خرید 43 مدل پایه و استند گلدان مدرن ارسال رایگان دکوراسیون امروزی

حال بیایید با هم انواع استند گل را که می توانید برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید و به خانه شما زیبایی خاصی می بخشد را بررسی کنیم. طرح و مدل‌های استندهای گل به شدت متنوع و خاص بوده و شما باید متناسب با محلی که برای قرار گرفتن استند در نظر می‌گیرید، مدل آن را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال برای محیط‌های کاری بهتر است از استندهای ساده و فاقد پیچیدگی استقبال کنید و برای منازل می‌توانید از استند‌های گل مجلل و لوکس استقبال کنید.

چطور به ایران استند گل ترحیم بفرستیم؟

توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید استند تعداد گلدان‌های موجود در منزل خود را در نظر داشته باشید. سپس با توجه به این ابعاد استند بزرگ یا کوچک انتخاب و خریداری کنید. استند گل و گیاه علاوه بر کاربردی که در زیباتر کردن دکوراسیون داخلی دارد، برای پرورش گیاهان نیز مفید است.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید استند گلدان توجه شما را به 17 مدل از بهترین این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این استند گلدان ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. استند گلدان چوبی نیز که در مقایسه با استندهای ام دی اف مقاومت و جذابیت بیشتری دارند، از چوب انواع درختان جنگلی تولید می شوند. سعی کنید با توجه به گلدان‌ها و گیاهانی که دارید استندهای گل را انتخاب و خریداری کنید همچنین به فضای مدنظرتان توجه کنید برای مثال اگر فضای کوچکی دارید به سراغ استندهای گل بزرگ نروید و به سمت خرید انواع استند گل کوچک و کم‌جا باشید. استند گلدان چوبی یکی از لوازمی است که ساخت آن بسیار ساده و آسان است.

فروش عمده استند گلدان دکوری طرح هرمی

استند گل یکی از بهترین و زیباترین راه حل هاست که می توانید متناسب با سلیقه خود از هرجایی استفاده کنید. در ادامه ای مطلب با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید استند گلدان و با پرفروش ترین استند های گلدان آشنا شویم. استندها امروزه یکی از ملزومات دکوراسیون منزل می باشند ، این محصولات کاربردهای فراوانی دارند که آنها را تبدیل به محصولاتی کاملاً کاربردی کرده است . استند در واقع وسیله ای برای قرار دادن انواع وسایل دیگر می باشد ، به طور کلی استند برای مدیریت فضا طراحی و تولید شده است .

اگر گل های شما ارتفاع زیادی دارند از استندهایی با پایه های کوتاه و ارتفاع کم استفاده تجهیزات ویلایی نمایید. در انتخاب استندهای چوبی دقت کنید که حتما روکش ضد آب داشته باشند. سایز استند، استند را متناسب با فضای داخلی خود و همچنین سایز گلدان های خود انتخاب کنید. با قرار دادن گل‌ها روی استند می‌توانید آن‌ها را بدون اینکه دریافت نور یکدیگر را مختل کنند، کنار یکدیگر بچینید. در این میان برای ساخت استند های چوبی استفاده از چوب درختان بومی منطقه و همچنین افرا، کاج، صنوبر، بلوط سدرا و راش وغیره بدلیل مقاومت بالا مناسب تر است.

  • فقط کافی است ابتدایی‌ترین دستگاه‌های نجاری را داشته باشید و اندک تجربه‌ای از کار با چوب… به همین سادگی می‌توانید استند گلدان چوبی طبقاتی ساده و شیک بسازید.
  • از یک استند می توانید به عنوان جا گلدانی استفاده کنید ، و گلدان های مختلف را بر روی آن قرار دهید .
  • در این قسمت از مطلب با انواع استندها آشنا میشویم تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • شما می توانید انواع استند را برای کاربردهای متنوعی خریداری کنید ، همچنین با کمی نوآوری می توانید از این محصولات برای کاربردهای جدیدی استفاده کنید .
  • استندهای پایه هندسی بهترین گزینه برای دکوراسیون خانه های مدرن به شمار می آیند.

بسته به نیاز شخصی هرکدام از ساکنین و علایق و سلیقه‌هایشان، فضایی که باید داشته باشند متفاوت خواهد بود. این نوع استند گل بهترین گزینه برای تلفیق گیاهانی است که رشد عمودی متفاوتی دارند. می توان گیاهانی که رشد عمودی کمی دارند را در طبقات پایینی و آنهایی را که رشد عمودیشان زیاد است در طبقات بالاتر قرار داد تا گیاه بتواند به راحتی قد بکشد. می توان چند گیاه مختلف را روی یک استند گل قرار داد و آنها را در کنج سالن و یا اتاق گذاشت.

خرید 43 مدل پایه و استند گلدان مدرن ارسال رایگان دکوراسیون امروزی

استندها میتوانند ظاهر بسیار زیبایی به فضای خانه یا فضاهای مشترک آپارتمانی بدهند. پیش از انتخاب اکسسوری، این اصل مهم را در نظر داشته باشید که استند گل یکی از تزیینات مهم و شاخص منزل و دکوراسیون پذیرایی ست و بایستی با سایر مبلمان ها به خوبی ست شود و صرف زیبایی اکسسوری نمی تواند باعث ایجاد جذابیت در فضا شود. در سبک دکوراسیون مدرن از استند گل و گیاه به‌عنوان پارتیشن و دیوار کاذب، برای جداسازی پلان در خانه و محیط کار استفاده می‌شود. وقتی قصد جابه‌جا کردن منزلمان را داریم معمولا به‌دنبال خانه‌های نورگیر می‌گردیم. فضاهای تاریک، به ما احساس خفگی می‌دهند و شاید حتی باعث شوند که کمی احساس افسردگی کنیم. اما ممکن است که همیشه امکان در اختیار داشتن چنین فضایی را نداشته باشیم.

استندها از نظر شکل ظاهری به انواع استند پایه هندسی، استند نردبانی، استند پازلی و … دسته بندی می شوند. اگر خانه شما نور مناسبی ندارد اما عاشق گیاهان آپارتمانی هستید، می‌توانید با قرار دادنشان روی استند گل و گیاه، آنها را به پنجره نزدیک کنید تا نور کافی جذبشان شود. قرار دادن گیاهان کوچک‌تر روی پایه گلدان، در واقع به گیاهان کمک می‌کند تا به پنجره نزدیک‌تر شده و نور مناسبی دریافت کنند.

مدل کاشی آشپزخانه 2022 [گلدار، ساده و مدرن]