راهنمای خرید دستگاه فشار خون و معرفی 25 مدل بهترین فشارسنج

Asus ROG Gladius III به لطف سوئیچ‌های قابل تعویض برای دکمه‌های کلیک چپ و راست، در میان سایر موس‌های بازی منحصربه‌فرد است. در حالی که Razer Naga Trinity دارای صفحات جانبی قابل تعویض برای ژانرهای مختلف است، به ندرت می توان این نوع قابلیت سفارشی سازی را در ماوس مشاهده کرد. با ۱۳۰ گرم وزن، این موس یک ماوس سبک نیست، و گیمرهای FPS ممکن است با طراحی قسمت های مختلف آن، مثل طرح دکمه‌ها مشکل داشته باشند.

  • شارژ سریع USB-C از طریق کابل بافته شده ۵٫۹ فوتی خود می تواند به سرعت باتری موس را شارژ کند (Redragon ادعا می کند فقط ۵٫۵ ساعت برای شارژ کامل نیاز است).
  • اگر موسی می‌خواهید که بتواند به‌صورت بی‌سیم با انواع وسیع‌تری از پدهای ماوس (و بیشتر) شارژ شود، موس‌های شارژ Qi مانند Corsair Dark Core RGB Pro SE را در نظر بگیرید.
  • موس کامپیوتر برای مصارف روزانه و کمی بیشتر از آن طراحی شده است.
  • برای این موس بازی، نرم‌افزار «Armoury ii» طراحی شده تا بتوانید آن را به خوبی مدیریت و شخصی‌سازی کنید.
بدین ترتیب می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی از مزایای گوشی هوشمند نیز بهره ببرید. برخی از مدل‌های جدید دستگاه فشار خون، قابلیت‌های جانبی ویژه‌ای دارند که ممکن است در نوع خود برای شما مفید باشند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید فشارسنج به این موارد نیز توجه کنید. صفحه مناسب آن هم به خوانش راحت اعداد اندازه‌گیری‌شده کمک می‌کند. فشارسنج بیورر با برق و باتری کار می‌کند و ۴ عدد باتری لازم دارد.

  • پمپ فشارسنج‌های دیجیتالی پرمصرف است به همین خاطر باتری این دستگاه‌ها زود تمام می‌شوند.
  • این نوع فشارسنج ارزان و حملش نسبت به نوع جیوه‌ای راحت‌تر است.
  • در مورد قیمت فشار سنج دیجیتالی باید گفت که این مطلب تا حد زیادی به برند و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد اما اغلب می توان آنها را در رنج قیمتی 1 الی 2 میلیون تومان خریداری نمود.
  • فشارسنج‌های دیجیتالی کاربری بسیار ساده و دقیقی دارند و از تکنیکی به نام «Oscillation» (نوسان) برای تشخیص فشار استفاده می‌کنند.

بهتر است بعد از این مدت برای اطمینان از دقت و صحت عملکرد فشارسنج، آن را نزد پزشک ببرید و فشاری که دستگاه‌تان نشان می‌دهد را با فشاری که پزشک از شما می‌گیرد، مقایسه کنید. عقربه‌ای بخرید باید حتما طرز کار با آن را بلد باشید یا یاد بگیرید. در صورتی‌که به درستی سر از کار کردن با آن درنیاورید، فشار خون را اشتباه اندازه‌گیری خواهید کرد و نتیجه‌گیری‌های نادرستی از وضعیت خود خواهید داشت و مثلا ممکن است با خوردن موادی که برای وضعیتتان ضرر دارد، دچار آسیب و مشکل شوید.

فشارسنج دیجیتالی بازویی امرن m3

این فروشگاه با عرضه جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های لوازم خانگی تامین‌کننده نیاز شما مشتریان می‌باشد. شما با ورود به سایت و مراجعه به بخش لوازم برقی می‌توانید، انواع یخچال از برندهای معتبر را مشاهده و بررسی کنید. یخچال تک، فریزر تک، فریزر بالا، ساید بای ساید، دوقلو، درب فرانسوی، فریزر پایین، چهار درب و یخچال پهن را با ارسال رایگان، ضمانت 30 روزه، گارانتی معتبر شرکتی و به صورت نقد یا اقساط از علی‌دادا همراه با یک حس خوب و مطمئن خریداری کنید. تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی ما، روز به روز تکمیل‌تر خواهد شد تا شما را در انتخاب بهتر یخچال مورد نظر خود کمک کنیم.

10 مدل بهترین خنک کننده لپ تاپ کول پد در سال 2022 الونظر

هنگام خرید تجهیزات جانبی لپ تاپ، قیمت اهمیت زیادی دارد و بهتر است قبل از خرید بودجه‌ای را برای آن در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانیدقیمت لپ تاپ و انواع لوازم جانبی آن را در سایت‌های معتبر مقايسه کرده و مشخصات هر مدل را بررسی کنید. سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر بهترین گزینه برای خرید انواع تجهیزات جانبی لپ تاپ هستند، زیرا محصولات با کیفیت را عرضه می‌کنند.

این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است. علاوه براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود.

خرید یخچال از بانه قیمت یخچال بانه بانه نیاز

همان طور که در بخش مربوط به قیمت فشارسنج اشاره شد، امروزه مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های فشارسنج با قابلیت اتصال به لوازم دیجیتال هوشمند همچون گوشی و تبلت عرضه می‌شوند که عموما قیمتی بالاتر از مدل‌های رایج دارند. افزون بر موضوع هزینه، اغلب این مدل‌ها فاقد نمایشگر مجزا می‌باشند و برای خواندن نتیجه همیشه باید ارتباط بین دستگاه و گوشی برقرار باشد که این امر موجب پیچیده‌تر شدن مراحل فشارسنجی می‌شود. در حال حاضر مشهورترین برندهای مانیتور فشار خون که توسط پزشکان معرفی می‌شوند omron و beurer می باشند.

فشارسنج بازویی امسی دیجیتالی EmsiG BO77 Plus Blood Pressure Monitor

ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افراد گیمر ده مورد از بهترین کول پد لپ تاپ و فن لپ تاپ را معرفی خواهیم کرد. همچنین خواهیم گفت که برای خرید بهترین دستگاه خنک کننده لپ تاپ باید به چه مواردی توجه داشته باشید. کول پد در واقع خنک کننده لپ تاپ بوده و یکی از ابزارهای جانبی لپ‌ تاب محسوب شده و موجب خنک کردن موتور و تجهیزات داخلی لپ‌ تاپ می‌شود.

از آنجا که یخچال ها برای نگهداری از مواد غذایی به کار گرفته می شوند، کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه چگونگی کیفیت یخچال می تواند بر کیفیت نگهداری مواد غذایی اثر مستقیم داشته باشد. از این رو در خرید یخچال باید دقت بیشتری به خرج داد و صرفا به قیمت یخچال اتکا نکرد. تنوع بسیار بالای یخچال ها باعث شده تا مخاطبان مدل های متعددی برای انتخاب داشته باشند که یکی از رایج ترین این مدل ها یخچال فریزر ساید بای ساید می باشد که کاربران به سبب ظرفیت بالایی که دارند، به سراغ این سبک و نوع از یخچال می روند. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2320GW از مدل‌های سری هایپر بوده و یک هایپر مارکت خانگی است. موتور اینورتر دستگاه، تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن دارد در نتیجه این محصول، محصولی کم مصرف و با طول عمر بالا است. از امکانات ساید اسنوا مدل SN8-2320GW می‌توان به محفظه نگهداری گوشت و مواد پروتئینی در بهترین شرایط ممکن ، سامانه سرمایش هوشمند و فیلترDeodorizer اشاره کرد.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که بهترین برندهای یخچال فریزر تنها مارک‌های خارجی سرشناس کره‌ای، آمریکایی و اروپایی هستند و فکر می‌کنند که خرید یخچال و فریزر از برند خارجی از هر جهت برایشان بهتر باشد اما این گونه نیست. از بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی که مورد اطمینان هستند و ارزش خرید را دارند می‌توان به یخچال فریزر اسنوا، یخچال فریزر الکترواستیل، یخچال فریزر هیمالیا، یخچال فریزر امرسان و یخچال فریزر پارس اشاره کرد. در هنگام خرید یخچال فریزر آنچه ممکن است برای یکی مناسب تر باشد، شاید برای دیگری انتخاب عاقلانه ای نباشد. برخی ممکن است برای قیمت ارزش قائل شوند در حالی که دیگران ممکن است روی ویژگی ها تمرکز کنند.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51K5780WW

از طرفی خانواده‌های پرجمعیت‌تر که نیاز به نگهداری مواد غذایی، میوه‌جات و سبزیجات تازه‌تر در یخچال دارند و همچنین گوشت، ماهی، سبزیجات را در فواصل زمانی طولانی‌تر در فریزر منجمد می‌کنند، یخچال و فریزری جادار با طبقات و کشو‌های بیش‌تر لازم دارند. در یخچال های تک درب به دلیل کوچک ابعادشان، فضای کم تری را نسبت به یخچال های بزرگ می‌گیرند و به طبع، قیمت کمتری نیز دارند. این نوع از یخچال و فریزر مناسب برای ادارات، هتل‌ها و میهمان‌خانه‌ها و فروشگاه‌ها است. کالا هایی که برای شما ارسال می شوند حتما” توسط کارکنان ما تست می شوند . مشتری در هنگام خرید تا رسیدن کالا به دستش باید خانه باشد و پول اجناس را به صورت نقد همراه داشته باشد در غیر اینصورت کالا برگشت می خورد و در صورت ارسال مجدد هزینه ارسال به عهده مشتری است.

البته لازم به ذکر است که به دلیل محتویات سمی یا همان جیوه در آن، استفاده از این نوع دستگاه فشار خون در برخی کشورها ممنوع است. ازجمله قدیمی ترین و البته دقیقترین دستگاه های فشار سنج است که با فشار خون با استفاده از یک ستون جیوه ای اندازه گیری می شود. دستگاه فشار سنج جیوه ای ظاهری شبیه به دماسنج های جیوه ای دارد. مدل‌های پیشرفته‌تر این محصول، فشارخون یا ضربان قلب بالا را هشدار می‌دهند.

فروش انواع ماوس خانگی و گیمینگ با گارانتی در بروز کالا

از دیگر ویژگی‌های جذاب این ماوس می‌توان به قابلیت شخصی سازی پد ماوس آن اشاره کرد. طراحی این Pad Mouse به گونه‌ای است که از 2 بخش نرم و سخت تشکیل شده. شما بنا به سلیقه‌ی خود می‌توانید روکش نرم و یا روکش سخت آن را انتخاب کنید. همچنین ظاهر این پد همانند تصویر بالا، بسیار زیبا و شکیل طراحی شده و در کناره‌های آن نوارهای LED استفاده شده که شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص (درایور ماوس) این رنگ‌ها را تغییر دهید. در نهایت می‌توانم بگویم G903 یکی از بهترین ماوس‌های بی‌سیم گیمینگ است که هر تیپ شخصیتی می‌تواند از آن استفاده کند و لذت ببرید.

موس گلوریوس Glorious Model i سفید مات سفارش آمریکا

DPI مخفف Dots Per Inch است و واحد اندازه‌گیری حساسیت ماوس یا میزان حرکت ماوس به‌اندازه یک اینچ است. DPI بالاتر به این معنی است که ماوس حساس‌تر است و حتی یک تکان دادن کوچک موس هم به حرکت روی صفحه تبدیل می‌شود. یک ماوس بازی خوب دارای دکمه DPI بوده و به شما امکان می‌دهد سطوح مختلف DPI را تغییر دهید تا حساسیت را در حین بازی تنظیم کنید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید دقت آن را برای هد شات بالا برده و به‌سرعت با همان دکمه آن را پایین بیاورید. ماوس گمینگیکی ابزارهایی است که شما می‌توانید آن را با کمک نرم افزار برنامه ریزی کنید. اگر گیمر حرفه ای هستید، صدم ثانیه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد.

