کاشی و سرامیک سه بعدی فروش کاشی و سرامیک سه بعدی 39 | espinassco

در نوع سوم کاشی های سه بعدی از روکش شیشه برای ایجاد خطای دید و جلوه بیشتر استفاده شده است. این نوع کاشی ها از دوام خوبی برخوردار هستند و مناسب برای کف اماکن عمومی می باشد. قیمت حراج کاشی 3 بعدی سرامیک ها و کاشی هایی که در طرح های سه بعدی تولید می شوند، معمولأ در دو سبک جدا تولید می شوند. این نوع کاشی همانند سایر کاشی و سرامیک معمولی است تنها تفاوت اجرای طرح سه بعدی به جای طرح‌های معمولی سایر کاشی‌ها و سرامیک‌هاست.

مزایا و معایب کاشی سه بعدی:

طرح و نقش کاشی و سرامیک سه بعدی از تنوع بسیاری برخوردار است و این طرح‌ها می‌توانند هر نوع سلیقه ای را راضی نمایند تنها کافی است زمان کافی را برای جستجو به آن اختصاص دهید. طرح‌های منظره‌های سرسبز گزینه مناسبی برای استفاده در فضای پذیرایی و نشیمن می‌باشد و در آشپزخانه‌ها طرح‌های گیاهان، میوه‌ها و طرح‌های هندسی گزینه‌های مناسبی می‌باشند. قیمت این نوع کاشی و سرامیک سه بعدی اندکی از کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ استفاده شده دارد. بسته به نوع کاشی یا سرامیک تولیدی قیمت هر متر مربعآنها بین15 هزار تومان تا 150 هزار تومانمتغیر هست.

  • کفپوش سه بعدی از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده و خواص کفپوش‌های تزیینی سنگی را دارد به طوری‌که این کف پوش در معرض عوامل محیطی، در فضای اطراف بوی ناخوشایند و مواد سمی ‌و مضر ایجاد نمی‌کند.
  • سرامیک هایی باسطح صاف که اگر با کمی فاصله به آنها نگاه کنید، طرح های خاصی به صورت برجسته یا عمق دار دیده می شود.
  • خصوصیات سرامیک سه بعدی نیز مانند کاشی های سه بعدی منحصر به فرد است.
  • طرح تولید رنگ خودرو رنگ خودرو از عوامل تأثیرگذار در زیبایی و جذابیت آن به شمار می‌رود.
کاشی یا سرامیک های معمولی با این تفاوت که طرح آنها یک طرح سه بعدی با تکنولوژی چاپ دیجیتال می باشد. رنگ، براقی و صافی سطح کفپوش با مرور زمان از بین نمی‌رود و راه رفتن با کفش‌های پاشنه دار، وجود مبلمان سنگین و گرد و خاک باعث از بین رفتن کیفیت و ظاهر سه بعدی آن نمی‌گردد. قبلا بیشتر تصاویر سه بعدی با استفاده از پروکسی ایجاد می‌شد اما امروزه تصاویر سه بعدی را روی کاشی‌ها با کیفیت بالا چاپ و محافظت می‌کنند .

روش خرید و چاپ پوستر دیواری

کاشی و سرامیک سه بعدی فروش کاشی و سرامیک سه بعدی 39 | espinassco به یکباره وارد اتاقی می شوید که احساس می کنید الان پایتان خیس می شود و یا اینکه ممکن است طعمه ی یک حیوان وحشتناک شوید. البته با توجه به اینکه امروزه اکثر تولیدکنندگان بیسکوییت خام پرسلان مخصوص کف و دیوار مشترک تولید میکنند، امکان استفاده در کف و دیوار فراهم شده و میتوان از بعضی از مدل کاشیها در کف و دیوار به صورت مشترک استفاده کرد. از زمان های قدیم کاشی ها کاربردهای بسیاری در زندگی انسانها داشته اند و برای تزئینات ساختمان ها و اماکن عمومی و مذهبی به کار می رفته اند. دلیل این استفاده نظافت آسان، عایق بودن در برابر رطوبت، مقاومت در برابر حرارت و دماهای بالا تا 100 درجه سانتی گراد، مقاومت در برابر سایش، زیبایی و بسیاری از موارد دیگر است.