سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | theme-market

یک اصطلاح استعاره‌ای است که از آن برای توضیح دادن اینکه چرا بیشتر وب سایت‌هایی که به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند رتبه‌های پایین‌تری نسبت به وبسایت‌های قدیمی‌تر در صفحه نتایج موتورهای جستجو به دست می‌آورند. Sandbox گوگل استعاره‌ای از جعبه شنی دارد که کودکان در آن مشغول بازی کردن هستند تا به این وسیله به چیزی آسیب نرسانند. از آنجایی که موتور جستجوگر گوگل هیچ وقت این سیستم را تأیید نکرده است ممکن است که عده‌ای از آن خبر نداشته باشند. لازمه‌ی بهینه سازی و سئو یک وب سایت، مراحلی همچون تولید محتوای مناسب و یونیک، تکنیکال سئو، سوشال سیگنال و آپدیت شبکه‌های اجتماعی، لینک بیلدینگ خارجی و داخلی و … است.

سه گام اپتیمایز کردن برای ایندکس در موبایل:

کسب‌وکارهای کوچک و استارت آپ تا که دارای درآمدهای محدودی می‌باشند، می‌توانند با سرمایه‌گذاری کمتر در بهینه‌سازی سئوی سایت خود نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، مشتریان خود را افزایش دهند. حالا دیگر به‌خوبی می‌دانید سئو چیست، انواع سئو و سازوکار موتورهای جست‌وجو را می‌شناسید و یاد گرفته‌اید که چه تکنیک‌هایی را برای بهبود سئو سایت‌تان به کار ببرید. دریافت بک‌لینک از طریق رپورتاژ آگهی را هم که در بخش سئوی کلاه خاکستری توضیح دادیم. رپورتاژ آگهی نه‌تنها رتبهٔ سایت شما را تکان می‌دهد، بلکه نوعی تبلیغ برای کسب‌وکارتان هم است. نکته اینجاست که این پست مهمان، یک بک‌لینک به سایت خودتان در دلش جای داده است؛ آن هم رایگان!

Google Webmaster Tools (GWT) یا Google Search Console چیست؟

به عنوان مثال؛ هنگامی که بارگذاری صفحه برای کاربر چندین ثانیه طول می‌کشد، و یا زمانی که محتوا در گوشی موبایل یا دسکتاپ به خوبی نمایش داده نمی‌شود، کاربر صفحه را ترک می‌کند و سایت دیگری را باز کند. به کلیه تکنیک‌‌هایی که برای بهبود جایگاه و رتبه در خارج از سایت انجام می‌گیرد. خرید رپورتاژ، ساخت بک‌لینک، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین اقدامات سئو خارجی می‌باشد. معماری و ساختار سئو سایت به طریقه دسته‌بندی و سازماندهی صفحات اشاره دارد. برای داشتن یک معماری عالی می‌بایست در درجه اول، راحتی کاربر را درنظر گرفت.

  • و در نهایت می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید و سئو سایت‌های دیگران را نیز به عهده بگیرید و درآمد جانبی خوبی از این راه کسب کنید.
  • سئو یعنی تولید محتوای با کیفیت که به بهترین شکل نیاز افرادی که جستجو میکنند را برطرف کند.
  • به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قایل شویم.
  • این صفحات در صورتی که بتوانند نیاز کاربر را رفع کنند به فهرست محتواهای گوگل اضافه شده و در زمان مناسب به کاربران نمایش داده می‌شود.
  • طبق مستندات گوگل، محتوای خوب از فاکتورهای اصلی رتبه‌بندی است.

دانستن مجله خبری تم مارکت الکسای وبسایت خود به شما می‌کند تا استراتژی مناسب‌تری برای بهبود آن به کار بگیرید. فعالیت‌های انسانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی مانند اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، توییتر و… Social Signal گفته می‌شود. فعالیت‌هایی که هر کدام از آنها به عنوان یک سیگنال در نظر گرفته می‌شوند. شامل دیسلایک ها، رای‌ها، لایکها، بازدیدها، کامنت ها و اشتراک گذاری‌ها می‌شوند.

http://asusmag.irنگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند. Long Tail Keyword یا کلمه کلیدی دم دراز به عبارتی چند کلمه‌ای گفته می‌شود که مشخص‌تر بوده و رواج کمتری دارد.