پیراهن لی مردانه

پیراهن لی مردانه

این محصول به دلیل جنسی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. این پیراهن آستین بلند بوده و روی سر آستین های آن دکمه ای جهت بستن سر آستین وجود دارد. از دیگر ویژگی های ظاهری آن می توان به یقه مردانه آن و داشتن دو جیب بر روی لباس اشاره کرد. اگر پیراهن جین را برای پوشش خود انتخاب کرده اید باید بدانید که این نوع پیراهن برای چه سبک استایلی مناسب است؟ این پیراهن ها مناسب استایل های اسپرت و نیمه رسمی هستند. شاید مهمترین مرحله در سِت کردن پیراهن جین مردانه، انتخاب شلوار و کفش مناسب باشد. پیراهن لی مردانه از انواع پیراهن های مردانه اسپرت شیک و خوش دوخت در مدل های جوان پسند با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک برای فروش اینترنتی در سراسر کشور از این سایت معتبر عرضه می شود.

اگر دمای هوا کمی رو به سردی است می توانید پلیور بافت خاکستری را روی پیراهن خود بپوشید؛ رنگ خاکستری جزیی از رنگ های خنثی و مکمل استایل و تیپ قیمت پیراهن لی مردانه شما خواهد بود. میتوان این پیراهن را پس از پیراهن مردانه سفید رسمی ترین پیراهن مردانه تلقی کرد که با شلوار لی تیره و مشکی ترکیبی زیبا سنگین وهیجان انگیز می سازد. در مقابل اگر با شلوار لی روشن پوشیده شود استایل اسپرت تری خواهد شد. کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما به آن هاست.

مجید عزیز بعد از پیام شما همکاران ما در بخش سفارشات با شما تماس گرفته اند و شما پاسخگوی تماسشان نبودید درصورت نیاز میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید. مجید عزیز این پیراهن ساخت ایران است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. اگر می خواهید از محصولات بیشتری دیدن کنید، به صفحه اینستاگرام سارابارا که در انتهای صفحه قرار گرفته است مراجعه کنید.

فیلد مدت زمان آماده سازی زمان آماده سازی محصول را مشخص میکند . بعضی از محصولات هم آماده هستند و بلافاصله برای شما ارسال میشوند . در نظر داشته باشید که چالش های ارسال خارج از کنترل کافه کادو است و گاهی مرسوله ها در باربری ها و پست بیش از اندازه باقی میمانند . تمامی تولیدکنندگان و تامین کنندگان ایرانی میتوانند فروشگاه خود را در کافه کادو راه اندازی کرده و محصولات خود را بصورت مستقیم و با کمیسیون منصفانه به فروش برسانند . © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. برای ست کردن این پیراهن می توانید از شلوار های جین استفاده کنید.

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت امیرسیسمونی را می پذیرم . به علت متفاوت بودن قواره لباس ها، سانت محصول حتما چک شود.

برای جذاب‌تر شدن استایل تان بهتر هست پیراهن آستین بلند سفید را با شلوار لی روشن‌تر بپوشید. شلوار کتان مردانه، مخصوصا شلوارهایی با تناژ رنگی خاکی و بژ انتخاب‌های مناسبی برای ست کردن با پیراهن های مردانه هستند و با کفش‌های کالج و کفش‌های چرمی مردانه تناسب دارند. اگر قصد داريد برای ست کردن پیراهن مردانه به سراغ شلوارهای پارچه‌ای بروید، قطعا علاوه بر رعایت تناسب رنگ، به هماهنگی ضخامت شلوار و پیراهن نیز توجه کنید. ست کردن لباس‌ها برای آقایان نسبت به بانوان ساده‌تر است، چون پیراهن های مردانه تنوع کمتری دارند، در این بین تیپ پیراهن مردانه با شلوار لی یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان باسلیقه است. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟

شما باید حداقل یک محصول دیگرانتخاب کنید 1 مقدار برای این محصول می باشد. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

این پیراهن ها مناسب استایل های اسپرت و نیمه رسمی هستند.

در سفر به مشهد مقدس، حتما یک روز را به بازدید از مجتمع ویلاژ توریست اختصاص دهید. خرید از بیش از ۲۰۰ فروشگاه با قیمت های مناسب، شهر بازی، سینما، فودکورت و …، همه و همه اوقات خوشی را برای شما و خانواده شما، رقم خواهند زد. ضمن اینکه در هرکجای میهن عزیزمان می باشید می توانید از مجتمع تفریحی، تجاری و گردشگری ویلاژتوریست به صورت اینترنتی خرید نموده و سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

پیراهن مردانه آبی رنگ تقریبا با اکثر رنگ های شلوار لی ست میشود؛ افزون بر اینکه انتخاب تعداد زیادی از آقایان نیز می باشد. پوشیدن شلوار لی با پیراهن مردانه و کت تک نیز استایلی جذاب و ممتاز به شما خواهد داد. پیراهن‌های مردانه یکی از محبوب‌ترین پیراهن‌ها در بین ایرانیان هستند. پیراهن جین یکی از مدل لباس هایي ست کـه هیچگاه از مد نمی افتد، اما باید بدانیم کـه این مدل لباس رابا چـه چیزهایی ست کنیم. خوبی اش آن اسـت کـه پیراهن جین را هم می‌توان برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی و کژوال بـه تن کرد.

یعنی می توان پیراهن جین را با یک اتو ساده قابل استفاده کرد. به طور کلی اگر بخواهیم استایلی زیبا و هماهنگ داشته باشیم؛ لازم است کنتراست رنگی پیراهن با شلوار را با ظرافت بچینیم. برای نخستین انتخاب باید به سراغ شلوارهای لی برویم که به راحتی با این پیراهن‌ها ست می‌شوند و با پوشیدن یک جفت کفش اسنیکرز یا بوت مردانه چرمی، استایلی چشم نواز می‌سازد. خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع پوشاک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید. برای خرید انواع پوشاک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد).