ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل خودکارسازی نرم افزار ربات اینستاگرم ربات سئو رباتیک | theme-market

سلام همون فایل xml رو که توی کد های مقاله (غیرفعال کردن Feed وردپرس از ۲ روش مختلف) نوشته بودید رو نشون میده. من کدی که داخل این مطلب نوشتید (غیرفعال کردن Feed وردپرس از ۲ روش مختلف) رو داخل functions.php سایتم گذاشتم که فید سایت کلا غیرفعال بشه. ظاهرا تنظیمات رنک مث درست انجام نشده آموزشش رو تو سایت ببینید.

  • در حال حاضر بهترین راه برای حذف صفحه‌ای از نتایج جستجو، اضافه کردن دستور noindex در قسمت head صفحه‌ها است.
  • در این مقاله می‌خواهیم درباره دیجیتال مارکتینگ و دلایلی که لازم است تا در سال ۲۰۲۱ وارد آن شوید، بپردازیم.
  • در هنگام طراحی سایت ممکن است از فایل robots.txt استفاده کنید.

مجله خبری تم مارکت به صورت رسمی همچنان فایل Robots.txt مورد پشتیبانی قرار می‌دهد، اما برخی از دستورات این فایل را دیگر پشتیبانی نکرده و آن‌ها را نادیده می‌گیرد. با استفاده از این کد شما به همه ربات‌ها اعلام می‌کنید که فعلاً نیازی نیست هیچ صفحه‌ای از سایت را بررسی کنند. ربات بعد از ورود به سایتی که از آن ریپورتاژ یا بک لینک گرفته اید؛ ابتدا، لینک یا انکر تکستی که حاوی لینک صفحه سایت شما است را پیدا میکند و سپس بر روی آن کلیک میکند و وارد سایت شما میشود. این حرکت باعث میشود گوگل سریع تر بک لینک شما را شناسایی و ثبت کند و در نهایت اعتبار سایت ریپوتاژ / بک لینک دهنده زودتر به سایت شما منتقل میشود. در آخر این رو هم در نظر داشته باشید که شاید شما در همون هفته اول تمام تاثیرات رو ملاحظه نکنید یا نتونید رو تمام کلمات کلیدی کار بکنید. ولی این ربات یه ربات دائمیه و هزینه های خودش رو خیلی سریع جبران میکنه و در نهایت بعد از مدتی میبینید از اون صفحاتی که رشد کرده توی گوگل شما بهره بیشتری نسبت به هزینه ای که برای این ربات کردید دریافت خواهید کرد.

http://asusmag.ir

با این حال، یک فایل robots.txt کار زیادی برای مدیریت ترافیک ربات‌های مخرب انجام نمی‌دهد. ابزارهای مدیریت ربات مانند Cloudflare Bot Management یا Super Bot Fight Mode می‌تواند به مهار فعالیت مخرب ربات، بدون تأثیر روی ربات‌های ضروری مانند خزنده های وب کمک کند. هر شخص یا برنامه ای که در اینترنت فعال است یک “عامل کاربر” یا یک نام اختصاص یافته خواهد داشت. برای کاربران انسانی، این شامل اطلاعاتی مانند نوع مرورگر و نسخه سیستم عامل است، اما اطلاعات شخصی ندارد. عامل کاربر به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند محتوایی را نشان دهند که با سیستم کاربر سازگار است.

آکادمی آموزشی نوین

پروتکل REP همچنین شامل نحوه برخورد با متا تگ Robots و دستوراتی دیگری مانند فالو کردن لینک ها نیز است. پیکربندی صحیح فایل robots.txt یکی از اقدامات اساسی در بهینه سازی بودجه خزش و سئو سایت است. بررسی و ویرایش فایل ربات TXT سایت یک فاکتور رتبه بندی نیست و تنها کنترل‌کننده نحوه رفتار ربات‌های خزنده است. به خاطر داشته باشید هر سایت نیازمند فایل robots.txt خاص خودش است. Robots.txt هر سایت مختص همان سایت است و ممکن است برای سایت شما عملکرد مناسبی نداشته باشد و فرایند ایندکس شدن صفحات سایت را دچار اختلال کند. اکثر موتورهای جستجوی بزرگ از جمله گوگل، بینگ و یاهو وقتی به صفحات سایت ما سر می‌زنند ابتدا نگاهی به قوانینی که در فایل ربات سایت‌مان مشخص کرده‌ایم می‌اندازند و سپس با توجه به این قوانین به سراغ صفحات سایت ما می‌روند.

سایت شرکت آفر

امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. مثلا در مثال بالا ربات‌های خزنده از دسترسی به تمام فایل‌های پی دی اف و اکسل منع شده‌اند. مثلا در مثال بالا ربات‌های خزنده از دسترسی به تمام آدرس‌هایی که به autos. در مثال زیر تمامی ربات‌ها از دسترسی به دایرکتوری media منع شده‌اند اما در عین حال اجازه دسترسی به یک فایل پی دی اف با عنوان terms-and-conditions.pdf موجود در دایرکتوری media داده شده است.

چه صفحاتی را با فایل robots.txt از دسترس موتورهای جستجو خارج کنیم؟