سئو چیست؟ | theme-market

در واقع، این ابزار تعیین می کند که سایت شما چقدر با استانداردهای موبایل فرندلی مطابقت دارد. وبمسترها می توانند از این ابزار برای بررسی سرعت و بهینه بودن صفحات استفاده نمایند. در این حالت مطالب موجود در سایت ها خوانا هستند و به راحتی می توان بر روی آن ها کلیک کرد و نیازی به زوم کردن، اسکرول افقی و … نمی باشد.

انواع و روش های سئو

منظور از پیمایش وبسایت، حرکت از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر در یک وبسایت است. هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد. پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند. کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند.

الگوریتم فرشنس (Freshness) گوگل (

اما با این تفاوت که اعتبار صفحه رتبه صفحات خاصی از وب‌سایت‌ها را پیش بینی می‌کند و اعتبار دامنه رتبه وب سایت‌ها را در صفحات نتایج جستجو حدس میزند. وقتی که شما به یک وب سایت مراجعه کرده و از آن بازدید می‌کنید مرورگر شما درخواستی را به سرور ارسال می‌کند که از محتوای وب سایتی که به آن وارد شده‌اند تشکیل می‌شود. البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از ابزاری به نام گوگل آنالیتیکس نرخ تبدیل وب سایت خود را مشاهده کنید. همینطور می‌توانید با بهینه‌سازی کردن وبسایت خود و همچنین بهینه سازی ترافیک آن نرخ تبدیل خود را ارتقا دهید.

ریسپانسیو بودن سایت یا هماهنگی با گوشی‌های موبایل

در‌حقیقت، مجله خبری تم مارکت محتوای خوب و با‌کیفیت، از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای جذب مشتری و کسب سود در کسب و کار خود، می‌توانید انجام دهید. منظور از Technical Seo (سئوی فنی) بهبود جنبه‌های فنی و تکنیکی یک وب سایت بمنظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است. ارکان تکنیکال سئو، قابل فهم ساختن هرچه تمام‌تر محتوای یک وب سایت برای موتور جستجو و نیز سریع و آسان کردن فرآیند بررسی آن است. به بیان دیگر، با استفاده از سئوی تکنیکال، به موتورهای جستجو کمک می‌کنید تا راحت‌تر به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.

  • وبسایت‌ها بدون سئو تنها ویترین‌های زیبایی خواهند بود که بیننده‌ای ندارند.
  • سئو یعنی اینکه شما با یسری تکنیک و رعایت اصولی که موتور های جستجو و صد البته کاربران خوششون میاد وب سایتت رو پیاده سازی کنی تا هم مورد رضایت گوگل و امثالش مثل بینگ و یاهو باشه و هم مورد رضایت کاربرای وب سایت.
  • وقتی نمونه کارهای قوی تون زیاد شد، اعتماد به نفس تون میره بالا و می تونید پروژه های قوی تر با هزینه بالاتر بگیرید.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت سازه اطلاعات سامان می باشد.

ازآن‌پس هرکسی در گوگل سرچ کند خرید کفش شمارا درنتیجه اول مشاهده می‌کند. Hidden Content محتوای متنی یا لینک‌های یک وبسایت است که در کد‌های منبع وجود دارد اما برای بازدید کنندگان قابل مشاهده نیست. Hidden Content بطور کلی یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه بحساب می‌آید. در گذشته، مدیران وب بمنظور گرفتن رتبه‌های بهتر، مقالاتی طولانی و بهینه شده برای موتور‌های جستجو ایجاد می‌کردند.

http://asusmag.ir