ماوس گیمینگ ام اس آی مدل CLUTCH GM50

مثلا برای آشپزخانه‌های کوچک، یخچال فریزر کمبی با توجه به اینکه فضای کم‌تری از آشپزخانه می گیرد، مناسب است. یخچال فریزر از آن لوازمی است که شاید یک خانواده بیشتر از دو بار آن را خریداری نکند؛ یک بار در ابتدای زندگی و بار دیگر در میانه زندگی. در صورتی که خانواده‌ای بیش از این تعداد یخچال فریزر بخرد، احتمالا انتخاب درست و مناسبی نداشته است. تنوع بالای محصولات وجود تفاوت‌های اساسی در قیمت، کیفیت و برند، فرآیند انتخاب یخچال فریزر مناسب را سخت کرده است.

  • این نکته را هم اضافه کنیم که علاوه بر یخچال فریزرهای ساید بای ساید و دوقلو، یخچال خودرویی و کمپینگ، یخچال ویترینی و شوکیس و فریزر صندوقی هم در فروشگاه ما وجود دارد که بر روی هر کدام از لینک‌ها به صفحه آن دسته محصول هدایت خواهید شد.
  • به هر حال، هدف اصلی متین استور تبدیل هر یک از رویاهای مشتریان خود به واقعیت است.
  • فروشگاه سل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر بهترین قیمت روز یخچال و فریزر را به مشتریان ارائه می‌دهد و امکان خرید یخچال و فریزر اصل را با بهترین قیمت بازار برایتان امکان پذیر کرده است.

در نهایت می‌توان از کابل فوق‌العاده مقاوم این ماوس به عنوان یک ویژگی مثتب دیگر نام برد. کابل بافته شده‌ای G502 در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده و تا حد بسیار زیادی از خم شدن و یا له شدگی جلوگیری می‌کند که این نیز نکته‌ی بسیار مهمی در نگهداری از ماوس است. ظاهر این موس همانند عکس است و همانطور که مشاهده می‌کنید چندان شکیل نیست.

این کول پد کولر مستر لپ تاپ یک شکل مشبک دارد که جا به جایی گرما و جریان هوا را به سرعت انجام می دهد. این پد با لپ تاپ ها با صفحه نمایش 17 اینچی پشتیبانی می کند آن می تواند در بیشترین حالت یعنی 46 میلی متری قرار می گیرد که دارای دو تنظیم متناسب با زاویه دلخواه شما است. اگر قصد خرید پایه خنک کننده لپ تاپ با کیفیت درجه یک دارید این مورد با ۵ فن پرقدرت گزینه مناسبی است‌. وزن آن معادل با ۹۰۰ گرم بوده و دارای LED با ۷ حالت نوردهی و پخش نوری قوی است و صفحه نمایش دیجیتال نیز دارد. این پایه خنک کننده مجهز به ۴ دکمه کنترلی، دکمه پاور دو حالته و نگهدارنده گوشی موبایل است.

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F3

برخی از افراد باید روزانه لپ تاپ خود را به شرکت یا محل کار خود ببرند و بدون شک بردن کول پد لپ تاپ نیز برایشان ضرورت ویژه‌ای دارد. بنابراین حتماً به مسئله قابلیت و سهولت در حمل و جابه‌جایی کول پد و فن لپ تاپ ایسوس و یا سایر برندهای دیگر نهایت دقت را داشته باشید. پایه خنک کننده دیپ کول مناسب برای لپ تاپ های ۱۵.۶ اینچی همراه با دو فن قوی می باشد. بسیاری از این پایه خنک کننده لپ تاپ دارای فن های مختلفی هستند که بعد از یک استفاده طولانی مدت از کار می افتند یا آن کارایی سابق را دیگر ندارند.

