دکوراسیون فست فود تهران

برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی فست فود، استفاده از نقاشی های زیبا یا دیگر تزئین های جذاب ایده ی بسیار خوبی می تواند باشد. آنها به این فکر می کنند که چگونه یک دکوراسیون زیبا و جذاب دکوراسیون کنند تا مسافران بیشتری را به هتل های خود جذب بکنند و درآمد بیشتری کسب کنند؟ اگر برای راه اندازی یک فست فودی، فضای بزرگی را در اختیار دارید، می توانید از میز و صندلی ها و مبلمان راحت و در عین حال زیبا استفاده نمایید. برای داشتن یک دکور فست فودی ایده آل باید به مواردی از قبیل نورپردازی هماهنگ، هارمونی رنگ ها و انتخاب مبلمان مناسب توجه داشت و تنها در صورت مشاوره با یک تیم حرفه ای می توان یک دکور فست فودی با کمترین هزینه داشت که در عین حال فضایی جذاب و آرامش بخش و شاد را برای مشتریان به ارمغان بیاورد، توجه داشته باشید طراحی داخلی فست فود امری بسیار حساس است که باید طبق استانداردهای جهانی صورت گیرد. همانطور که در تصاویر رستوران آتور می توان دید، برای طراحی آن از ایده های نوین و مدرن استفاده شده است. تنوع طلبی یکی از خصوصیات انسان است، در این بین امتحان کردن غذای اقلیم های متفاوت، هیجان و جذابیت زیادی دارد و در زندگی مدرن طرفداران خود را دارد.

همان طور که کیفیت یک فست فود از نظر بهداشتی و ارائه خدمات و غذاهای عالی اهمیت دارد ، دکوراسیون فست فود نیز در جذب مشتری و ایجاد رغبت برای ماندن در فست فود و مراجعه های بعدی به آن دکوراسیون داخلی رستوران مدرن بی تاثیر نیست. همان طور که مشاهده کردید برای راه اندازی رستوران و فست فود باید مراحل خاصی طی شده و در واقع شما تحت یک الگوریتم خاص قرار میگیرید. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه طراحی ناتک را مشاهده می کنید. قرار دادن یک سیستم روشنایی را در نظر بگیرید، به طوری که نور باید در منطقه نمایش منوها، قیمت ها و در قسمت صندوق زیاد باشد، در حالی که روشنایی در قسمت های نشیمن نباید خیلی روشن باشد. این موارد از نظر روان شناختی اثبات شده اند و اگر رستوران یا فست فود شما دلگیر باشد یا چیدمان مناسبی نداشته باشد، تعداد زیادی از مشتری های خود را از دست خواهید داد. اگر بخواهیم ساختاری به موضوع نگاه کنیم، همه این موارد که به اهمیت آنها اشاره شد، قصه سخت افزار فست فود یا رستوران بودند. اگر تصمیم به راه اندازی فست فود گرفتهاید، استفاده از رنگهای شاد چون نارنجی، سبز، سرخ، سفید و مانند آنها پاسخگو خواهد بود.

حال اگر فضای در نظر گرفته شده برای دکوراسیون فست فود کوچک باشد باید چه تدبیری اندیشید؟ جالب است بدانید که این نوع نورپردازی باعث میشود مشتری مدت زمان کمتری در رستوران بماند و صندلی برای نشستن سایر مشتریها فراهم شود. در طراحی ظاهری این مدل از رستورانها از لوازم و طراحیهای ترند و بهروز استفاده میشود. شهر تهران پایتخت و همچنین پرجمعیت ترین شهرهای نه تنها ایران بلکه کل آسیا به حساب می آید که می توان در وجب به وجب آن رستورانها و همچنین فست فودهای کوچک و بزرگ بسیاری مواجه شد و در هر کدام از این اماکن نیز با غذا های مختلف از خود پذیرایی کرد. در ادامه، مطالب مفیدی در رابطه با دکوراسیون فست فود به شما ارائه خواهد شد. این دو عامل علاوه بر نوع غذا و خدماتی که ارائه می دهید، تأثیر زیادی در جلب نظر مشتری های خود و بازگشت مجدد آن ها خواهد داشت. اما اگر به دنبال ایجاد یک فضای کاری آرام برای افراد شاغل در کافه خود هستید، باید پریزهای برق کافی برای شارژ لپتاپ آنها داشته باشید و اینترنت پرسرعت ارائه دهید. طبق گفته هایمان و آنچه را متخصصان و کارشناسان سایت دکودان نیز چندین بار تکرار کرده اند اکثر مواقع انسان ها به دنبال مکانی هستند تا دور از دغدغه ها و مشکلات بیرون از آن فضای خود باشند تا بتوانند به افکار خود بیندیشند در آرامش کامل به سر برند و کسی و چیزی باعث آزرده خاطر شدن آن ها نشود.

