هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات

قیمت کلیدهای هوشمند از فاکتورهای کلیدی در تعیین هزینه هوشمند خانه هوشمند آکو سازی ساختمان است. عوامل موثر بر قیمت هوشمند سازی ساختمان شامل سطح هوشمندسازی ، نوع ساختمان (قدیمی و یا تازه ساز بودن)، متراژ محل، برند، قیمت و نوع تجهیزات می باشد. چرا که در بعضی ساختمانهای قدیمی امکان پیاده سازی انواع هوشمند سازي با پروتکل KNX به دلیل نیاز به سیم کشی وجود ندارد. به طوری که لازم است تا برخی از تجهیزات ساختمان برای هوشمند کردن به علت عدم امکان ارتقا، تعویض شوند. متراژ از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت هوشمند سازی ساختمان است، چراکه پس از تعیین متراژ و تعداد تجهیزات مورد استفاده نظیر سنسور ، تایمر ، دیمر و …هزینه هوشمند سازی ساختمان تعیین می شود.

  • گروه میرای امروز با افتخار این تکنولوژی را با ارائه گارانتی تعویض و پشتیبانی بدون محدودیت تقدیم منازل شما می کند.
  • در سیستم سنتی، هر کدام از این ابزارها به صورت مجزا و مستقل از هم کنترل می شوند و یا اینکه اصلاً کنترل اتوماتیک در مورد آن ها چندان وجود ندارد.
  • در صورت نیاز به بیش از 64 دستگاه، می توانید تکرار کننده خط را برای توسعه خط استفاده کنید.
  • بسته به نیازها و خواسته های شما انواع مختلفی از سیستم های کنترل وجود دارد.
  • در صورتی که قرار است برای هوشمند سازی ساختمان یا BMS سیم کشی انجام شود باید از قبل از شروع سیم کشی نقشه اتوکد ساختمان در اختیار طراح قرار بگیرد.

به شرط آنکه در محدوده یکدیگر قرار داشته باشند، هر سنسور می تواند با هر محرک ارتباط برقرار کند. محدود کردن دامنه سیگنال های رادیویی RF از لحاظ جغرافیایی امکان پذیر نیست، یعنی تلگرام KNX RF را می توان با دستگاه های دیگر تاسیسات KNX RF در نزدیکی دریافت کرد. سنسور های ورودی دیجیتال ، سنسور های مایکروویو، تشخیص نور و … میتوان اشاره نمود که هر یک به نحوی بخش هایی از یک سیستم هوشمند را مدیریت مینمایند.

استفاده از مزاياي گزارش هاي آماري ارائه شده از تمامي تجهيزات ساختمان و نحوه عملكرد اين تجهيزات به منظور بهينه سازي مصرف و اصلاح عملكرد دستگاه ها . و بسياري موارد ديگري که هريک با توجه به کاربري ساختمان و ميزان درخواست کاربران قابل اعمال و تنظيم در سيستم است . می توان هزینه ها را به حداقل رسانید و تاثیرات منفی که روی محیط زیست ایجاد می شود را به حداقل رسانید.

از جدول 1 بالا ، می توان دریافت که فناوری مبتنی بر Wi-Fi که برای هوشمند سازی خانه استفاده می شود راحت ترین انتخاب است زیرا در مقایسه با بقیه مصرف برق کمتر ، کنترل از راه دور ، نصب و پیکربندی ارزان را دارد و تنها اشکال آن تداخل است. از دیگر دستگاه های Wi-Fi نزدیک به آن که این مقاله قصد دارد آنها را حل کند. این شیوه از هوشمند سازی، فاقد اتصالات سیمی است و به جای آن، شبکه Wi-Fi جایگزین شده است. برخلاف روش پیشین که برای ساختمان های ساخته شده مناسب نبود، این روش بدون هیچ نوع تداخلی با سیم کشی ساختمان، قابل اجراست و از این رو هزینه ای جهت تعویض و یا تخریب اتصالات سیمی برایتان به همراه نخواهد داشت.

