بهترین مودم ایرانسل

بهترین مودم ایرانسل

جالب است بدانید که دو سیم کارت علاوه بر مودم به شما ارائه می‌شود. مودم TK-2510 ایرانسل علاوه بر پورت LAN دارای وای فای هات اسپات داخلی هم می‌باشد و به صورت یک مودم روتر وای فای سیم کارت خور امکان اتصال بی سیم دستگاه‌های کاربر به اکسس پوینت خود را فراهم می‌کند. حداکثر 30 کاربر می‌توانند به صورت همزمان به هات اسپات این دستگاه متصل شوند.

بهترین مودم گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ ابتدا باید ببینیم اصلا وجه تمایز مودم‌های گیمینگ با مدل‌های معمولی چیست؟ به‌طور کلی یک روتر گیمینگ دارای قطعات سخت‌افزاری رده‌بالاتری از روترهای اقتصادی است. این روترها دارای باندهای اضافی هستند و می‌توانند در لحظه، دستگاه‌های بیشتری را مدیریت کنند و همچنین در اکثر مواقع دارای پردازنده‌های سریع‌تر و رم بیشتر هم هستند. درست است که داشتن سرویس اینترنت قدرتمند در بازی شما تاثیر دارد، اما تا وقتی که بهترین مودم گیمینگ را در اختیار نداشته باشید، کیفیت سرویس اینترنت مطلوب نخواهد بود. در ادامه به معرفی چند مودم مناسب برای بازی یا گیم خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • در این بخش به معرفی برخی از بهترین مودم‌های ایرانسل پرداخته‌ایم.
  • که به 4 آنتن خارجی (دو آنتن LTE و دو آنتن Wi-Fi ) با قدرت گیرندگی آنتن 5dBi مجهز شده.
  • سرعت دانلود کردن در این مودم 120 مگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت آپلود 30 مگابیت بر ثانیه است.
  • اما برای کاربران سوال است که تفاوت بین مودم ایرانسل TF i60 و B612 هواوی چیست؟ مودم ایرانسل فقط با سیم کارت ایرانسل کار می کند و نمی توانید از اوپراتورهای غیر از بهترین کرم برای رفع ترک های پوستی ایرانسل استفاده کنید.
  • بیشتر مودم های ایرانسل موجود در بازار تکراری هستند و مشابه هم هستند و چندان فرقی باهم ندارند.
اگر بتوانید با ظاهر مودم و روتر گیمینگ که شبیه تاج لیچ کینگ و یا تکه‌ای از سفینه فضایی اینترپرایس هستند کنار بیایید، متوجه می‌شوید که مودم مناسب گیمینگ سریع ترین سرعت را برایتان به ارمغان می‌آورند. به عنوان راهنمای خرید مودم گیمینگ، همواره پیشنهاد ما این است که مودم سیمی تهیه کنید. اما با این حال مودم‌های وای فای پیشرفت خوبی از نظر سرعت کرده‌اند که می‌توانند با مودم‌های سیمی رقابت کنند. در ادامه با پلازاهمراه باشید تا به معرفی روتر های مخصوص بازی موجود در ایران بپردازیم.

این محصول انرژی مورد نظر خود را از طریق باتری‌ای به ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند. بیشینه سرعت این مودم FD-M60 ایرانسل ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است و حداکثر ۱۶ نفر از طریق WIFI می‌توانند از این مودم استفاده کنند. مودم LTE هوآوی E5577C که توسط شرکت ایرانسل ارایه می‌شود، یک مودم همراه four.5G با قابلیت پشتیبانی از استاندارد FD-LTE می‌باشد. این مودم هواوی دارای وای فای هات اسپات برای اشتراک گذاری اینترنت دریافتی است و امکان اتصال حداکثر 10 کاربر به طور همزمان به اکسس پوینت WiFi آن وجود دارد.

راهنمای خرید بهترین زیر نشیمنی هوشمند برای زخم بستر و بواسیر مدل طبی با قیمت مناسب و ارزان

در قسمت جلویی GP-2101plus نشانگرهای LED تعبیه شده‌اند که می‌توانند اطلاعات خوبی به کاربر ارائه کنند. به کمک این مودم می‌توان تجربه‌ی دانولد حداکثر تا سرعت 120 مگابیت بر ثانیه و آپلود 30 مگابیت بر ثانیه را داشت. متأسفانه مودم های شرکت همراه اول تنوع زیادی ندارند و اکثر آنها قدیمی هستند و از نظر کیفیت نمی توانند با رقبای خارجی و مودم های ایرانسل رقابت کنند. از آنجایی که کاربران به دلیل در درسترس نبودن سرویس ADSL نیاز به اینترنت همراه و سرعت بالا دارند به سراغ مودم های 4G یا 3G می روند. در طول این مدت ، تعداد کاربران به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، که تهدیدی جدی برای اینترنت خانگی است.

مودم 4g Lte ایرانسل مدل B1 I40