خرید تتر با کمترین کارمزد به همراه قیمت لحظه ای اکس اونیکس-تترفا

با استفاده از خدمات خرید و فروش تتر در ایرانیکارت علاوه بر اینکه می‌توانید USDT را با قیمت مناسب خرید و فروش کرده و امنیت سرمایه خود را تضمین کنید، از پشتیبانی ۲۴ساعته نیز برخوردار می‌شوید. صرافی کوینکس به علت سازگاری با آی پی‌های ایران، یکی از گزینه‌های محبوب معامله‌گران داخلی به شمار می‌رود. برای مثال، در کافه ارز، شما با وارد کردن آدرس کیف پول حساب خود در صرافی کوینکس، می‌توانید به صورت مستقیم تترهای خود را به آن صرافی انتقال دهید. برای تبدیل تتر به ریال یا تبدیل تتر به تومان کافی است در یک صرافی داخلی ثبت‌نام کنید و یک حساب بانکی معتبر را نیز به آن متصل کنید. در قدم بعدی باید دارایی دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده و سپس به آدرس کیف پول موجود در صرافی انتقال دهید.

در ادامه نیز قصد داریم به کاربردها، ویژگی ها و بهترین کیف پول های ارز دیجیتال تتر اشاره نماییم. تتر یا یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتالی است که در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی وارد دنیای کریپتوکارنسی ها شد. این ارز دیجیتال در ابتدا با نام ریل کوین پا به این عرصه گذاشت اما کمی بعدتر، نام این رمزارز توسط شرکت iFinex که مالک اصلی ریل کوین بود به تتر تغییر پیدا کرد.

بسیاری در مورد این واقعیت که ذخایر تتر هرگز به طور کامل توسط یک شخص ثالث مستقل حسابرسی نشده است، ابراز نگرانی کرده اند. از معروف‌ترین بلاک چین‌هایی که می‌توانید روی آن‌ها تتر خریداری کنید اتریوم ، ترون و بایننس اسمارت چین است. بسیاری از منتقدین تتر می‌گویند کهنمی‌توان تتر را یک ارز دیجیتال واقعی به شمار آورد. مهم‌ترین مولفه ارزهای دیجیتال؛ غیرمتمرکز بودن و شفاف بودن آن‌ها است در حالی که تتر هیچ یک از این دو را ندارد. این ارز دیجیتال توسط سازمان متمرکزی به نام بنیاد تتر اداره می‌شود.

ظهور USDT: چگونه تتر به یک استیبل کوین واقعی تبدیل شد

مسائل پیرامون تتر پیامدهای مهمی برای دنیای ارزهای دیجیتال نوپا دارد و اقتصاددانان به طور فزاینده‌ای نگران هستند که این امر بتواند بر بازارهای فراتر از ارزهای دیجیتال نیز تأثیر بگذارد. شما با مراجعه به سایت اکس اونیکس در جریان قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرید و با افتتاح آسان حساب در این صرافی‌ می توانید روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنید و به سودهای واقعی دست پیدا کنید. خرید و فروش تتر بدون احراز هویت همیشه آسان نیست زیرا اکثر صرافی‌ها از شما تمامی اطلاعات هویتی را درخواست می‌کنند. البته مساله ایمنی، اعتبار و سابقه صرافی ایرانی مساله‌ای بسیار مهم است و سرمایه گذاران باید در این زمینه تحقیق کافی را انجام دهند. در این روش شما بدون نیاز به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی مانند روش خرید تتر با پی پال و تنها از طریق ایجاد حساب و پرداخت ریالی می‌توانید تتر بخرید. یکی دیگر از مزایای خرید تتر این است که شما با تتر می‌توانید از ایجاد هزینه‌های سنگین تراکنش پیشگیری کنید.

آموزش تصویری خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی ارزپایا

اگرچه پروتکل‌‌های حاکم بر این رمزارز، اجازه نمی‌دهند قیمت آن از محدوده خاصی فراتر برود. این رمز ارز پرکاربرد، توسط مدیران صرافی بیت فینیکس و با هدف ایجاد ارزی با ثبات برای تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد شد. ارز دیجیتال تتر، در ابتدا کار خود را با نام ریل کوین آغاز کرد و در ادامه کار، نام آن به تتر تغییر کرد. تتر، تنها استیبل کوین بازار نیست اما می‌توان آن را مشهورترین و پرطرفدارترین استیبل کویندانست.

خرید تتر با کمترین کارمزد به همراه قیمت لحظه ای اکس اونیکس-تترفا

در این بخش با انتخاب تراکنش انجام شده، جزییات انتقال به شما نمایش سایت تتر داده می شود. در صورتی که اطلاعاتی که مشاهده می کنید با اطلاعات انتقال شما مطابقت ندارد، بر روی گزینه “لغو ” کلیک کرده و مجدد مراحل گفته شده را با اطلاعات صحیح تکرار کنید. با کلیک بر روی “Allow” از دیدگاه کاربران نسبت به این موضوع مطلع شوید. در حال حاضر این ارز بر بسترهای مختلفی همچون اسمارت چین، سولانا و الگوراند وجود دارد. تتر یک گذشته قانونی بسیار مشکوک دارد و تا به امروز، ذخایر واقعی آن هنوز کاملاً مبهم است. برخی معتقدند اساساً ذخایر تتر از منابع ناشناخته اوراق تجاری تشکیل شده است.

  • شرطی برای خرید یا فروش تعریف می کنید که اگر قیمت تتر به X (نقطه Stop) رسید، سفارش خریدی با قیمت Y برای شما ثبت شود.
  • نکته قابل توجه این است که شما با ثبت نام در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی قادر هستید تا بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال گوناگون مانند USDT را با پول رایج کشورمان خریداری کنید.
  • در تاپ کنز احراز هویت فوری انجام میشه و شما میتونید با بررسی قیمت لحظه ای تتر به راحتی ارز دیجیتال تتر خرید و فروش کنید.
  • ازجمله اصلی‌ترین اهداف تتر، تسهیل انتقال ۲۴ ساعته پول به صورت فوری و مقرون به صرفه است که این امر با سیستم SWIFT امکان‌پذیر نیست.