  • یکی از بزرگترین مشکلات لپ تاپ‌های گیمینگ، داغ کردن لپ تاپ است که به دلیل استفاده از کارت گرافیک و CPU پر قدرت و پرمصرف، اتفاق می‌افتد.
  • همچنین این وسیله کاربردی منجر به بهبود عملکرد CPU شده و از وارد آمدن آسیب های جدی به آن جلوگیری خواهد کرد.
  • این پدهای خنک‌کننده بی سر و صدا کار می‌کنند زیرا هیچ فن ندارند، بنابراین هیچ سر و صدا ایجاد نمی‌کنند.
  • کول پد SF-17 دارای طول 47 سانتی متر و عرض 32.6 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 17.3 اینچ کاملا مناسب است.

دقت این ماوس 12400dpi است که این امکان را به گیمرها می‌دهد بدون هیچ مشکلی و بسیار راحت از این محصول استفاده کنند. لاجتیک به واسطه یک گیرنده نانو USB اتصال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی را برای شما به ارمغان آورده است؛ این ویژگی به کاربر برد استفاده در حدود 3 متر و دقت تاخیر 2 میلیون ثانیه را عرضه می‌کند. ماوس G602 دارای 11 عدد کلید است؛ طراحی این محصول به شکلی انجام شده که گیمر بتواند به بهترین شکل ممکن این محصول را در دست بگیرد و با رضایت کامل از آن استفاده کند.

Logitech G Pro X Superlight یک به‌روزرسانی برای Logitech G Pro Wireless در حال حاضر عالی است (موجود در این صفحه). ب با این حال، G Pro X Superlight در حال تبدیل شدن به بهترین ماوس بی‌سیم برای بازی های FPS است، زیرا علیرغم نیاز به منبع تغذیه، به طرز عجیبی سبک وزن است. با ۶۰ گرم وزن، کمی سبک تر از Glorious Model D-، که یک موس لانه زنبوری سیمی است، می باشد. ترکیب این خصوصیات در کنار طراحی ارگونومیک چشمگیر از Basilisk Ultimate یک موس بی سیم همه کاره ساخته است. اگرچه شباهت هایی به ماوس بی سیم عالی G502 Lightspeed لاجیتک دارد، اما Basilisk Ultimate برتری زیادی نسبت به رقبا دارد. به عنوان مثال می توانید مقاومت چرخ اسکرول را کنترل کنید، سنسور آن نسبت به رقبا دقیق تر است و برای ساخت آن از متریال بهتری استفاده شده است.

توضیحات مشخصات کامل ولینک خرید در زیر همین متن ها موجود میباشد. یکی از بهترین انواع و ساده ترین دستگاه های فشار خون که برای استفاده نیاز به مهارت یا دانش خاصی نیز ندارد. دستگاه فشار خون دیجیتالی خود به دو نوع، مجی و بازویی تقسیم می شود.

هرچقدر که DPI ماوس شما بیشتر باشد، زمانی که ماوس خود را حرکت می‌دهید، نشانگر ماوس بیشتر حرکت می‌کند. تفاوت ماوس گیمینگ و معمولی در این است که ماوس‌های گیمینگ دارای DPI بالاتری هستند تا دقت بیشتری در ردیابی خود داشته باشند. اگر دلایل دیگری برای توجیه خرید موس گیمینگ برای غیر گیمرها می‌شناسید، لطفا آن‌ها را با من و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. خوب است بدانید که حتی بسیاری از آن‌ها قابلیت تنظیم وزن دارند و امکان حذف برخی از اجزا نیز در آن‌ها فراهم شده است. در نتیجه هر کدام از آنها راه‌حل‌های اختصاصی خاصی برای تنظیم دکمه‌های خود دارند.

موس گیمینگ Verity V-MS5129

یک کول پد زیبا، بزرگ، سنگین و با کیفیت از برند معروف کولر مستر است. کولر مستر یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات خنکاری کامپیوتر و لپ تاپ است و بازار بسیار بزرگی در این زمینه دارد. حتی اگر از فن‌های کول پد هم استفاده نکنید، قرار گرفتن لپ تاپ روی سطح توری کول پد باعث جریان بهتر هوا به داخل لپ تاپ و در نتیجه خنک شدن آن می‌شود. علاوه بر آن، کول پد با قابلیت تنظیم ارتفاع، صفحه نمایش را دقیقا جلوی چشم کاربر قرار می‌دهد و از خم شدن سر و در نتیجه درد ناحیه گردن جلوگیری می‌کند.

