نقشه سایت یا سایت مپ چیست؟ اهمیت نقشه سایت و نحوه ساخت نقشه گروه دیجیتال نردبان | theme-market

برای تهیه VPS و سرور اختصاصی می توانید به صفحه خرید سرور مجازی و خرید سرور اختصاصی در سایتمان سر بزنید. موتورهای جستجو به آسانی می توانند نقشه سایت را پیدا کنند. هر زمانی که محتوای جدیدی در سایت منتشر کنید، پینگ به موتورهای جستجو ارسال می شود تا موتورهای جستجو از تغییرات در نقشه سایت مطلع شوند. اگر از افزونه yoast استفاده نمی کنید، این روش برایتان مناسب تر است. در صورتی که شما سایت مپ سایتتان را ایجاد کنید و آن را به گوگل معرفی کنید، می توانید سئو سایتتان را تا حد زیادی بهبود دهید. همانطور که در قسمت پیش اشاره کردیم، ارائه سایت مپ با سایز بیش از ۵۰ مگا بایت مشکلاتی ایجاد می‌کند که این خطا یکی از آن‌هاست.

http://asusmag.ir

مجله خبری تم مارکت نقشه سایت و معرفی نسخه جدید هیچ تاثیری بر سئو سایت شما نخواهد داشت. بررسی این مورد نیازمند دسترسی به سرچ کنسول است در غیراینصورت نمی‌توان پاسخ دقیقی داد. تحلیل گزارشات و شناخت ابزارهای سرچ کنسول را به صورت کامل و دقیق در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول ارائه کرده‌ایم. اگر قبلا دوره را خریداری کردید سوال خود را در گروه اختصاصی تلگرام ارسال کنید تا توسط مدرس دوره مهندس اسماعیلی پاسخ داده شود. استفاده از نقشه سایت تاثیر مستقیم بر رتبه‌بندی صفحات وب ندارد.

بهترین روش های ساخت نقشه سایت

در این مقاله آموزشی سئو 13 راهکار برای بهینه سازی نقشه سایت آمده است. با انجام این راهکارها می توانید سئو سایت خود را بهبود دهید. گاهی وقتی به کاربران میگوییم که باید صفحات به هم مرتبط باشند، از همه صفحات به همه صفحات لینک های بی دلیل ایجاد می کنند. بطور مثال مقاله آموزش فیزیک را به خاطره آشپزی در بخش بلاگ سایت مرتبط می کنند. موتورهای جستجو و کاربران باید بتوانند ارتباط بین صفحات را بیابند، با پیچیدگی بیهوده ارتباط بین صفحات، امکان یافتن ارتباطات برای کاربران و موتورهای جستجو سخت خواهد شد. حالا که از اهمیت سایت مپ ها و نحوه تاثیر آنها بر سئو آگاه شدیم.

  • خوشحالیم که آموزش های وبسیما برای شما مفید و اثربخش بوده است.
  • هنگامی که نقشه سایت شما ایجاد شد‌، توصیه می‌کنیم حتما به آن نگاهی بیندازید و هر جا که لازم است، تغییراتی را به صورت دستی در آن اعمال کنید.
  • بخشی به نام basic options وجود دارد که شما می توانید تیک موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ را فعال کنید و به این روش بروز رسانی سایت خودتان را اطلاع دهید.
  • این مقدار یکسری اطلاعات کلی را برای موتورهای جستجو فراهم می‌کند که ممکن است با تعداد دفعات بررسی خزنده‌های گوگل ارتباط نداشته باشد.

خزنده های موتورهای جستجو هر بار که از وب سایت شما بازدید می کنند، تک تک صفحات وب سایت شما را نمی خزند. اگر اطلاعاتی را ارائه نکنید که کدام صفحات برای خزیدن مهم‌ترین هستند، اغلب کشف تغییرات زمان می‌برد. اگرچه مکان خاصی را در صفحات نتایج موتور جستجو تضمین نمی کند، اما تمام محتویات صفحه وب شما را در دسترس موتورهای جستجو قرار می دهد. و این به ربات های موتورهای جستجو کمک می کند که وب سایت شما را خزنده کنند و به طور بالقوه شانس شما را برای رتبه بندی در SERP ها افزایش دهند. نقشه سایت بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا اطلاعات دقیقی در مورد وب سایت شما به دست آورند.

نقشه سایت چندگانه و فهرست نقشه سایت

اینکه دقیقاً کجا آن را پیدا کنید بستگی زیادی به CMS شما و نحوه ساختار آن دارد. اگر با جستجو نتوانستید آن را پیدا کنید، به تنظیمات مختلف و افزونه هایی که استفاده می کنید نگاهی بیندازید. از آنجایی که معمولاً برای بهبود سئو استفاده می شود، معمولاً آن را در میان سایر تنظیمات مرتبط با سئو پیدا خواهید کرد. این تگ برای دادن اولویت نسبی در مقایسه با سایر URL های وب سایت شما استفاده می شود.

چگونه نقشه سایت را به گوگل معرفی کنیم؟