بایگانیها گوشی سامسونگ

طرحی که با روحیاتتان همخوانی دارد. گلس شیائومی Redmi Note 8 Pro ضخامت بسیار کمی دارد. طراحی بدنه: بدنه Redmi Note 8 Pro ترکیبی از شیشه با یک فریم پلاستیکی است. برجستگی سیستم دوربین این گوشی در گوشه سمت چپ و بالا، به اندازه کافی مرتب بوده و به این معنی است که مشکلی با آن نخواهید داشت. سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ از سری ISOCELL Bright HMX می باشد که دارای اندازه 1/1.33 اینچی بوده و بزرگ تر از هر حسگر تصویر بکار رفته در اسمارتفون های موجود در بازار می باشد.

شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro تجربه کنید. هر دو پنل پشتی و جلویی دارای محافظ گوریلا گلس 5 هستند و در پنل پشتی این گوشی شاهد طراحی جدید و جالب توجهای هستیم به این صورت که گوشی ردمی نوت 8 پرو، برخلاف نسل قبلی دارای لبههای خمیده است که باعث میشود با وجود اندازهی بزرگ و وزن 200 گرمی، در دست گرفتن و استفاده از آن، آسانتر از نسل قبل باشد. شیائومی با فروش بسیار بالای گوشی ردمی 4، توانست جایگاه خود را در بین دیگر برند ها ارتقا دهد و پس از آن، ردمی نوت 7 پرو محصولی دیگر از این سری بود که با داشتن ویژگیهایی از جمله تراشهی قدرتمند،دوربین مناسب و مهمتر از همه قیمتی بسیار مقرون به صرفه، توانست محبوبیت بالایی در بین کاربران پیدا کند. این گوشی ها نسبت به گوشی هایی که در بازار چین هستند، گران ترند. در صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی محافظتی Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است.

شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است. بعد از گذراندن تنها چند ساعت با نوت 8 پرو ، دریافتیم که این دستگاه نیز مانند اکثر گوشیهای شیائومی نسبت قیمت کم به کارایی عالی را حفظ کرده است و از این لحاظ مورد تایید است. جک 3.5 میلیمتری در تولیدات جدید حفظ شده است. در برابر خط و خراش مقاوم است و به گونهای طراحی شدهاست که با لبههای خمیده گوشی کاملا همخوان است. این گلس روی صفحه نمایش نصب میشود و کاملا به صفحه نمایش میچسبد و به عنوان یک پوشش جانبی نازک جلو این ضربات و خط و خراشها را میگیرد. یعنی هیچ تاثیری روی کیفیت و وضوح صفحه نمایش ندارد و اصلا احساس نمیکنید روی صفحه نمایش گوشیتان گلس نصب کردهاید. با خرید کاور گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro گوشیتان را با کیف و دستبند و یا ساعت هوشمندتان ست کنید.

همچنین این تراشه با ترکیب اتصال وای فای و LTE و یا امکان اتصال همزمان به 2 روتر وای فای، اتصال پایدارتر و سریع تر به اینترنت را به ارمغان می آورد. نمایشگر HPS LCD گوشی ردمی نوت 8 پرو، رزولوشن 1080×2340 با تراکم پیسکلی 395ppi در اختیار کاربر میگذارد و از استاندارد HDR نیز پشتیبانی میکند. توان پردازشی تکهستهای CPU در گوشیهای ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو بهترتیب با پردازندههای بالاردهی اسنپدراگون ۸۳۵ و اسنپدراگون ۸۴۵ برابری میکند. تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید. تمام اینها را با خرید لوازم جانبی گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro تجربه کنید. اینجوری میتونه هزینه های خودش رو کم کنه و در نهایت قیمت تمام شده گوشی هم میتونه کمتر بشه دیگه ولی سود سامسونگ در نهایت بیشتر میشه . یه ایراد بزرگ توی بخش اسپیکر داره اونم اینه که معمولا توی گوشی ها، اسپیکر رو پایین سمت راست می بینیم.

بررسی لوازم جانبی گوشی برای خرید یک گوشی مناسب علاوه بر قیمت گوشی شیائومی باید به مدل و امکانات توجه داشت باشیم و شرکت شیائومی تلاش کرده است گوشی های پرجم دار خود را با کیفیت بالا در طراحی اما قیمت مناسب تری تولید کند. گلکسی A32 5G عکسهای پرتره خوبی هم با لنز اصلی خودش میگیرد. دوربین سلفی هم یک لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/20 است. بسیاری از گوشیهای گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه میکنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. دوربین 64 مگاپیکسلی گوشی ردمی نوت 8 پرو، یک لنز Width با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.9 دارد بنابراین؛ تجربهی عکاسی باکیفیت در نور ضعیف شب را به کاربر هدیه میدهد.دو دوربین بعدی هر دو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.4 هستند؛ که یکی از آنها برای عکاسی ماکرو و دیگری برای سنجش عمق به کار میرود.

