بایگانی‌های فیلم آموزش تزریق ژل دکتر بیدکی

این گواهینامه ها / سرتیفیکیت ها صرفا جهت حضور در یک دوره مهارتی بوده و بعنوان مجوز فعالیت درحیطه پوست و زیبایی در مطب یا کلینیک یا بیمارستان نمیباشد. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است و دوره در کلینیک برگزار می گردد. پزشک بر اساس آناتومی صورت شما مکان های مورد نیاز را مشخص می کند و بعد مانند هر سرنگ تزریقی که تا به حال دیده اید، سرنگی با سوزن بسیار نازک را آماده کرده و مواد فیلر را با سرنگ می کشد.

حساسیت زیبایی با بوتاکس به حدی است که در دنیا و حتی ایران تنها پزشکان قادر به گذراندن دوره آموزش تزریق بوتاکس می باشند و افراد غیر متخصص که در سالن های زیبایی و آرایشی مشغول به کار می باشند بصورت غیر قانونی به تزریق بوتاکس می پردازند. اروپا در ایران و خاورمیانه، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی را در حوزه پوست، مو و زیبایی برگزار می‌نماید. پزشکان و جراحان در این دوره‌ها پس از اتمام دوره، مدرک معتبر بین المللی دریافت خواهند کرد. کلیه مدرسان جراحان و پزشکان مجرب و مورد تأیید آکادمی Biocare می‌باشند.

نحوه برگزاری دوره آموزشی هیالورون پن

شرایط برگزاری کلاس آموزش کار با دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر در ندای سلامت طبق استانداردهای تعریف شده سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم تا به صورت فشرده تمام سرفصل های آموزشی را در مدت زمان یک ماه و نیم برای شما عزیزان به طور کامل آموزش دهیم. در دوره آموزش تزریق ژل با هیالورن پن در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، شما بعد از آشنایی با نواحی مختلف صورت و ماهیچه های صورت برای تزریق ژل، با بهترین برندهای ژل و دستگاه های هیالورون پن موجود در بازار آشنا می شوید.

بایگانی‌های فیلم آموزش تزریق ژل دکتر بیدکی

یک دوره تخصصی است که در آن دانش آموختگان دانش و فناوری و مهارت های لازم برای کسب تخصص کافی جهت ورود به صنعت زیبایی را کسب می کنند. پزشک عمومی هستم و تجربه زیادی در تزریق ژل و بوتاکس دارم ولی مدرکش را ندارم . اگر به دنبال یک مدرک معتبر می گردید آکادمی فارابی برای شما مکان مناسبی است.

گالری عکس دوره های قبلی:

در انتهای دوره هاگواهینامه معتبرو قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و بهبازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند. برای شرکت در کلاسهای آموزش تزریق فیلر باید خداقل دارای مدرک دیپلم بوده و از شرایط جسمانی سالمی برخوردار باشید و علاقمند به انجام کارهای ظریف نیزداشته باشید. در این دوره آموزشی عملی شما خواهید آموخت که چگونه با تزریق فیلر به بخش های مختلف صورت، آثار پیری را از بین برده و ظاهری زیباتر و جوان تر برای فرد ایجاد کنند. تکنیک های پوستی متعددی با حداقل تهاجم برای جوانسازی صورت ایجاد شده است که روش های تزریقی در بین این روش ها متداول ترین آنها به شمار میروند. پرکننده های تزریقی پوستی را می توان از طریق سوزن به لایه های فوقانی درم تزریق کرد تا چین و چروک های سطحی سطحی درمان شوند یا به منظور افزایش حجم صورت به لایه های عمیق یا فضای زیر بهترین اموزش تزریق ژل جلدی تزریق میشود.

  • آکادمی فارابی با آکادمی های آموزشی مشابه از سراسر دنیا تفاهم نامه های همکاری آموزشی و پژوهشی به عمل می آورد که دانشپذیران بعد از گذراندن دوره خود می توانند گواهینامه های معادل خود را از این کشورها در مرکز درخواست دهند.
  • و اگر تقاضای شما برای کلاسهای خصوصی یا نیمه خصوصی هست؛ هزینه دریافتی به عنوان بیعانه حساب می شود.
  • در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید، نمونه کار های ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
  • آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر اقدام به برگزاری این دوره نموده است و شما در این دوره بسیار کاربردی و علمی می توانید مدرک معتبر فنی حرفه ای اخذ نمایید.
  • تزریق ژل با هیالورون پن، تزریقی بدون سوزن است بنابراین بدون درد و کبودی است و برای افرادی که از سوزن می ترسند بهترین گزینه است.