علی شعیبی ? کارشناس و مشاور سئو و دیجیتال مارکتینگ | theme-market

این امر در مدت زمان مشخصی طبق الگوریتم های مشخص شده از سوی مجله خبری تم مارکت، رتبه وب سایت را در نتایج صفحه اول گوگل افزایش می دهد. این شرکت با توجه به بررسی رفتار کاربران در وب سایت و همچنین آنالیز سری کلمات کلیدی، بیشترین نرخ ورودی را برای مشتریان خود ایجاد خواهد نمود. مزایای استفاده از خدمات ایراکد در این تعریف می شود که هیچ موفقیتی به صورت سریع اتفاق نخواهد افتاد و با تحلیل و آنالیز درست و رفتار به جا می توان مسیر موفقیت را برای خود و همراهان هموار نمود. بهینه سازی سایت یعنی چی؟ seo و یا بهینه سازی سایت به مجموعه اقدامات و فعالیت هایی گفته می شود که بر اساس وب سایت شما رتبه مناسبی در صفحات جستجوی موتور های جستجو از جمله قرار بگیرد. سئو یک فرایند مستمر است که نیاز به ساعت‌ها تحقیق، بهینه سازی و نگهداری دارد. هنگامی که سئو را به یک شرکت متخصص برون سپاری می‌کنید، این تیم متخصص با انجام فعالیت‌های سازنده و نتیجه‌بخش مرتبط با سئو سایت، شما را برای تمرکز بر سایر فعالیت‌های کسب و کارتان آزاد می‌کند.

  • این شرکت علاوه بر خدمات سئو، خدمات دیجیتال مارکتینگ وخدمات تولید محتوا و بازاریابی محتوایی، طراحی انواع سایت های اختصاصی و وردپرسی را نیز انجام می دهد و شما می توانید تمام خدمات مورد نیاز کسب و کار آنلاین خود را در قالب یک پکیج کامل دریافت کنید.
  • از آنجایی که بیشتر جستجوها از طریق موتورهای جستجوگر گوگل صورت می‌گیرد، اگر بخواهیم خیلی راحت را تعریف کنیم، باید بگوییم که سئو یعنی اینکه رتبه و سایت شما از نظر گوگل خوب باشد.
  • کارشناسان پونه مدیا برای شخصی سازی استراتژی‌های سئو کانال‌های خبری مرتبط با صنایع کسب وکار شما، انجمن‌ها و رقبای شما را بررسی می‌کنند و سئو سایت و میزان تأثیر آنها را بر مصرف کننده تجزیه و تحلیل می‌کنند، نتیجه به دست آمده در تکنیک‌های سئو استفاده خواهند شد.
  • بهترین شرکت سئو کاری می‌کند که نشستن در رتبه یک نتایج گوگل برای شما رویا نباشد.
سئو کار با انجام پروژه های سئو سایت ماموت، افق کورش، خبر گذاری فارس و تعداد دیگر از برنده های معروف ایران از تجربه و علم کافی دراین حوزه می باشد. سئو سایت بر اساس قواعد و الگوریتم های گوگل به وب سایت ها کمک می کند تا خودشان را بهتر به مخاطبشان بشناسند و محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند. مهم است که شما توانایی ها و کالاو خدمات خود را به دیگران نشان دهید، در غیر این صورت شما یک بازنده ایی بیش نخواهید بود.

سیلابس های دوره:

در پونه مدیا، هر فردی متمرکز بر تخصص خویش است و در آن زمینه فعالیت می‌کند تا بهترین نتایج را برای شرکت شما حاصل کند. همکاری با پونه مدیا به این معنی است که شما از متخصصانی که سال‌ها در زمینه سئو تجربه و تخصص کسب کرده‌اند بهره‌مند خواهید شد. الگوریتم Passage ranking تنها بخشی از متن که پاســخ نزدیک‌تری به پرســش کاربران را ارائه داده، رتبه‌بندی کرده و نمایش می‌دهد. آمار لحظه ای اینترنت این را نشان می‌دهد که روزانه بیش از ۶۶ هزار جستجو در ثانیه در موتورهای جستجوگر گوگل صورت می‌پذیرد. این مقدار فعالیت خیلی زیادی را نشان می‌دهد که رقابت را سخت کرده است و به خاطر همین است که وب سایت بخش بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی به شمار می‌رود که باید به درستی آن را درک کرد.

پیشنهاد سورن سئو

در این قسمت از مجموعه سری پادکست های آموزشی “سئو خودمونی” یه بحث داغ و جذاب رو مطرح کردم. خواهش میکنم، ما سعی کردیم کارفرماهای عزیز رو از نحوه قیمت گذاری پروژه های سئو مطلع کنیم. تمامی سئوکاران به این موضوع واقف هستند که افزایش رتبه کلید واژه از صفحه دو به یک از افزایش رتبه از صفحه سه به دو سخت‌تر می‌باشد یا حتی افزایش رتبه از لینک پنجم به دوم بسیار سخت تر از افزایش رتبه از لینک دهم به پنجم است.

آژانس پویا مارکتینگ در سال98 همراه با تیم متخصص و ایده پرداز با هدف رشد کسب و کارها تاسیس گردید. ما در پویا مارکتینگ قصد داریم تا کنار شما در این عرصه حضور مستمر و مفید داشته باشیم و بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و به ‌روزتر شما را در فرآیند اجرای خدمات مارکتینگ همراهی کنیم. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا خدمات سئو را به صورت حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

http://asusmag.ir