دانستنی های علمی کوتاه و جالب از همه جای جهان

اگر به دنبال یک جفت کفش مناسب پیاده روی هستید، همراه ما باشید. مخفی کردن چت‌ها هنوز در واتساپ امکان پذیر نیست، اما چند راه حل برای این کار وجود دارد. خندیدن سبب آزاد شدن نوروپپتیدها می‌شود که ماموریت‌شان، مبارزه با استرس است. در محل تقاطع خیابان مولوی و خیابان دروازه غار، بساط اعدام را برپا می‌کردند.

سری دیگر دانستنی های جالب دنیا

قرنیه ي چشم کوسه ها شبیه بـه قرنیه ي چشم انسانها اسـت و بهمین دلیل اگر فناوری لازم تولید شود احتمالا روزی میتوان قرنیه ي کوسه رابه انسان پیوند زد. این ماده از کربوهیدرات هاي ساده اي تشکیل شده کـه بدن انسان انها رابه طور کامل جذب میکند و چیزی ازآن را برای بعد نگه نمی دارد. با این حال، بچه ها در بهار سریعتر از بقیه ي فصل ها رشد می‌کنند.

13.آیا می دانید عمر کهکشان راه شیری 10 میلیارد سال است. 10.آیا می دانید مساحت کره زمین 515 میلیون کیلومتر می باشد. 8.آیا می دانید که سنگ بکار رفته در هرم خئوپوس در مصر به قدری است که با آن می توان دیواری آجری به ارتفاع 50 سانتی متر دور دنیا ساخت. 7.آیا می دانید زمان کوتاه ترین جنگ 38 دقیقه بود و بین نازی ها و انگلستان رخ داد.

این موضوع بسیار شگفت انگیز است زیرا خواب دیدن یک ویژگی منحصر به فرد است که تصور می شد، فقط در انسان وجود داشته دانستنیها باشد. رژیم غذایی مادر شیرده باید از نظر کالری و مواد غذایی و املاح و ویتامین ها کامل باشد تا شیر کافی تولید و کودک کاملاً تغذیه شود. در دوران شیردهی مادر می تواند هر نوع غذایی را که دوست دارد، بخورد و از انواع مایعات، سبزی ها و میوه ها مصرف کند. دانستنی های جالب دنیا موضوع این بخش از سایت برفانک است.

دانستنی های علمی کوتاه و جالب از همه جای جهان اما اگر خواب هایتان رابه خاطر نمی آورید از خودتان ناامید نشوید. اغلب مردم خواب هایشان رابه یاد نمی آورند چون هر خواب بطور متوسط تنها چند ثانیه طول می‌کشد. هر پشه با هر نیش حدود ۰/۰۰۳ میلی لیتر خون می‌نوشد، بنابر این ارتشی از این موجودات خونخوار کوچک لازم اسـت تا همه ی ي خون یک انسان تمام شود.

آیا ما هم اکنون در عصر سایبورگ زندگی می کنیم؟

رنگ نارنجی یا قرمزی که روی کهنه نوزاد در هفته های اول تولد دیده می شود، مربوط به دفع کریستال های اورات است. اگر نوزاد دچار کم آبی بدن گردد، مقدار اسید اوریک خون کودک زیاد می شود و به صورت کریستال های رنگی دانه دانه ای روی کهنه کودک یا روی بدن نوزاد دیده می شود. یکی از محکم ترین و تغییر ناپذیر ترین باورها در زمینه تربیت فرزندان این بوده است که والدین حق دارند از اقتدار و اختیار خود برای کنترل، راهنمایی و تربیت فرزندان خود استفاده کنند.

1.آیا می دانید قدیمی ترین بنا در شمال توکیو 50 هزار سال قدمت دارد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. با شنیدن نام ماچوپیچو، حتماً به یاد دیوارها و ساختمان های بلند می افتید اما جالب اینجاست که بخش اصلی ماچو پیچو هنوز قابل دیدن نمی باشد .

سرگرمی‌هایی از معروف‌ترین سرگرمی‌های منطقی جهان هستند که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارند. استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است. حتما با خودروهایی برخورد داشته‌اید که کودکی سر و دست خود را از سانروف بیرون آورده است.

  • عسل نتیجه ي هضم شهد گل ها درون دستگاه گوارش زنبورها اسـت.
  • برای حل این مشکل، مجله اکالا اقدام به انتشار مطالب روز دنیا که دانستن آنها به ارتقا و بهبود سطح زندگی شما می‌کند، کرده است.
  • در ادامه این مطلب دانستنی های جالب و خواندنی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.
  • آنها بـه یک گروه از دانشجویان برگه هایي دادند کـه روی انها متنی چاپ شده بودو از گروه دوم خواستند همان متن را روی صفحه ي کامپیوتر در فرمت پی دی اف بخوانند.
حیوان خانگی تان می‌تواند حتی کوچک‌ ترین تغییر در حالت صورت، زبان بدن و صدای شـما را تشخیص دهد. بنابر این وقتی سگ تان را بابت شکستن گلدان سرزنش می‌کنید یا از او می پرسید کـه آیا دوست دارد پیاده روی کند، اگر حرف هایتان را درست نشنیده باشد سرش را کج می‌کند. در مقایسه با یک دوربین فیلم برداری کـه داده ها را باکیفیت خوبی ثبت میکند، در حافظه ي مـا ظرفیت کافی برای ثبت داده بـه اندازه ي ۳۰۰ سال وجوددارد. بنابر این این کـه چند زبان خارجی و چقدر دانش نظری و عملی میتوانیم یاد بگیریم، بـه شکیبایی و پشتکار مـا بستگی دارد نه بـه ظرفیت حافظه ي مـا. از نظر تئوری، ممکن اسـت حافظه ي مـا یک روزی پر شود، اما تا بحال هیچ مورد مشابهی ثبت نشده اسـت.