همچنین برای خانواده‌هایی که تمایل دارند مواد غذایی و سبزیجات را تازه‌تر مصرف کنند و در فواصل زمانی کوتاه‌تر (مثلا هفته ای یک یا دوبار) خرید می‌کنند، یخچال فریزر کمبی، مناسب است. یخچال فریزر فرنچ؛ دارای دو درب در قسمت بالایی خود می باشد و در قسمت پایین نیز طراحی متفاوتی را به خود گرفته و به دو کشور مجهز شده است که قابلیت ذخیره سازی بیشتری را برای مواد غذایی به نسبت سایر سبک های یخچال فریزر خواهد داشت. مهم‌ترین دلایل آن هم جاداری بسیار زیاد و هم‌چنین شکیل و لاکچری بودن آن است. در این نوع از یخچال و فریزر، یخچال و فریزر یک تکه بوده ولی از یکدیگر با درب‌هایی جدا می‌شوند. برخی از مدل‌های آن دارای فریزر کشویی در قسمت پایین است و برخی دیگر نیز دو در بالا برای یخچال و دو در پایین برای فریزر دارند. این نوع از یخچال و فریزر را بیشتر به خانواده‌هایی که جمعیت بالا و هم‌چنین فضای نسبتا بزرگی در آشپزخانه دارند، توصیه می‌شود.

انواع آبسردکن و یخساز در یخچال فریزرها:

جنس بدنه یک خنک کننده معمولا باید از پلاستیک سخت و محکم ساخته شده باشد تا در مقابل ضربات احتمالی، سنگینی وزن و گرمای زیاد، مقاوم باشد و به راحتی شکسته نشود.

در این حالت هم می توانید از بهترین خنک کننده لپ تاپ (کول پد) کمک بگیرید تا عمر دستگاهتان کاهش نیابد. در سال های اخیر کولد های زیادی به بازار آمده است اما اینکه شما بتوانید بسته به هزینه خود یک پایه خنک کننده لپ تاپ ارزان را به دست آورید کمی سخت تر شده است. بسیاری از شرکت ها برای رفاه مشتریان خود مانند تسکو توانسته اند که پایه خنک کننده لپ تاپ ارزان را تولید کنند. البته کارایی یک مدل خوب ارتباط زیادی به گرانی و ارزانی آن دستگاه را ندارد. شما می توانید بر اساس مدل لپ تاپ خود یک پایه خنک کننده لپ تاپ را داشته باشید. آن ها هم مثل هر نوع کول پد دیگر دارای خدمات مختلفی هستند فقط با محدودیت‌های کمتر.

به همین دلاین توصیه ما این است که حتما یک کول پد خوب برای لپ تاپ خود تهیه کنید. در این مطلب بهترین کول پدهای گیمینگ بازار ایران را که برای کاربری سنگین (مانند گیم، رندر و تحلیل‌های مهندسی) مناسب هستند، معرفی می‌کنیم. اگر برای کارهای عادی و معمولی نیاز به کول پد متوسط دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “بهترین کول پد (فن خنک کننده) لپ تاپ” مطالعه کنید. وزن این دستگاه خنک کننده لپ تاپ معادل با ۸۲۰ گرم بوده و مناسب برای لپ‌ تاپ‌های ۱۷ اینچی است و ابعاد آن معادل با ۱۰۰×۱۰۰×۱۵ سانتی متر بوده و دارای ۶ فن مجزا است‌. این دستگاه قادر به خنک کردن سیستم شما بوده و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. خرید پایه لپ تاپ و فن خنک کننده موجب می‌شود که لپ تاپ شما از آسیب‌های احتمالی در امان بوده و از هزینه‌های مربوط به سایت اصیل بخرید تعمیرات جلوگیری می‌کند.

ایه خنک کننده سادیتا مدل SCP-C1

راهنمای خرید دستگاه فشار خون و معرفی 25 مدل بهترین فشارسنج