سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت چیست؟ لیداوب | theme-market

در هر متن علاوه بر تگ عنوان، چندین زیر عنوان یا هدینگ نیز وجود دارد که ارزش آنها به اندازه‌ ی محتوا است. از این رو، هدینگ‌ هایی طراحی کنید که مخاطب را برای خواندن مطلب کنجکاو کند. همه افراد متن جالب را بیشتر دوست دارند، گوگل هم به محتوای جذاب رتبه بالاتری می ‌دهد. مخاطبان با جستجو در گوگل به دنبال حل مشکل یا رفع نیاز خود هستند و شما با حضور در نتایج گوگل فرصت این را دارید تا مشکل این مخاطبان را حل کنید و اعتماد آن ها را به خود جلب کنید.

Google Webmaster Tools (GWT) یا Google Search Console چیست؟

نتایجی که Search Engine به کاربران خود نشان می‌دهد معمولاً همان وب سایت‌هایی هستند که از نظر محتوا و معنا با موضوع جستجو شده به وسیله کاربران بیشترین تطابق را داشته باشند. موتور جستجوگر گوگل در مورد سئوی معنایی صحبت می‌کند و به دنبال مفهوم وب سایت‌ها و صفحات آنها است. ربات‌های گوگل به گونه‌ای پیشرفت کرده‌ و برنامه ریزی شده‌اند که مفهوم صفحات یک وب سایت را از دید یک کاربر درک کنند.

http://asusmag.irاین روش سئو برعکس روش قبلی خیلی زودتر نتیجه می‌دهد؛ اما تاثیر آن همیشگی نیست و گوگل هم بیکار ننشسته که فریبش بدهید! گوگل مدام در حال آپدیت و ارائه الگوریتم‌های جدید است و دیر یا زود می‌تواند دست شما را بخواند. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. برای یادگیری سئو باید از منابع معتبر استفاده کنید، مطالب یاد گرفته شده را به کار ببندید، نتیجه را ببینید و تجربه کسب کنید.

Sitewide Links چگونه لینک‌هایی هستند و چه تاثیری بر سئو‌ی سایت شما دارند؟

یعنی مجله خبری تم مارکت یا خدمات و محصولاتی را در گوگل منتشر کنید که کاملا مخصوص خود شما هستند و هیچ فرد دیگری در جهان آن را ندارد. البته در این صورت هم باید مراحل اولیه سئو داخلی را انجام دهید تا کلا صفحات شما ایندکس شوند. گوگل هم مثل من و شما لینک‌ها را دنبال می‌کند.Crawlهای گوگل وارد یک صفحه می‌شوند و از طریق لینک‌های صفحه و برچسب‌ها محتوای مرتبط را پیدا کرده و تجزیه و تحلیل می‌کنند. اما همانطور که قبلا هم گفتیم، Crawl نمی‌تواند تصاویر را اسکن کند، پس منطقی است که لینک‌ها و پیوندهای صفحه را به صورت متنی تنظیم کنید. SEO مخفف شده عبارت Search Engine Optimization بوده و بزرگترین ماموریت کاری ادمین یک وب‌سایت و تیم محتوای آن است.

سئوکار کلاه سفید یا White Hat SEO

یکی دیگر از روش های سئو خارجی، بک لینک است که به عنوان فرآیند دریافت لینک از سایت های دیگر بیان می شود. لینک هایی که از سایت هایی دریافت می کنید که با وب سایت شما سازگار هستند، شناخت شما را توسط موتورهای جستجو افزایش می دهند. با این حال، مطمئن شوید که کیفیت سایتی که به آن لینک می دهید بالا باشد. پیوندهای منابع رسانه های اجتماعی نیز وب سایت شما را بهبود می بخشد و به واجد شرایط شدن آن کمک می کند. درک تعریف سایت توسط دستگاه های رسانه های اجتماعی یکی از عملیات سئو خارجی است. سئو داخلی تمامی فعالیت های بهینه سازی داخل وب سایت و اقدامات مربوط به کد نویسی داخلی سایت که به منظور افزایش رتبه سایت در گوگل انجام می شود را سئو داخلی می گویند.

  • ما یک سری مقالات داریم با عنوا ۲۰ نکته کلیدی در سئو سایت که فکر میکنم اونها خیلی به خواسته شما نزدیک باشند.
  • به کمک سایت های وردپرسی و افزونه های همه کاره می توان قسمت زیادی از سئو تکنیکال را با چند افزونه و بدون نیاز به کوچک ترین دانش تخصصی انجام داد.
  • علاوه بر این، سرعت صفحه یک فاکتور رتبه بندی تایید شده توسط گوگل نیز است.
  • به همین علت، گوگل برای سایت هایی که از فناوری ریسپانسیو در طراحی سایت خود استفاده می کنند، لقب گوگل فرندلی را به کار می برد.