ردمی نوت ۸ پرو با پردازندهی «گیمینگ» و میانردهی مدیاتک، صرفنظر از محصولاتی همچون شیائومی می 9T، گلکسی A80 و هواوی نوا ۳، بسیاری از میانردههای اقتصادی دیگر را از پیشرو فونر برمیدارد. یکی از ویژگیهای کلیدی مشترک بین تمام گوشیهای میانردهی خوب، شارژدهی طولانیمدت باتری آنها بهلطف استفاده از باتریهای حجیم، نمایشگرهایی با وضوح پایینتر و پردازندههای ضعیفتر نسبت به پرچمداران است. ناگفته نماند که تولیدکننده ۱۰ ساعت اجرای مداوم بازی را با ردمی نوت ۸ پرو پیشبینی میکند. پس در یک جمعبندی کلی باید گفت که از نظر پتانسیل پردازشی و قدرت عملکرد، گوشی های هر دو سری S و Note سامسونگ بسیار با کیفیت هستند و به راحتی حداقل تا چند سال از پس اجرای جدیدترین و سنگین ترین بازی های HD اندرویدی بر میآیند. با وجود اینکه هر چهار دوربین گوشی ردمی نوت 8 پرو فاقد لنز تله هستند؛ اما رابط کاربری این گوشی، امکان زوم دو برابری را در ختیار کابر میگذارد.دوربین چهارم با تشخیص عمق صحنه، امکان عکاسی پرتره را فراهم کرده است که کیفیت آن هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در خصوص تار شدن پس زمینه، در گوشی ردمی نوت 8 پرو امکان تغییر میزان تار شدن قبل و بعد از ثبت عکس به علاوهی افکتهای مختلف در نظر گرفته شده است.

موبایل سامسونگ

بروزکالا یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین کالای دیجیتال است که کالاهای خود را با ضمانت عرضه کرده و از روش های امن پرداخت آنلاین استفاده میکند. در این گوشی شاهد بهبود بسیاری از مشکلات اساسی و جزئی هستیم که در این مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت. ما در اینجا به معرفی انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro خواهیم پرداخت. گوشی سری A جزوه پر طرفدار ترین گوشی های سامسونگ در ایران می باشند که وجود قطعات جانبی بر بیشتر علاقمند شدن مردم ایران به سری بشتر دخیل بوده است. گوشی سامسونگ سری s پردازنده قدرتمند و پر سرعتی دارد و تمامی اطلاعات را روان و با سرعت فوق العاده پردازش میکند و سریع پاسخ میدهد. استایلی که با گوشیتان تجربه خواهید کرد. اگر تعداد تبهای بیشتری را در کروم باز کنید، احتمالا بیشتر با این مشکل روبرو خواهید شد.

همچنین قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ فریم 960 در رزولوشن 720P برای این دوربین در نظر گرفته شده است که البته به دلیل قدرت ناکافی پردازنده، از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیستند. شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید. بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی های شیائومی بازرگانی مهر، خدمات با بهره گیری از متدهای جدید و قطعات اروجینال ارائه می شود. سهشنبه 00/11/05، یزد , (اخبار رسمی): سامسونگ گلکسی A03 یک بخش ابتدایی است که ویژگی های چشمگیری را ارائه می دهد. این شرکت در نخست، راه بسیار دشواری برای کنار زدن سایر رقبای قدرتمندش داشت ولی طی گذشت زمان، انجام آزمایشات فراوان همچنین شناخت نیاز بازار پیرامون ارائه تولیدات مشتری پسند، سرانجام توانست با فروش بالای خود رکورد یک پنجم کل صادرات کشور کره جنوبی را به ثبت برساند.

بخش بعدی صفحه نمایشه که توی اون هم واقعا شیائومی 12 ایکس کم نذاشته. همانطور که در بخش طراحی گفته شد، این نمایشگر توسط گوریلا گلس 5 محافظت میشود. آنها بهترین سختافزار، حافظه، رم، پردازنده، نمایشگر و دوربینها را در گوشیهای خود دارند. هرکدام از این کالاها مجوزهای خاص خود را میخواهند و روش ترخیص متفاوتی دارند. میزان نگه داری شارژ این گوشی در حالت استندبای ۱۱۴ ساعت بود که از این نظر، آن را در بین ۲۰ گوشی برتر بازار قرار میدهد. در محیط هایی با نور کافی، دوربین اصلی میتواند عکسهایی با کیفیت، دارای جزئیات زیاد، رنگهای شاداب و کنتراست بالا بگیرد؛ البته باید این نکته را نیز متذکر شویم که در تصاویری که در شرایطی با تابش مستقیم نور، ثبت میشوند، متوجه میشویم که رنج داینامیکی دوربینهای گوشی ردمی نوت 8 پرو چندان وسیع نیست اما با این حال که رنج دینامیکی این دوربینها چندان تعریفی ندارد، نکته جالب در مورد دوربین اصلی این است که بر خلاف سایر دوربین های با رزولوشن بالا، می تواند تصاویر با کیفیتی در حالت 64 مگاپیکسلی نیز به ثبت برساند.