نقشه سایت sitemap چیست اهمیت سایت مپ در سئو-سئو سمروش سئو سمروش | theme-market

در اینجا لیستی از دستورهای مجله خبری تم مارکتی مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها در ترکیب‌های مختلف استفاده کنید. با دریافت این گزارش‌ها می‌توانید از آسیب دیدن عملکرد شما در نتایج جستجوی ارگانیک جلوگیری کنید. این تگ والد هر ورودی URL است و همه تگ هایی که در زیر آن قرار می گیرند فرزندان این تگ هستند. اما می‌خواهیم هرگونه صفحه محروم را بررسی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. از جایی که بینگ هم از این نوع فایل پشتیبانی می‌کند، توسعۀ Feed ویدئویی mRSS راهی هوشمندانه برای ذخیره وقت‌تان است. سایت شما واقعاً بزرگ بوده و ممکن است خزنده‌های Google از خزیدن در برخی از صفحات بروز شده شما غافل شوند.

معرفی نقشه سایت به گوگل | آموزش ثبت سایت مپ گوگل

در غیر این‌صورت، شما درحال ارسال پیام‌های متناقض و گمراه‌کننده به گوگل هستید. می‌تواند این باشد که محتوای تکراری زیادی در آن ۵۰۰۰ صفحه وجود داشته است. یا می‌تواند مجله خبری سئو این باشد که تعداد صفحات موجود در سایت شما از بودجه خزش شما پیشی گرفته‌اند.

نظر در “نقشه سایت چیست؟”

در این تب، همان گونه که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، با آپشن های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. اطمینان حاصل کنید که این گزینه در حالت «روشن» قرار دارد و سپس تنظیمات تغییر یافته را ذخیره کنید. حالا دیگر سایت مپ وبسایت شما توسط این افزونه به صورت خودکار تهیه می‌شود.

  • اسم نقشه سایت اهمیتی ندارد؛ اما باید حتما از پسوند XML استفاده شود.
  • اگر تا به حال آدرسی در این قسمت ثبت نکرده‌اید، برای ارسال نقشه سایت خود‌ برای گوگل باید URL آن را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه «SUBMIT» کلیک کنید.
  • در واقع نقشه سایت مانند نقشه راه موتورهای جستجوست تا به محتوای سایت و نحوه دسترسی به آن پی ببرند.
  • مشکل در فهم نقشه سایت از آنجا شروع می شود که تقریبا هر کسی در حوزه وب، نظرات ضد و نقیضی را در این مورد در وبلاگ خود یا فروم ها مطرح کرده است.

همچنین نقشه سایت موتورهای جستجو را متوجه می‌سازد که کدام صفحات در سایت شما صفحات مهم‌تری هستند. ساخت و مدیریت نقشه سایت یکی از مهم‌ترین مباحث سئو تکنیکال است. اگر نخواهید که تمام صفحات سایت در نقشه HYML قرار داشته باشد. می توانید ساختار درختی یک سایت مپ را در نسخه HTML بصورت گرافیکی پیاده کنید. با کمک کتابخانه های جاوا اسکریپت این ساختار درختی میتواند از جذابیت های گرافیکی بیشتری نیز استفاده کند.

http://asusmag.ir

جدول زیر استراتژی پیشنهادی برای یک فروشگاه کالاهای تندمصرف (شیر، نان، میوه و …) را نشان می‌دهد. مقدار “همیشه” باید برای مطلب هایی مورد استفاده قرار گیرد که هر زمان به دست وبمستر برسند به روز رسانی می شوند. شما می توانید به مدت 14 روز از این ابزار به طور رایگان استفاده کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که از امکانات آن استفاده نمایید یا خیر. همچنین می توانید نحوه نمایش انتخاب ها را با ترتیب دلخواهتان مرتب نمایید.

ارسال نقشه به گوگل