هوشمند سازی ساختمان | BMS چیست ؟

این باعث می‌شود که کارها سریع تر انجام شود و نیروی انسانی کمتری استفاده شود که در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود. اصالت و قدمت نقطه‌ی اشتراک «مرکز کنترل ایران (سهامی خاص) » و « هانیول » است. ۸۵ سال پس از تاسیس هانیول در آمریکا، آقای کیومرث زمانی به سمت مدیریت عامل هانیول شاخه‌ی ایران منصوب شدند. ایشان طی سال‌های ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۳ عهده‌دار و مسئول مستقیم کسب‌وکار هانیول در ایران بوده‌اند و پس از آن سال‌ها، طی حکمی رسمی از هانیول به عنوان ارائه‌دهنده‌ی محصولات، خدمات و امور نصب و راه‌اندازی هانیول در ایران به فعالیت خود ادامه دادند. که در فارسی آن را مدیریت هوشمند ساختمان نیز معرفی می کنند درواقع به مجموعه از سخت افزارها و نرم افزارهایی اطلاق می شود که به منظور مانیتورینگ و کنترل یکپارچه قسمت های مهم در ساختمان ارائه می شود.

شرکت نوین گسترانخدمات آموزشی و فروش تجهیزات ساختمان را بصورت یکپارچه به مشتریان ارائه می دهد یعنی شما می توانید انواع خدمات تاسیسات ساختمان را بصورت عملی نزد شرکت آموزش دیده و خریدهای خود را نیز از شرکت انجام دهید. سیستم موتور خانه هوشمند همان موتورخانه معمولی میباشد که به یک سیستم کنترل هوشمند مجهز شده است. امروزه با گسترش اینترنت و نرم افزارهای تحت وب ساختمان های مختلف دچار تغییر و تحولات زیادی شده اند.

تجربه زندگی در ساختمانی منطبق با تکنولوژی‌های نوین

تجهیزات تهویه مطبوع نیازمند سیستم هایی برای تنظیم سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه هستند. در این سیستم ها معمولاً از یک حسگر استفاده می شود تا وضعیت موجود را (به طور مثال برای دما) با وضعیت مطلوب مقایسه کند. پس از آن سیستم کنترل نتیجه گیری می کند که چه اقدامی باید انجام شود (برای مثال فن را به راه می اندازد). سنسورهای گوناگونی با توجه به نیازهای موردنظر و سطح هوشمند سازی می تواند در نقاط مختلف یک ساختمان نصب گردد.

دوره هاي آموزشي سيستم مديريت ساختمان | BMS

یکی از جذاب ترین کارهایی که می تواند پس از هوشمند سازی ساختمان انجام شود ایجاد سناریوهای مختلف است که کمک می کند چندین کار به صورت هم زمان برای شما انجام شود. مثلا هنگام صرف غذا می خواهید تمامی چراغ ها خاموش شوند و یک نور ملایم بالای میز غذاخوری روشن شود و هم زمان یک موزیک مناسب نیز پخش شود. در این حالت کافی است این سناریو را برای صرف شام تنظیم کنید و در نرم افزار کاربردی smart home خود اجرا نمایید. شکل زیر می تواند روشن و خاموش شدن سیستم صوتی شما را در یک خانه هوشمند نشان دهد. یک ساختمان یا خانه هوشمند تجهیزاتی همچون روشنایی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم های امنیتی، سناریو های متداول، دستیار صوتی، اطلاعات هوشمند، سنسورها و… دارد. در این مقاله تلاش داریم که با کمک کارشناسان مجرب هوشمند سازی ساختمان ، اطلاعات بیشتری در خصوص این فرایند و مزایای آن به شما عزیزان ارائه دهیم.

بعضی گیاهان را صبح آبیاری کند بعضی را بعد از ظهر نیم ساعت آبیاری کند و بعضی را فقط مرطوب نگه دارد. تصور کنید که آبنما ، نورپردازی ، رقص نور و آبیاری به صورت هوشمندانه ای عمل کند و با توجه به میل شما عمل کنند.دیگر نیازی ندارید که همیشه چراغ ها را تا پاسی از شب روشن نگه دارید و بعد خود شخصا آنها را خاموش کنید . سیستم می تواند به صورت اتوماتیک با توجه به ساعت ، روزهای هفته ، میزان روشنایی کارهای از قبل تعریف شده را انجام دهد یا اینکه با فشار یک دکمه یک سناریوی مشخص را به انجام برساند. استخر، سونا و جکوزی از مکان هایی هستند که نیاز به مراقبت و نگه داری زیادی متناسب با شرایط دارند. پایش و همچنین کنترل وضعیت هر یک از آن ها با انواع هوشمند سازی ساختمان امکان پذیر خواهد بود. به طوری که با نصب سنسورها و پنل های لازم در مکان مربوط، وضعیت آب استخر و همچنین رطوبت محل قابل ثبت و بررسی می باشد.

هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات