سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | theme-market

فاکتور های زیادی در رتبه وب سایت وجود دارند که در برخی از آنها شما قادر به کنترل و مدیریت آنها نیستید. از جمله فاکتورهای سئو می توان به تعداد بک لینک ها، کیفیت محتوا، بروزرسانی محتوا، قدمت دامنه، میزان رقابت در کلمات کلیدی و غیره اشاره کرد. برخی از این فاکتورها به طور کامل قابل مدریت توسط شما نیستند.

توییتر روابط عمومی جستجوی گوگل (Google SearchLiaison)

باید کلیدواژه‌های مناسب را انتخاب کنید، متناسب با آنها محتوا تولید کرده و بهینه سازی را شروع کنید. کلیدواژه مناسب در واقع کلمه‌ای است که مخاطبان و مشتریان سایت شما در گوگل وارد می‌کنند. اگر کسب و کار شما کوچک است و تازه می خواهید کار خود را شروع نمایید بهتر است روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز داشته باشید. زیرا رقابت روی این کلمات معمولا کمتر است و براحتی می توانید در موتورهای جستجو جایگاه کسب نمایید. به طور کلی پیشنهاد می شود برای وب سایت خود ترکیبی از کلمات کلیدی Seed و طولانی انتخاب نمایید.

http://asusmag.irخزنده وب، لینک‌های موجود در صفحات مختلف در اینترنت را دنبال می‌کند، روشی که به عنوان خزیدن یا Crawling شناخته می‌شود.در نهایت ربات خزنده هر آنچه را پیدا می‌کند به سرورهای گوگل گزارش می‌دهد. ایندکس کردن صفحات توسط گوگل زمانبر است و رسیدن به رتبه بالا ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. اگرچه سرمایه‌گذاری در سئو ارزشش را دارد اما اگر نیاز به افزایش سریع میزان بازدید سایت و مشتریانتان را دارید شاید بهتر است از سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال نظیر گوگل ادز استفاده کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند. این ربات‌ها در واقع برنامه‌های کامپیوتری هستند که از سایتی به سایت دیگر می‌روند و اطلاعات مربوط به صفحات موجود در سایت‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنند.

  • برخی از سئوکارها استخدام نویسندگان خبره را برای اعتبار بخشیدن به وب سایت خود پیشنهاد می کنند، برخی دیگر ادعا می کنند راه حل در ایجاد نهادهایی برای برند شما است.
  • اگر شما عبارت خرید عسل طبیعی را در گوگل جستجو کنید، متوجه می شوید که این عبارت در هر ماه ۱۱۰۰۰۰۰۰ بار توسط کاربران ایرانی در گوگل سرچ می شود.
  • تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد.
  • سئوی این عبارت راحت تر از دو مور د قبلی است و با استفاده از آن می توانید سریع تر در گوگل رتبه بگیرید.
  • Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل است که توسط گوگل ارائه داده می‌شود.
  • برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله لینک سازی داخلی را مطالعه کنید.

با این حال، مهم ترین دلیل باز کردن پیوندها در یک صفحه جدید این است که به بازدیدکنندگان تا حد زیادی امکان کنترل در سایت شما را می دهد. به گفته گوگل، لینک دادن یکی از مهم ترین عوامل برای دستیابی به رتبه های بالا است، شما باید بدانید که چگونه از لینک های خارجی به نفع خود استفاده کنید. کاربر باید با کم‌ ترین میزان سردرگمی و تعداد کلیک به چیزی که دوست دارد، برسد.

نوع خاصی از ربات های پایشگر مجله خبری تم مارکت هستند که نتایج واقعی جستجو و کیفیت صفحات رتبه بندی شده را ارزیابی می کند. گوگل اطلاعات خود برای نمایش در Knowledge Graph را از منابع بزرگ دریافت می کند، بنابراین نمایش وب سایت خود در این بخش کاری نیست که بتوان آن را مدیریت کرد. با این حال شما می توانید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در ویکیپدیا ثبت کرده و با استفاده از سیستم های نشانه گذاری مانند Schema Markup نمایش بهتری از وب سایت خود در بخش Knowledge Graph داشته باشید. بررسی کامل گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ابزار ردیاب رتبه شما می تواند به شما درک بهتری از مشکل بدهد. به این معنی که می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد مراحل بعدی اقدامات خود بگیرید. این گزارش برای تعیین اینکه افراد هنگام بازدید از وب سایت شما به چه چیزی علاقه مند هستند و همینطور تصمیم گیری در مورد شناسایی صفحاتی که نیاز به بهبود دارند، مفید است.

نتیجه پژوهش