اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ

اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ

یا اسکیپ روم یکی از سرگرمی های نسبتاً جدید در کشور ما است. این بازی هیجان انگیز بیش از یک دهه است که در برخی از کشورهای شرق آسیا وجود دارد و حتی قبل از محبوبیت آن، ریشه در تاریخ بسیار دور دارد. اتاق فرار اولین بار در سال 2006 توسط شرکت اسکراپ یک اتاق با 6 نفر طراحی و اختراع شد. پس از آن مورد استقبال عموم قرار گرفت، گسترش قابل توجه این بازی در آسیای شرقی در سال 2012 شکل گرفت.

این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌روند. اتاق فرار (خونه جنی) ارائه شده توسط مجموعه (تاج اسکیپ روم)، این اتاق فرار در منطقه ستارخان تهران واقع شده است. در اسکیپ روم ها همه‌چیز عادی ولی پر هیجان و رمز آلود انجام می‌شود. فضاسازی و دکور این اتاق‌ها بسته به نوع سناریوهایی که دارند بسیار متفاوت است. گاهی شما در یک خانه‌ی متروکه یا سلول زندان گیر می‌افتید و گاهی هم در یک بیمارستان دورافتاده گرفتار می‌شوید و گاهی ممکن است درگیر یک گروگان‌گیری، دزدی و یا سرقت مسلحانه شوید. در یکی از اتاق های فرار باید از دست یک قاتل زنجیره‌ای خطرناک فرار کنید و در جایی دیگر باید در نقش کارآگاه به دنبال قاتل و علل و انگیزه‌ی قتل بگردید.

اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را اسکیپ روم اقتباسی دوچندان می‌کنند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. لیست کامل اتاق فرارهای تهران دقیقا همان چیزی است که بازیکن‌های اتاق فرار به‌دنبال آن هستند. اینکه دقیقا بدانید چه مجموعه‌هایی وجود دارد، هرکدام از مجموعه‌ها چه اتاق‌هایی دارد، در کدام مناطق تهران واقع شده‌ است و چگونه می‌توانید بازی‌های آن‌ها را رزرو کنید. مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است.

  • بازی شب سیزدهم و کابوس در شعبه حقانی این مجموعه به اجرا در آمده است.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد.
  • اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد.
روند منظم و مشخص برای یافتن و کشف سرنخ؜ ها، درون این بازی نقش موثری در موفقیت دارد. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

در اتاق فرار چه کارهایی نباید انجام بدهیم

اما با ظهور صنعت نجاری، در سال 1908 شما می توانستید یک پازل چوبی را تنها با 5 دلار خریداری کنید. جایی که خانواده های سلطنتی هزارتو های پر پیچ و خم (ماز) می ساختند. این پیچ و خم ها به عنوان راهی برای آزمایش عقل و توانایی فرار آنها مورد استفاده قرار گرفت. لویی چهاردهم، که از 1643 تا 1715 بر فرانسه فرمانروایی کرد، یکی از مشهور ترین نمونه های پادشاهی است که علاقه زیادی به ایجاد هزارتوی برای سرگرمی داشت. از آنجا که ساخت این بازی هزینه زیادی داشت، فقط برای اشراف و پادشاهان بود.

مجله اتاق فرار اخبار و مقالات و معرفی اتاق فرار – اسکیپ روم

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک وب بازار آریان می باشد.

بعد از تهران وارد شهرهای اهواز، کرج، اصفهان، مشهد و شیراز شد. شما با استفاده از نقشه و جی پی اس نزدیک؜ترین مکان این بازی به محیط زندگی خودتان را پیدا کنید. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد.

اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگما است و از نظر خیلی از کاربران، یکی از ترسناکترین اتاق فرارهای ایران هم محسوب می‌شود. دکور قابل قبول در کنار بازیگری که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کرده است. با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. ما در مجله گردشگری علی بابا بهترین اتاق فرارهای تهران یعنی چیزی حدود ۲۵۰ اتاق فرار را برای شما لیست کرده‌ایم. کافی است تیمتان را جمع کنید، یک گروه واتساپی ایجاد کنید و لینک این مطلب را با آنها به اشتراک بگذارید تا بتوانید تک‌تک اسکیپ روم های تهران را تجربه کنید. تشکیل تیم و انتخاب سبک مناسب علاقه شما، برای شروع راه مهم است.

معماها، سناریو، ترس و دلهره، دکور و فضاسازی، همه چی عالی و پرفکت بود. برای درک اینکه اتاق های فرار از کجا آمده‌اند، باید مسیری طولانی را به عقب برگردیم. یکی از اتفاقاتی که قرار است به ما در رمز و راز تاریخ اتاق فرار کمک کند، کشف یک مجموعه سنگ در ترکیه است. در این ژانر شرکت کننده با طی کردن مراحل سخت در این بازی با تصاویر ترسناک، موجودات عجیب، اتفاقات وحشتناک و صداهای دلهره ؜انگیز روبه؜ رو می شود. با توجه به درجه سختی هر بازی، میزان سختی اتاق؜ های ترسناک نیز تغییر می کند. از این سرگرمی در مناسبت؜ ها و جهت پر؜کردن اوقات فراغت استقبال می؜ شود.

در این بازی، تیم‌ها در گروه‌های ۳ تا ۱۰ نفره (بسته به سناریوی بازی) وارد اتاق فرار می‌شوند. پشت سر آن‌ها درها قفل شده و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها ، چالش‌هایی را که برای آنان طراحی شده، پشت سر گذاشته و خود را از اتاق نجات دهند. زمان اتاق فرار در سرتاسر دنیا به صورت معمول ۴۵ و ۶۰ دقیقه است اما بنا بر سناریوی بازی تا ۹۰ دقیقه هم افزایش پیدا می‌کند.