیل یا وضعیت احراز هویت رو ببینید. حتی در قسمت ایمیل نیز میتونین ایمیل خودتون و یا لقبی که دارین رو تغییر بدین.

معاملات فیوچرز کوینکس

آموزش جامع AMM در صرافی کوینکس ساران آکادمی

آموزش صرافی کوینکس که یکی از صرافی های خوب ارز دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی می باشد مورد درخواست بسیاری از کاربران بیزآموز بوده است. یکی از مزایای صرافی کوینکس استفاده بدون دردسر کاربران ایرانی از این پلتفرم می باشد. اگر در ایران زندگی می کنید و نگرانی بابت تحریم دارید، از آموزش صرافی کوینکس می توانید بدون استفاده از وی پی ان و ابزار های مشابه ، استفاده کنید.

کوینکس یا بایننس ؟ کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

از طرف دیگر خریداران فعالانه به دنبال گزینه قابل قبول خرید/ فروش هستند و سپس آن را می پذیرند. در مرحله بعد از صراف یا تامین کنننده ارز دیجیتال بخواهید , به این آدرس شما ارز دیجیتال را انتقال دهد . از صرافی ارز دیجیتال برای مبادله خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند (بیت کوین، اتریوم، ترون، لایت کوین و… ) استفاده می شود.

  • اما گاهی امن‌ترین بسترهای معاملاتی نیز در معرض حملات سایبری قرار می‌گیرند.
  • پس از اینکه به حساب coinex وارد شدید بر روی زبانه دارایی کلیک کنید و بر روی واریز کلیک کنید.
  • هر سؤال، ابهام یا ایده‌ای در رابطه با آموزش صرافی کوینکس دارید، آن را در بخش نظرات مطرح نمایید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا لطفا از سایت ما دیدن کنید.
  • در صرافی ها چنین حساب هایی در نظر گرفتند تا این چنین نقدینگی ارز را برای خودشان تأمین نمایند.
  • چون حداقل واریز به کوینکس وجود داره، اگه کمتر از اون مقدار به کوینکس بفرستید در حساب شما اضافه نمیشه.
  • در صورتی که هویت تان در این صرافی تایید نشده باشد، باز هم امکان انجام معامله و برداشت را خواهید داشت.
بدین ترتیب ارزش این دارایی دائما افزایش خواهد یافت و روندی ضد تورمی در پیش خواهد گرفت. طبق اعلام تیم توسعه صرافی و توکن CET، این روند تا جایی ادامه خواهد یافت که حجم کل توکن‌های موجود به ۳ میلیارد واحد برسد. اگر یک هولدر هستید که نیاز به معامله ارزهای دیجیتال دارید، ViaWallet را دانلود کنید و سواپ یا مبادله یکپارچه معاملاتی آن را امتحان کنید. زمان ثبت نام صرافی کوینکس بهتر است از Google Authenticator برای ایمن سازی استفاده کنیم. در قسمت «فعال سازی گوگل آتنتیکیتور صرافی کوینکس» به‌صورت تصویری این امر توضیح داده شده است. کاربران نمی‌توانند وجوه خود را به صورت نقدی یا ارزهای فیات برداشت کنند.

  • با این تفاوت که با دیدن قیمت Stop سفارش شما با حجمی که درخواست کرده اید، در اولین قیمت موجود در صرافی انجام می گیرد.
  • تأیید دو مرحله‌ای با Google Authenticator (باید فعال باشد).
  • حال، با شرط بندی 100 دلار با 100 برابر اهرم، در عوض 1000 دلار دیگر (990 دلار بیشتر از زمانی که از معامله و ترید خود استفاده نکرده اید) به دست آورده اید.
  • سپس شما یک سفارش فروش برای ۱ عدد کوین BCH با جفت ارز BCH/BTC قرار می‌دهید (یعنی BCH را می‌فروشید و به‌جای آن BTC یا همان بیت کوین می‌خرید).
حداقل برداشت 50ADA هست و کارمزد برداشت هم 0.5ADA می باشد. شما می‌‌توانید این توکن را خریداری کنید، به صفحه معاملات بروید و CET را با BCH / BTC / USDT بخرید. اپلیکیشن موبایل این صرافی به شما کمک می‌کند در هر کجا و در هر زمانی بتوانید معامله کنید. در حال حاظر کوینکس از چندین زبان مانند چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره پشتیبانی می کند و خدمات تجارت جهانی را در بیش از 100 کشور ارائه می دهد. در سال‌های اخیر مشکل امنیتی در فرایند معاملات این صرافی رخ نداده است.