دریچه هوا – تهویه مارکت

تعداد رنگ ها و مدها و خصوصیات این نوع شیرآلات باعث شده تا کارفرمایان و مهندسان ناظر کنجکاوی خاصی در استفاده از این نوع شیرها نشان دهند . این رنگ دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به همین دلیل زیبایی خاصی را برای کالاها به ارمغان می آورد. استفاده از نسل جدید دریچه های کولر به دلیل زیبایی ظاهر و تکنولوژی بکار رفته، روز به روز در حال افزایش می باشد. همچنین دریچههای کولر به دلیل قطر و اندازه بزرگتری که از لوله و دودکش بخاری دارند میتوانند نقش بهتری در خارج کردن هوای اتاق به بیرون داشته باشند. هزینه خرید دستگاه کندانسور و هواساز بر اساس تامین نیاز ساختمان متغیر بوده و پیش از خرید باید با متخصصین امر مشورتهای لازم را انجام دهید.

برای خرید لوازم یدکی خودرو به ویژه خرید لوازم یدکی کیا موتورز، هیوندا و سایر خودروهای خارجی، باید دقت ویژهای به خرج داد. پس برای مسدودکردن کامل دریچه می توان از طلق پلاستیکی (موجود در فروشگاه های لوازم تحریر ) یا مسدودکننده دریچه کولر از جنس فوم پلی اتلن با اندازه مناسب برای پوشاندن کل دریچه استفاده کرد و با استفاده از چسب پشت خود مسدودکننده یا نوار چسب معمولی آن را کاملا ثابت کرده و راه های عبور هوا از کناره های آن را به گونه ای بست که در اثر فشارهای معمول از دریچه جدا نشود. باید به این نکته توجه کرد که فاصله درب دریچه بازدید از دستگاه در حدی باشد که هنگام برداشتن یا باز کردن درب دریچه بازدید ایرادی پیش نیاید و به آن گیر نکند. قطر لوله استفاده شده برای دریچه اصولا با قطر لولهای که برای آن ساخته شده در ارتباط است مثلا برای لولههای فاضلاب تا قطر 4 اینچ، لوله منتهی به دریچه بازدید باید برابر با همان قطر لوله فاضلاب باشد و برای لولههای فاضلاب با قطر بیشتر از 4 اینچ، قطر لوله منتهی به دریچه بازدید باید حداقل 4 اینچ و یا بیشتر در نظر گرفته شود.

از داکت اسپلیت علاوه بر تهویه مطبوع میتوان جهت افزایش دمای هوا در ایام سرد سال و کاهش حرارت ساختمان در زمان گرمای هوا استفاده کرد. کنترل میزان ورود و خروج هوای داخل سالن مرغداری از طریق تجهیزات بروز و مدرن باعث کاهش تلفات انرژی و افزایش میزان بهره وری می شود. بهرهمندی از سیستم کانالکشی ویژه به بخشهای مورد نظر ساختمان و نصب دریچههای هوا در بخش پایانی موجب یکدست شدن، کاهش هزینه نصب اسلیت جداگانه برای هر قسمت و بهبود گردش هوا را در پی دارد. دریچه بازدید تاسیسات بنا به سفارش مشتری از جنس چوب ام دی اف در ابعاد و با طرح های مختلف ساخته میشود . کیفیت بالا در کنار قیمت های مناسب و ارزان از خدمات با ارزش تهویه فراز به شما مشتریان عزیز است. این محصول از جنس آلومینیوم، چوب و پلاستیک ساخته می شود و در همه ی موارد میتواند مجهز به دمپر باشد و یا فاقد دمپر باشد.

