نقشه سایت چیست؟ آموزش ساخت سایت مپ + نمونه سئو روز | theme-market

ابتدا و انتهای فایل را مشخص می کند و به استاندارد پروتکلی که دنبال می کند ارجاع می دهد. این همیشه برای همه وب سایت ها و نقشه های سایت یکسان خواهد بود. وب برتر ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ با بیشترین رضایت مندی مشتری در ایران (تهران Tehran). طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، سئو و بهینه سازی ، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی .

2 سایت مپ ویدئویی

همان طور که از نام این افزونه مشخص است، کارایی آن این است که برای شما سایت مپ XML و البته HTML می سازد. این افزونه برای سایت هایی مناسب است که نمی‌خواهند تا یک افزونه سنگین سئو بر روی سایت خود نصب کنند و صرفاً به دنبال ساخت سایت مپ برای سایت خود هستند. طبعاً ربات های گوگل باید بدانند که سایت مپ شما در کجا ذخیره شده تا بتوانند آن را بخوانند. این کار را می‌توانید از طریق پیشخوان خود در گوگل کنسول انجام دهید. در مرحله بعدی باید مشخص کنید که چه صفحاتی از سایتتان را می‌خواهید در سایت مپ قرار دهید.

روش برای بهینه سازی نقشه سایت XML

به طور مثال شما خودتان باید به صورت دستی، نقشه سایت را در موتورهای جست و جو ثبت کنید و این افزونه، این کار را به صورت خودکار انجام نمی‌دهد. برای ساخت سایت مپ و کنترل بیشتر روی محتوای نقشه سایت، به افزونه‌‌هایی مانند یوست سئو و یا رنک مث نیاز دارید. در صورتی که در انتخاب افزونه سئوی وردپرس خود تردید دارید و نمیدانید کدامیک بهتر است، مقاله مقایسه یوست سئو و رنک مث را مطالعه کنید. هرگز سعی نکنید موتورهای جستجو را با ایجاد نقشه جدید و یا مواردی از این دست گول بزنید تا صفحات شما را مجددا ایندکس کنند.

  • نقشه سایت در واقع مشخص کننده صفحاتی است که کسب رتبه در آن صفحات برای شما اهمیت دارد.
  • اگر سایت شما بزرگ بوده و شامل صفحات زیادی باشد، به احتمال زیاد خزنده‌های گوگل ممکن است خزیدن برخی از صفحات جدید یا اخیراً به روز شده شما را نادیده بگیرند.
  • در صورتی که تیک گزینه Allow anonymous statistics را فعال کنید، می توانید آماری را برای سازنده برای بهبود و توسعه افزونه ارسال کنید.
  • معمولا آدرس این نوع نقشه سایت را در فوتر سایت قرار می‌دهند.
مجله خبری تم مارکت های آنلاین بسیاری وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها تنها با یک کلیک یا یک درگ اند دراپ ساده نقشه ی سایتتان را تولید نمایید. پس از آن شما می توانید نقشه سایتتان را در هر کدام از صفحات از طریق یک shortcode به نمایش بگذارید. یکی از ویژگی های بسیار مناسب پلاگین Yoast SEO توانایی اضافه کردن مدیا به نقشه سایت می باشد. WordPress SEO به شما یک دکمه ی XML Sitemap نشان خواهد داد که شما می توانید برای نمایش نقشه ی سایت sitemap_index.xml بر روی آن کلیک کنید. راه های بسیاری برای تولید نقشه سایت XML در وردپرس وجود دارد. اما چگونه می توان یک سایت مپ تولید کرد؟ در حقیقت دو راه عمده برای تولید نقشه ی سایت استفاده از HTML و XML می باشد.

http://asusmag.ir

از این فایل یک بک اپ بگیرید و آن را در سیستم خود دانلود و سیو کنید. این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که تغییراتی که می خواهیم اعمال کنیم ممکن است باعث کراش سایت شود. سلام پیام جان… عجیبه یک مقدار سوال چون خودت جواب خودت رو دادی. افزونه Yoast خودش برای شما سایت مپ می سازه و نیازه به استفاده از افزونه های دیگه نیست.

چرا نقشه سایت برای سایت شما اهمیت دارد؟