تاثیرگذار هستند. طراحی داخلی کافه ای خوب است که بتواند از تاثیر هر کدام از این عوامل به خوبی استفاده و تعادل را رعایت کند. رنگ و طرح دیوارها، نوع کف پوش به کار رفته، وسایلی که استفاده می شود، نور محیط و دیگر موارد را می توان از مهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون فست فود به شمار آورد. می توان ادعا کرد که دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران ها در کاهش و افزایش میل مشتریان بسیار تاثیر گذار استو بهتر است فضای داخلی به گونه ای طراحی شود تا آرامش در محیط حاکم شود و احساس نشاط و شادابی به مشتریان حاضر القا کند. علاوه بر دکوراسیون داخلی فست فود، طراحی دکوراسیون خارجی فست فود نیز بسیار مهم می باشد. افراد در این تن ها ، حتی بعد از خوردن غذا نیز بر سر میزها باقی می مانند.

سعی کنید تا حد ممکن فست فود شما شیک و مدرن باشد، افراد زیادی هنگام انتخاب فست فود به این نکته توجه می کنند. متناسب بودن طراحی انتخاب شده برای دکوراسیون با محل تأسیس آن، مثلاً این که فست فود شما در کنار ساحل، جاده یا وسط شهر تأسیس شده باشد، طراحی متفاوتی را نیازمند می باشد. در همین حال، نیازمند تمرکز بر روی افزایش شفافیت نما هم بود. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران همواره باید زیبایی و مشتری مداری را در اولیت اول قرار داد و اینکه مراجعه کنندگان به رستوران شما دقیقا برای چه پا به رستوران شما می گذارند و در کنار صرف غذا نیازمند بر طرف شدن کدام یک از نیازهای خود هستند. برای داشتن دکوراسیون مدرن برای رستوران و کافی شاپ بهتر است از مدل های مینیمال استفاده کنید.از عود و شمع زیاد و گل های تازه بر روی میزها استفاده کنید.سعی کنید اگر مکانی که انتخاب می کنید دارای فضای باز است از آن فضا به خوبی استفاده کنید و انواع گل وگیاه را داخل باغچه آن بچینید. این کافه کاملا مدرن است و چیدمان داخلی آن بسیار شیک است.

مالکین رستورانها توسط نورهای قابل کنترل و نرم افزارهای مختلف کنترل نور قادر خواهند بود کنترل نور تک تک فضاها را به صورت جداگانه در دست بگیرند و در هر لحظه که اراده کنند هر قسمت را خاموش یا روشن کنند و یا حتی شدت و رنگ نورها را هم کنترل کنند. چون از جمله محصولاتی است که همیشه روی بورس است و از آن برای تولید بسیاری از مبلمان ها استفاده می کنند. استفاده از گلیم و قالیچه برای تزئین زمین و همچنین روی نیمکتهای رستوران سنتی نیز موجب گرمتر شدن فضا گشته و زیبایی آن را دوچندان میکند.

اما در خصوص یک رستوران سنتی، به رنگهای ملایمتری چون کرم، شکلاتی و شبیه به آنها تمایل داریم. استفاده از رنگهای روشن که شامل رنگ های بژ، سفید، زرد کمرنگ و خاکستری روشن برای رستوران های گیاهی که افراد با روحیات خاص وارد آنها و تنها هدف آنها برطرف شدن گرسنگی نیست گزینه خوبی است. رنگ های اصلی بژ، سفید و سبز بود. اما نکته مهم این است که تمام طیف های قرمز،نارنجی یا زرد با هم برابر نیستند از طیف های پررنگ و یا تند برای رنگ اصلی خود استفاده نکنید به طور مثال استفاده ازرنگ زرد پررنگ می تواند آزاردهنده باشد.

