قالب بتن تولید کننده انواع قالب بتن فلزی 09109895893

اغلب افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی را صرف قالب‌های بتن کنند، به سراغ قالب‌های چوبی می‌روند که معمولا مقرون به صرفه‌تر است. اما باید توجه داشت که معمولا قالب‌های چوبی دوام بالایی ندارند و فرایند قالب گیری بتن‌ها توسط این قالب‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل است که پیشنهاد اغلب مهندسان برای سازه های بزرگ، انتخاب قالب‌های فلزی است.

  • قالب فلزی مدولار همان طور که از نامش مشخص است جنسش فلزی است .
  • همان طور که بیان شد قالب بتن از جنس و انواع مختلفی می باشد که انتخاب نوع قالب در زمان اجرا و هزینه پایانی پروژه تاثیر گذار می باشد.
  • از مهمترین مزیت‌های قالب‌های منیزیومی می‌توان به سبکی (جابجایی راحت)، مقاومت در برابر آتش، سازگاری با محیط زیست و مقاومت بالا در برابر بارهای سنگین اشاره کرد.
  • رنگ کاری قالب بتن فلزی، علاوه بر جلوگیری از زنگ زدگی یا اکسید شدن، ظاهر آراسته ای نیز به آن می دهد.

همچنین سیستم قالب بندی مدولار به دلیل استفاده ای که در اجرای تمام سازه های بتنی مانند فونداسیون، دیوار، ستون، تیر و دال دارد بسیار به صرفه می باشد. پانل های قالب مدولار را می توان به سادگی به وسیله پین و گوه و دیگر اتصالات قالب بتن به یکدیگر متصل و یا از قالب گستر سپنتا هم جدا کرد. روش ساخت قالب جدول بتنی به دو صورت دستی و یا با کمک ماشین های تولیدی صورت می گیرد. سپس با استفاده از 4 تسمه نمره 4 به قطر 2 میل و طول 24 سانتی متر یک کلاف می سازیم و آنها را به یکدیگر جوش می دهیم، بدین صورت ما موفق به ساخت بلوک های بتنی می شویم. همچنین آن‌ها را می‌توان از لحاظ نحوه ساخت قالب جدول نیز طبقه‌بندی کرد. اما رایج‌ترین نوع تقسیم‌بندی با توجه به شکل درب ‌آن‌ها صورت می‌گیرد.

قالب بتن تولید کننده انواع قالب بتن فلزی 09109895893

درب قالب جداول بتنی در سه شکل مختلف کشویی، کانیوو و پیچی در کارخانه تولید می‌شود. هر کدام از آن‌ها با توجه به شکلی که دارند در پروژه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در پروسه اجرای قالب بندی بتن با قالب فلزی بتن گاهی فضایی باقی می ماند که نمی توان آن را با ابعاد استاندارد قالب بتن پر نمود، بنابراین برای قالب بندی فضای خالی ایجاد شده از فیلرها استفاده می شود که به …

طراحی و ساخت قالبهای باکس بتنی

هر دو این قالب های بتن فلزی با قابلیت جمع شدن می توانند برای هر اندازه ای قابل تغییر باشند. در حالت (الف) به منظور طراحی مدل و ایده ی دلخواه خود، میتوانید با مراجعه به نرم افزار های طراحی و در صورت داشتن تسلط،به ایجاد مدل خود بپردازید که امری زمان بر برای افراد تازه کار می باشد. باز و بسته کردن قالب‌های آلومینیومی بسیار آسان بوده و می‌توان از آنها برای بتن‌ریزی همزمان دیوارها استفاده کرد.

شما با ورود به این وبسایت و ثبت نام در آن به این محیط ساده و کاربردی ای برای طراحی وارد خواهید شد. این تیرها همانطور که از نامشان پیداست به صورت افقی هستند، از تیر و گیره‌هایی تشکیل شده‌اند که می‌توانند یا از جنس چوب یا از جنس فولاد باشند. همانطور که از نام این قالب پیداست، به ذلیل انعطاف پذیری بالایش، به خوبی تغییر شکل داده و می‌توان اشکال جالبی را با استفاده از آن ایجاد کرد. سرعت متصل کردن قطعات این قالب به هم نسبت به دیگر قالب‌ها کمی بیشتر است. معمولا دوام یالایی دارند و نیروی زیاد را به خوبی تحمل می‌کنند. البته باید توجه داشت که از این قالب‌ها نباید در محیط‌هایی که هوا رطوبت دارد استفاده کرد.

دسترسی ایمنی …

قالبهای بتن چوبی اگر چه از نظر کاری ساده بود ولی آماده سازی آن برای پروژه های بزرگ بسیار زمان بر بود. در دهه‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ میلادی بین سال‌های ۱۳۴۰ تا ۱۳۶۰ شمسی توسعه شهرسازی در شوروی سابق سرعت خیلی بالایی گرفت. این اهداف باعث تولید صفحه های بتنی استاندارد برای استحکام ساختمان‌های چند طبقه شد.

موارد استفاده سيستم قالب بندی مدولار در کجاست؟

استفاده از قالب لغزان برای حذف داربست از اطراف سازه به عنوان نقطه قوت این نوع قالب محسوب می شود. این قالب در محل استفاده توسط نجارها و طبق نقشه قبلی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی حقوق وب سایت برای شرکت کیمیا بتن قزوین محفوظ می باشد.