آموزش نقشه سایت با افزونه Yoast مهارت | theme-market

یکی از دیدگاه کاربران واقعی که به سایت مراجعه می کنند و دیگری از دیدگاه خزنده های موتورهای جستجو که سایت را پیمایش می نمایند. به طور کلی نقشه سایت یا سایت مپ را می توان از دو دیدگاه مختلف تعریف کرد. گوگل URL‌ها را به ترتیبی که در نقشه سایت شما ظاهر می‌شوند بررسی نمی‌کند و این فرایند به صورت رندوم انجام می‌شود. بر اساس شرایط وبسایت خود از پسوند‌های نقشه سایت برای اشاره به انواع رسانه‌های دیگر مانند ویدیو، تصاویر و اخبار موجود در صفحات استفاده کنید. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.

در هر سایت‌ مپ چه تعداد آدرس می‌توان قرار داد؟

مجله خبری تم مارکت و معرفی این آدرس در گوگل به ما کمک می‌کند تا از ابزارهای تحلیلی و گزارشات تکمیلی در بخش Coverage بهره‌مند شویم. اگر نقشه سایت داشته باشیم ولی آن را به گوگل معرفی نکنیم این گزارشات فعال نخواهند شد. اگر از CMS مانند WordPress، Wix یا Blogger استفاده می‌کنید، احتمالاً CMS شما قبلاً نقشه را در اختیار موتور‌های جستجو قرار داده است.

http://asusmag.ir

109 تای آنها موجود یا Valid و 6 مورد آنها محروم یا Excluded هستند. ممکن است یک سایت تجارت الکترونیک با پنج میلیون صفحه داشته باشید. اگر لینک‌سازی داخلی را عالی انجام ندهید و تعداد بسیار زیادی لینک خارجی نداشته باشید، گوگل برای یافتن تمام آن صفحات با مشکل مواجه خواهد شد. هر نقشه سایت مپی باید از این استاندارد پیروی کند تا معتبر شود.

سئو سایت فروشگاهی چیست؟ آموزش سئو فروشگاهی در 2023

پس از ورود به صفحه، باید URL نقشه سایت را وارد کرده و روی “submit” کلیک کنید. نقشه سایت شما ارسال می شود و اگر قالب درست باشد با وضعیت “success” به روز می شود. هیچ الزامی برای نام فایل یا پسوند فایل (xml.) وجود ندارد، بنابراین تا زمانی که در دسترس باشد و بتوان آن را به موتورهای جستجو ارسال کرد، آن را همانطور که می‌خواهید بنامید. در سرچ کنسول جدید، اطلاعات بیشتری نسبت به نسخه قدیمی به وب مستر سایت ارائه می شود.

  • با توجه به محبوبیت وردپرس در فضای وب، در این ویدیو 5 دقیقه‌ای، با تنظیمات افزونه Google XML Sitemaps و منطق درست برای استفاده از امکانات آن آشنا می‌شویم.
  • بخش زیادی از اطلاعات و مثال‌های ارائه‌شده در این مقاله از کارگاه آموزش گوگل سرچ کنسول آکادمی وبسیما جمع‌آوری شده است.
  • برای مشاهده و ویرایش فایل ربات به فایل منیجر در پنل هاست مراجعه کنید و درون فولدر public_html بدنبال فایل robots.txt بگردید.
  • این موضوع به خصوص برای سئو سایت های فروشگاهی که هزاران صفحه داشتند، مشکل بوجود آورده بود.
  • با حساسیت دقیقی طراحی می شود و می تواند بشدت در سئو وبسایت شما کمک کند.

برخی از سرویس‌های مدیریت محتوا می‌توانند بطور نقشه سایت تولید کنند. این نقشه‌ها هرگاه که یک صفحه یا نوشته به سایتتان افزوده یا از آن حذف می‌شود، به‌روزرسانی می‌شوند. اگر CMS شما به صورت پیش‌فرض این کار را نمی‌کند، معمولا افزونه‌هایی هستند که نقشه سایتتان را برایتان ایجاد می‌کنند. این یکی از مشکلات وبسایت‌های فروشگاهی بزرگ است که صدها و هزارها صفحه مختلف برای محصولات گوناگون دارند و نمی‌دانند چگونه این مشکل بزرگ را حل کنند.

آیا نقشه سایت XML یک عامل رتبه بندی گوگل است؟