قیمت تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران و فست فود برای بخش آمادهسازی چیزی بین 2 تا 5 میلیون تومان بوده و در بخش طبخ غذا، در بازه 4 تا 20 میلیون تومانی دیده میشود. این تجهیزات در بخش آماده سازی، طبخ و شستشو جای میگیرند و بسته به منوی غذایی و سبک کار رستوران، باید آنها را طی مراحل راه اندازی رستوران و فست فود خریداری کنید. هزینه راه اندازی رستوران و فست فود، بسته به این که رستوران در چه ابعادی بوده، میز و صندلی داشته باشد یا نه، متغیر خواهد بود. تم دکوراسیون شما بسته به جغرافیای شهری، میتواند فضایی سنتی و کلاسیک را بسازد و یا به مدرنترین شکل ممکن نشان بدهد که در اینجا خبری از ابزار و لوازم سنتی نیست. مثلاً برای تحریک اشتها و ایجاد حس گرسنگی، استفاده از دو رنگ ترکیبی قرمز و زرد خلاقیت خوبی می باشد، زیرا تأثیر مهم آن ها در افزایش اشتها اثبات شده است. در صورتی که رستوران یا فست فود شما، دارای پارکینگ اختصاصی برای مشتریان باشد، از این جهت امتیاز قابل توجهی به دست آوردهاید. Open بروید. ما در این لایه از تصویر همبرگر زیر استفاده میکنیم ولی باید پسزمینه آن را حذف کنیم.

رنگ مناسب برای فضای رستوران و فست فود را باید تابعی مستقیم از سبک دکوراسیون داخلی رستوران شما بدانیم. طراحی نما و طراحی دکوراسیون رستوران کلاسیک و مدرن 2- طراحی داخلی رستوران و فست فود3- طراحی کافی شاپ مدرن از نمونه کار ها با ما در ارتباط باشید. روز به روز متریال های جدیدی برای طراحی عرضه می شوند و رستوران های مدرن هم از این فرصت بهره برده تا بهترین طراحی را داشته باشند. راه اندازی رستوران و فست فود: برای راه اندازی رستوران و فست فود باید مراحل کاملی را طی کرده و از پیش نسبت به آن ها برنامه ریزی کرده باشید. به همین خاطر باید پنجره های بلند نصب کنید تا زیبایی فضای داخلی را به عابران نشان دهد.

در فضاهای بزرگتر با توجه به نوع رستوران از چلچراغ ها و یا نورپردازی های مدرن استفاده کنید. معمولاً انتخاب بسیاری از افراد یک فست فود با طراحی شیک و مدرن می باشد و ترجیح می دهند در چنین جایی غذا بخورند تا یک جای قدیمی و نامناسب. از یاد نبرید دکور یا ویترین همیشه اولین جایی است که مشتریهای جدید آن را میبینند و دکور نیز به اندازه نام رستوران موثر خواهد بود. برای خلق چنین فضایی لازم است عناصر اصیل و مرسوم در دکور رستوران ایرانی را بشناسید تا با استفاده از آن ها و پیاده سازی ایده های مدرن و خلاقانه، فضایی منحصر به فرد و چشمگیر ایجاد کنید. طراحی فضا های سبز از جمله گرین وال، کاشت گیاهان و یا طراحی گلدان های خاص و منحصر به فرد در جای جای محوطه و … منحصر به فرد بودن لوگوی انتخابی شما، به علت تأثیری که در نگاه اول بر ذهن مشتری به جای خواهد گذاشت. علاوه بر طراحی خدماتی که کافه ارائه میدهد هم اهمیت زیادی دارد. همین موضوع نیز باعث تفکیک دیزاین رستوران ها از هم می شود .فضای رستوران ها باید با نوع غذایی که ارائه می شود همسو باشد و حس خوشایندی را در فرد به وجود بیاورد.