سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | theme-market

برای مثال، مشتریان شرکت‌های آرایشی عمدتا بانوان هستند و یا مشتریان بسته‌های آموزشی کنکور، دانش‌آموزان خواهند بود. بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان.

این معیار‌ها بر اساس مجله خبری تم مارکتور‌العمل‌هایی که برای عموم در دسترس هستند مشخص و تعیین می‌شوند. هر‌چه این معیار‌ها در تولید یک محتوا و ساختار کلی یک وب سایت بیشتر رعایت شوند، الگوریتم‌های موتور‌های جستجو رتبه‌های بهتری به آن صفحات اختصاص می‌دهند. در فضای اینترنت نیز همین‌گونه است؛ با این تفاوت که موقعیت مغازه شما با ابزاری مثل خیابان اصلی یا کوچه پس کوچه سنجیده نمی‌شود.

آیا می‌توانم سئو‌ی سایتم را خودم انجام دهم؟

اما این نیست محتوا سئو باید محتوایی باشد که بتواند به مخاطب مفهوم یا اطلاعات دقیق از کار یا خدمات را برساند. البته محتوا و تولید محتوا همه چیز یک سئو نیست ولی به قدری بر روی آن تاثیر گذار است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اگر محتوایی نباشد، صفحه وجود نخواهد داشت و موتورهای جستجو بر کیفیت محتوا تاکید بسیاری دارند.

http://asusmag.ir

برخی افراد با جستجو در گوگل، از اطلاعات موجود در سایت های مختلف استفاده می کنند. با شرکت در این دوره ها، می توانید مهارت و دانش خود را افزایش دهید. یادگیری تکنیک های سئو و انجام پروژه های مختلف، مسیر شما را هموارتر می کند تا به یک سئوکار تبدیل شوید. شما باید حداقل ۶-۳ ماه زمان بگذارید و در زمینه سئو آموزش ببینید.

سئو کلاه – سیاه چیست ؟ (Black Hat)

این اصطلاح مخفف عبارت Human Experience Optimization می‌باشد که در لغت به معنای بهینه سازی تجربه انسانی می‌باشد. به عبارت دیگر این اصطلاح به این موضوع اشاره دارد که ظاهر وب سایت شما برای کاربران و بازدیدکنندگان مناسب بوده و آنها را دچار سردرگمی نکند. بیشترین حجم ترافیک اطلاعات در دنیای اینترنت به وسیله تبلیغات معتبر موتورهای جستجو انجام می‌شود. امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و… مدل‌های دیگری از ترافیک اطلاعات را برای بازدیدکنندگان وبسایت شما به وجود می‌آورند.

  • مزیت سئو سایت توسط خود شما این است که ممکن است سئوکار کارهایی را انجام دهد که برای سایت شما لازم نیست و هزینه زیادی را بابت آن از شما دریافت نماید.
  • به همین دلیل لینک بیلدینگ (لینک سازی) بخش بزرگی از سئو است.
  • تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی این است که SEO شامل رتبه بندی “ارگانیک” است ، به این معنی که شما برای حضور در آن فضا هزینه نمی کنید.
  • Search Engine Land، Moz و Semrush همه این سایت ها از مراجع معتبر در سراسر دنیا هستند و اطلاعات زیادی در رابطه با تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا ایجاد لینک و بازاریابی محتوا ارائه می دهند.