سئو چیست؟ راهنمای جامع و کامل سئو و تمام ترفندهای پنهان در آن هر آنچیزی که نیاز دارید در مورد سئو بدانید استاد وب | theme-market

این تفاوت مجله خبری تم مارکت دهی ناشی از هوش مصنوعی مورد استفاده در موتورهای جستجو است. گوگل نتایج بهتری در هنگام جستجو به کاربران نشان ‌می‌دهد و فرایند جستجو در اینترنت را برای کاربران در مقایسه با سایر موتورهای جستجو در گوگل دلپذیرتر است. به همین دلیل گوگل تبدیل به پرطرفدارترین موتور جستجو در اینترنت شده‌است.

روش‌های مختلف SEO چیست

یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند. گوگل آنالیتیکس (google-analytics) یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد گوگل است. هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.

بهترین منابع آموزش سئو

این به ‌روزرسانی الگوریتم گوگل از فناوری پردازش زبان طبیعی برای درک بهتر عبارت‌های جستجو، تفسیر متن، شناسایی ماهیت ها و روابط بین ماهیت ها استفاده می ‌کند. این الگوریتم به این معنی است که ممکن است سایتی ناگهان از صفحه ششم نتایج به جایگاه اول تغییر موقعیت دهد ولی این تغییر جایگاه موقتی است. هدف گوگل از این تغییرات مشاهده رفتار کاربران در مقابل این سایت است. به این ترتیب چنانچه کاربران از سایت مورد نظر استقبال کنند، این سایت ترفیع رتبه خواهد گرفت، در غیر این صورت به جایگاه قبلی خود بر خواهد گشت. هدف گوگل پنگوئن پایین آوردن رتبه سایت هایی است که بک لینک آنها غیر طبیعی به نظر می رسد.

http://asusmag.irدر این نوع تبلیغات، آگهی سایت شما بر روی موتورهای جستجو و سایت های پربازدید ارائه می گردد و با هر کلیک بر روی آگهی، فرد کلیک کننده به سایت شما هدایت می شود. پیوند دادن به سایت هایی که برای کلمات کلیدی مشابه در حال رقابت هستید، مضر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “بهترین اسباب بازی برای سگ” را هدف قرار داده اید، نباید به سایتی پیوند دهید که قبلاً رتبه ۱ را برای این کلمه کلیدی کسب کرده است. در عوض، به وب‌سایت‌هایی پیوند دهید که برای محتوای شما ارزش قائل هستند، مانند صفحاتی که حاوی اطلاعات عمومی هستند. پیوندهایی اضافه کنید که خوانندگان را به محتوای مرتبط هدایت می کند. نمونه هایی از مواردی که ممکن است به آن پیوند دهید شامل آمار، اینفوگرافیک، ویدیو و غیره است.

یعنی اگر وبسایت شما از دید کاربران و بازدیدکنندگان آن بهینه و مناسب باشد از دید گوگل نیز همین طور است. اما موتورهای جستجو اصلی‌ترین روش هدایت کاربران و بازدیدکنندگان برای وب سایت شما محسوب می‌شوند و فرقی نمی‌کند که وب سایت شما ارائه دهنده سرویس یا محصول باشد و یا ارائه دهنده محتوا و اطلاعات. در واقع فرقی نمی‌کند که وب سایت شما در چه زمینه‌ای فعالیت دارد؛ در هر صورت این موضوع برای تمامی وب سایت‌ها کاملاً ثابت شده است. بعد از گسترش و پیشرفت موتورهای جستجوگر و فضای اینترنت، سئو برای دیده شدن بیشتر وبسایت ها کار خود را آغاز کرد. شاید شما نیز تصور کنید که این همه تاکید بر روی اهمیت و ضرورت سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر لزومی نداشته باشد.

  • افرادی که در این حوزه به گارانتی صد در صد کلمات کلیدی رقابتی می پردازند، مطمئنا از دانش بسیار کمی نسبت به سئو برخوردار بوده و صرفا برای گرفتن پروژه از شما اقدام به چنین ضمانت هایی می کنند.
  • چرا که کاربر اطلاعات کافی راجع به سئو ندارد و تمایل دارد بداند که سئو چیست و به دنبال مقاله‌ای با عنوان سئو به زبان ساده می‌گردد.
  • حتماً از مقاله هایی که گفتی کمک میگیرم و مطالبی که مربوط به این صفحه میشه رو درج میکنم.
  • استراتژی سئو در ادامه تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا، سئو تکنیکال و تولید محتوا با یک برنامه لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی کامل خواهد شد.
  • انتشار بی‌هدف محصولات در توئیتر و پینترست نتیجه‌ای جز هدر رفتن زمان شما نداشته و در درازمدت تاثیر مثبتی بر سئو سایت ندارد.