این نوع دریچه نیز مانند دریچه چهارگوش معمولا به صورت دمپردار برای هوای رفت سیستمهای هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی و به صورت نصب بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت در بخش پایانی سیستم داکت اسپلیت بوده و به عنوان پوشش خارجی وظیفه حفاظت در برابر برخورد اشیاء خارجی را نیز بر عهده دارد. همانطور که گفیتم علائم و نشانههایی برای تشخیص خراب بودن سنسور دربچه هواکش خودرو وجود دارد. همانطور که متوجه شدید دریچه بازدید فاضلاب، یک دریچه برای دسترسی سریع به بخشهای مختلف سیستم فاضلاب از جمله لولهها، زانویی، سیفون و غیره میباشد.

هواساز داکت اسپلیت: جهت انتقال و حفظ جریان پخش مطبوع هوا نیاز به دستگاه هواساز بوده و کمپرسورها در انواع مختلف به انجام صحیح این عمل دریچه بازدید کمک خواهند نمود. کندانسور داکت اسپلیت: مبرد نوعی گاز سرما ساز بوده و با عبور از پیچ و خم دستگاه کندانسور حرارت هوا را گرفته و موجب کاهش دما خواهد شد. دلیل نصب دریچه بازدید این است که در هنگام بروز مشکلاتی همچون گرفتگی لوله ، سیفون، زانویی و غیره بتوان به راحتی به آن دسترسی داشت و نیازی به کندهکاری و درآوردن لوله نباشد و از هزینه اضافی نیز جلوگیری کرد. دریچه کولر اسلوت عموماً به صورت سقفی مورد کاربرد دارد،ولی در موارد ویژه به صورت دیواری نیز قابل استفاده است. 40 سانتی متر: دریچه کولر آبی دیواری البرز- سفید رنگ و آهنی می باشد.

این دیچه بازدید از ترکیب شیار های پرّه Zو ورق مشبک تشکیل میشود . از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوای رفت و برگشت دارند کاربرد دارد. شیر انبساط که بخشی از پنل خارجی سامانه تهویه مطبوع است، بین دو مجموعه سیمپیچ (سیمپیچ های سردشده اواپراتور و سیمپیچ های گرم کندانسور) قرار دارد و وظیفه کنترل میزان مبرد ورودی به اواپراتور را برعهده دارد. دریچه فاضلاب امکان دارد در محلی نصب شود که مستعد یخزدگی باشد در این شریط باید از یخزدگی آب داخل لوله منتهی به دریچه جلوگیری کرد و اقدامات لازم برای محافظت از یخ زدگی انجام شود.

دریچههای بازدید نصب شده روی لوله فاضلاب، باید خیلی خوب و با دقت آب بندی شوند هم چنین برای جلوگیری از نشت گاز فاضلاب به داخل ساختمان گازبندی نیز لازم است که باید با استفاده واشر و پیچ و مهره مناسب این کار انجام شود. شاید به جرات بتوان گفت که در صورت نصب دریچه بازدید مشکل بالا را میتوان خیلی آسانتر حل کرد و برای دسترسی به لولهای که دچار گرفتگی شده از دریچه بازدید، به آن بخش دسترسی پیدا کرد و فنر زنی را انجام داد. ضخامت ورق مصرفی برای این مدل دریچه بازدید ورق یک میلیمتر می باشد، اما اگر ابعاد دریچه بازدید خیلی بزرگ باشد، می توان از ورق با ضخامت زیادتر نیز استفاده کرد. دریچه هوا بر اساس شکل ظاهری و کابرد، دارای مدلهای مختلفی بوده و دریچه هوا پلاستیکی نیز مستثنی از این قانون نیست. استفاده از اتصال برزنتی در دهانه مکش و رانش از اهمیت بالایی برخوردار است. برای محاسبه قیمت کانال کشی کولر آبی محیط کانال یا دهانه را در اندازه طول کانال و در هزینه واحد ضرب می کنند که معمولا رقمی بین 100هزار تا 150هزار تومان اعلام می شود. اصولا برآورد تخمینی هزینه کانال کشی میتواند بصورت آنلاین و با تماس با متخصص انجام شود اما برای طراحی و ساخت و در نهایت نصب و اجرای کانال کشی نیاز به اندازه های دقیق هست که این کار پیش از شروع کار و با بازدید محل توسط متخصص انجام میشود.

