برترین‌های فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر | hsaatchi

امضاء کوچک شوپارد و چرخش مقداری طلا به دورشان، به این گوشواره ها فرم و حالت زیباتری می بخشد و باعث تکان خوردن بیشتر آنها می شوند. بهترين شرکت‌هاي توليدات صنايع اپتيک در جهان است که طي بيش از يک قرن سابقه‌اي درخشان در توليدات اپتيکي، جواهرات و کريستال دارد…. ، به‌عنوان جواهرساز رسمی ناپلئون، شمشیری با الماس ۱۴۰ قیراطی “ریجنت دیاموند” برای به تخت نشستن خودساخته است. آویز ون کلیف و آرپلز وینتیج الحمرا و کارنلین با ظرافت همیشگی خود متمایز شده است. با الهام از شبدر چهار برگ که با طرحی ظریف از مهره‌های طلا تزئین شده است. این انگشتر که نمادی از سبکی و ظرافت است، قلب زنان و مردان را به دست آورد و گری کوپر و شاعر معروف ژان کوکتو را از طرف‌داران خود به‌حساب آورد.

بهترین طلا فروشی در تبریز باید شرایط فروش اقساطی داشته باشد

این فروشگاه‌ها با داشتن طراحان حرفه‌ای و خلاق، توانسته‌اند مجموعه‌ای از جواهراتی با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد ارائه دهند. اگر حلقه ازدواج شما قرار است سالیان سال همراه شما باشد، باید کیفیت و ظاهری شکیل داشته باشد. برای مشاهده لیست بهترین طلافروشی ها، جواهرفروشی ها و جواهرسازان، مشاهده مدل ها، سفارش و خرید جواهر، سرویس طلا و نقره، انگشتر، گردنبند و… این برند کار خود را از سال ۱۹۳۲ میلادی شروع کرده و از آن تاریخ به بعد همواره در میان بهترین‌ها جای گرفته است. مجموعه‌های هری وینستون فقط با استفاده از بهترین فلزات و سنگ‌های قیمتی و به‌دست اساتید جواهرسازی تولید می‌شوند. محصولات این برند در کنار ظرافت و زیبایی عجیب خود، از دوام فوق‌العاده‌ای هم برخوردارند و در گذر زمان، خلل و آسیبی به آنها وارد نمی‌شود.

گوشواره طلا کوارتز بنفش

کوکیچی میکی موتو، بنیانگذار این شرکت ژاپنی، در زمینه ساخت جواهرات لوکس و استفاده از مرواریدهای طبیعی، مخصوصا مروارید سیاه در جواهراتش شناخته شده است. او در 30 سالگی، کارخانه خود را بنیان نهاد و شرکت او در سال 1899 به صورت رسمی با راه‌اندازی نخسیتن فروشگاه در “شیک گینزا” توکیو پایه‌گذاری شد. وی اولین کارگاه جواهرسازی ژاپن را برای پرورش و تولید مروارید با کیفیت عالی راه‌اندازی نمود و با همتی بالا و تلاش و بررسی‌های علمی فراوان، در سال 1893 نخستین مروارید نیمه کروی را کشت کرد. برند میکی موتو از موفق‌ترین شرکت‌های ساخت جواهراتی است که مروارید را جزءجدایی ناپذیر کارهای خود قرار داده است. برند شوپارد علاوه بر ساعت‌های لوکس سوئیسی، به خاطر طراحی جواهرات مجلل معروف است. محصولات شوپارد در بالاترین سطح کیفی و با استفاده از طلای 18 عیار و سنگ‌های قیمتی و درجه یک ساخته می‌شوند.

  • برای خرید طلا از مجموعه طلای منتخب می توانید مستقیما از طریق وب سایت این مجموعه اقدام کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه این شرکت مراجعه کنید.
  • یک هنرمند جواهرساز منحصر به فرد است که با اعتقاد به خود خود و بدون تردید زندگی می کند.
  • طراحی بی‌نظیر و کیفیت محصولات سبب حمایت آن توسط ثروتمندان و اشراف‌زادگان شد.
  • امروزه Piaget از ترکیب مفاهیم قدیمی جهان و طرح های مدرن خود که در حال حاضر دارای تفاوت زیادی با رقبای خود هستن به سایت بازار طلا رقابت پرداخته.
مشهورترین طراحی‌های دیوید یومن، دستنبد طنابی منحصر به فرد آن است که از ترکیب طلا و نقره استرلینگ ساخته شده و با سنگ‌های جواهر رنگی مزین شده است. بدون شک برند بولگاری یکی از معروف‌ترین برندهای شناخته شده در صنعت جواهرات لوکس می‌باشد. استفاده از سنگ‌های جواهر معروف به کوژ تراش ( سنتی که به دهه 1960 ایتالیا باز می‌گردد و به جامانده از افسانه‌های ایتالیایی دهه 60 است) مختص بولگاری می‌باشد. این برند توانسته ویژگی‌های کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کند و قوانین سخت‌گیرانه طرح‌های آکادمیک سنتی را در هم بشکند. بولگاری توانسته سه عنصر، ظرافت یونانی، رنساس ایتالیا و فناوری متالورژی قرن 19 را در هنرهای مدرن ادغام کرده و به بهترین مفسر مدرن کلاسیک در صنعت جواهرات تبدیل گردد. شهرت بولگاری به دلیل سنگ‌های جواهر رنگی و الماس های خوش تراشش می‌باشد.

برترین‌های فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر | hsaatchi