اگر به هنگام نصب دریچه بازدید فاضلاب، از اورینگ ها و دریچه های استاندارد، استفاده شود و آب بندی مناسب انجام شود، درب دریچه نیز محکم بسته شود، پس از نصب نیز یکبار با فشار زیاد آب، سیستم را امتحان کنید و از عدم نشتی مطمئن شوید. پیدا کردن بهترین شرکت جهت تهیه دریچه کولر نیز و صرف هزینه مناسب برای خرید تکی یا تعداد دریچه کولر نیز برای خریداران اینترنتی مهم است. لازم به ذکر است که برای تعبیه ی دریچه بازدید تاسیسات اطراف شکاف مربوطه ، یک قاب چهار گوش ازجنس فلز یا قاب چوبی جایگذاری میشود و سپس فریم دریچه بازدید تاسیسات با پیج به آن وصل میشود . ساختار درب این دریچه بازدید به گونه ای هست که یک دریچه ورودی هوا برای دستگاه برگشت هوای فن کویل روی آن تعبیه می شود. پس از خمکاری لبه های حاشیه درب دریچه بازدید خطی باید نسبت به برش محل تعبیه دریچه خطی بر روی درب اقدام به عمل آید. در این گام جای پیچ ها هم روی فریم تعبیه می گردد. با نصب دریچه خطی بر روی درب دریچه بازدید مرحله ها اولیه ساخت به انتها خواهد رسید.

از این شبکه تولید هوای مطبوع در انواع ساختمان مسکونی، اداری و تجاری استفاده شده و از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است. برای مثال اگر لوله در بخشی از ساختمان دچار گرفتگی شده و نیاز به فنرزنی داریم، یا اگر برای تشخیص اینکه لوله دچار گرفتگی شده یا چاه فاضلاب پر شده است و نیاز به تخلیه چاه تهران دارید یا خیر، در این شرایط دسترسی به نقطه مد نظر میتواند مشکل و یا نیازمند کندهکاری زیادی باشد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نباشد و ما را دچار زحمت کند. و همین طور جلوگیری از ورود خاک به خانه در هنگام روشن کردن کولر از جمله مواردی است، که در هنگام استفاده از کولر ممکن است با آن مواجه شوید. یکی از سوالات مکرر از شعبات مختلف خدمات فنی بهمن، این است که آیا نصب رابط دریچه بازدید فاضلاب ممکن است دچار نشتی شود؟ زمانی که دریچه بر روی سیستم هوا رسانی نصب می گردد ممکن است به شکلی باشد که تولید صدا کند. این دریچه خطی به چهره طولی بر روی درب نصب می گردد. این دریچه باید در پایینترین نقطه هر لوله فاضلاب قائم، در بالاترین نقطه هر شاخه انشعاب افقی، در سر زانو سه راههها موقع اتصال یک لوله فرعی به لوله اصلی دیگر، در هر تغییر مسیر و بالاخره در لوله اصلی فاضلاب ساختمان که از دیوار خارجی عبور میکند نصب شود.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در برههای از زمان سیستم لولهکشی فاضلاب منزل، محل کار یا هر ساختمان دیگری که دارید دچار مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله، نشتی، پوسیدگی و مسائلی از این قبیل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. لوله های تخت از جنس پی وی سی (PVC) یا پلی اتیلن با قابلیت ایجاد دریچه خروجی آب مخصوص آبیاری. اتصال پرسی سه راهی تبدیل مخصوص لوله کشی آب آشامیدنی pex. قطعات این خودروها در این نمایندگی با گارانتی اصالت و کد فنی مخصوص به فروش میرسند. با استفاده از کانال اسپلیت یا داکت اسپلیت امکان تعیین دمای مناسب هوا برای تمام نقاط ساختمان تنها با استفاده از یک دستگاه اسپلیت وجود دارد.