برای افزایش رایگان فالوور اینستاگرام چه کنم؟

همه می دانیم همه ی کاربران اینستاگرام می توانند مخاطب این قبیل صفحات باشند و اگر از تکنیک های رشد اینستاگرام آشنا باشید، می توانید خیلی سریع یک پیج پربازدید بسازید و از روش های مختلفی مثل تبلیغات درآمد خوبی داشته باشید. با اینستاگرام می توانید چندین پیج را در یک برنامه مدیریت کنید. هر گاه پستی منتشر کردید که دوستان دیگرتان نیر با آن موضوع مرتبط بودند، آنها را تگ کنید. ما از هشتگها مرتبط کپشنها و اولین نظرات پستها، استوریها و غیره استفاده میکنیم. البته برای پیجهای دارای بیش از ۱۰ هزار فالوور، این امکان در استوریها نیز وجود دارد. الگوریتم گوگل به گونه ای نوشته شده است که به صفحه هایی که دارای فعالیت مداوم هستند توجه ویژه ای دارد. بهتر است به مدت 20 تا 30، روزانه یک پست قرار دهید که پس از 30 روز صفحه ی شما دارای 30 پست می باشد. سخن پایانی صاحبان و مدیران پیجهای اینستاگرامی به دلایل مختلفی به خرید ویو اینستاگرام برای پیجهای تجاری خود روی میآورند که از مهمترین این دلایل میتوان به افزایش بازدید پستهای اینستاگرامی اشاره کرد، چرا که بالا بودن ویو پست باعث اعتبار یافتن آن پیج میشود، علی رغم این مزیت خرید بازدید باعث میشود برند محصول شما از نظر کاربران و اجتماع از اهمیت و محبوبیت خاصی در میان سایر برندها برخوردار شود.

پیج هایی که مشابه با حوزه کسب و کار اینستاگرامی شما در حال فعالیت هستند را فالو کنید (چه در سطح بالا، چه در سطح پایین)، مزیت این روش هم این است که می توانید با آنها در ارتباط باشید و همکاری مشترک داشته باشید. یکی از جذاب ترین و پربازدید ترین بخش ها قسمت اکسپلور اینستاگرام میباشد بطوریکه بسیاری از افراد ساعت ها در این بخش در حال مشاهده ویدیو و پست های مختلف اینستاگرام هستند بدون آنکه خودشان متوجه باشند! بنابراین با توجه به نوع مخاطبین خود به طور پیوسته صفحه خود را آپدیت کرده و در آن پست بگذارید، تا افراد بیشتری با صفحه شما ارتباط برقرار کنند. بنابراین مهم است که وفاداری و توجه کاربرانی که از صفحه شما بازدید میکنند را جلب خودتان کنید تا میزان فالوور اینستاگرام شما بیشتر شود. به شما پیشنهاد میکنیم با در پیش گرفتن استراتژی خرید بازدید ارزان اینستاگرام برای پستهایتان و همچنین خرید فالوور برای پیجتان، بیشتر و موثرانه تر نسبت به همیشه بدرخشید.

پیشنهاد ما به شما که علاقه مند به این موضوعات هستید، این است که سعی کنید روی احساسات کاربران تمرکز داشته باشید. ویو یکی از اصطلاحات پرکاربرد دنیای مجازی است، به طور ساده بخواهیم تعریفی از این واژه برای شما بگوییم این است که وقتی شما از پستهای به اشتراک گذاشته در بستر اینستاگرام دیدن میکنید درواقع دارید همان عمل بازدید یا ویو را انجام میدهید. حتما پست هایی که در اکسپلورر اینستاگرام خود بازدید و لایک بالایی دارند را هر از گاهی دیده اید؟ پیش از هر چیز بهتر است بگوییم که بعد از فعال کردن این قابلیت بهجای دیدن تعداد لایکها در زیر یک پست جدید، اینستاگرام در کنار نمایش عبارت بقیهی افراد، فقط نام کاربری بعضی از کسانی که پست شما را لایک کردهاند را به شما نشان خواهد داد. چگونه بازدید پست اینستاگرام را ببینیم؟ اگر میخواهید که رفته رفته در طول مدت کوتاهی ویو پستهای خود را افزایش دهید با اقدام به خرید بازدید ارزان اینستاگرام گامی بلند در جهت تحقق اهداف خود بردارید. یکی از رازهای موفقیت کسب و کارها در اینستاگرام این است که بیشتر دیده شوند و نظر کاربران بیشتری را به خود جلب نمایند. کسانی که درس می خوانند و به دنبال آرزوهای بزرگ هستند، مخاطب اصلی پیج های انگیزشی هستند.

هر چه جذابیت و درون مایه پست جذاب تر و تاثیرگذارتر باشد، مخاطب ترغیب می شود تا پیج را فالو کند. اگر از قبل دنبالکنندگان قابلتوجهی در دیگر شبکههای اجتماعی ایجاد کردهاید، حتماً به آنها حساب Instagram خود را معرفی کنید. راه دیگر این است که از Nametag که قابل اسکن شدن است، استفاده کنید. در ادامه شما را با راه و روش های واقعی افزایش فالوور اینستاگرام آشنا میکنم . هر روزه تعداد افرادی که به دنبال راههای جدیدی برای افزایش فالوورهای خود هستند رو به افزایش است.اما فقط داشتن فالوور واقعی اینستاگرام مسئله نیست در کنار آن کاربران باید حساسیتها، الگوریتمها و هوش مصنوعی اینستاگرام را در نظر داشته باشند تا تضاد با قوانین اینستاگرام فعالیت نکنند و همه چیز طبق برنامه پیش برود.

17. ایجاد کسب و کار اینستاگرامی بسیار ساده و در عین حال نیاز به مهارت دارد؛ پس اگر مهارت کافی را دارید در همین زمان شروع به ایجاد کسب و کار اینستاگرامی کنید. برای این که مثالی برای شما زده باشم به مطلب زیر توجه کنید، اما ممکن است در طول زمان این مبالغ تغییر کند اما در حال حاضر این مبلغ خوبی برای اکثر افرادی است که در اینستاگرام مشغول به کسب درآمد هستند. شما با ساخت اولین پک آموزشی و فروش آن متوجه درآمد چند برابری نسبت به موارد قبل خواهید شد و از درآمد خود شگفت زده می شوید. بنابراین، بهتر است پستهای شما در اینستاگرام، حاوی تصاویری از انسانها باشند. با قصهگویی میتونید برندتون رو بهتر به فالوورها توضیح بدید. شما در اینستاگرام با توجه به حوزه فعالیت و میزان اهمیتی که برای کار خود قائل هستید می توانید کسب درآمد داشته باشید، حتی برای مبالغ بالا که ممکن است به ذهنتان خطور نکند اما با این وجود دارد و اکثر پیج های اینستاگرامی با کیفیت همین الان که شما در حال خواندن این پست هستید در حال کسب درآمد از اینستاگرام هستند.

البته باید بگوییم که از سال ۲۰۱۹ تاکنون، اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت در برخی کشورها بوده است. تعداد زیادی عکس خانوادگی، عکسهایی از او در حال بازی فوتبال، و تصاویر زیادی از او در حال تجربه چیزهای خوب در زندگی وجود دارد. بهترین و استانداردترین سایز و ابعاد برای گذاشتن عکس و فیلم اینستاگرام، مربع است. منظور از فالوور واقعی در اینستاگرام کاربران ایرانی یا خارجی هستند که روزانه با پروفایل پیج یا اکانت خود در این شبکه اجتماعی فعالیت کرده و به لایک پست ها، بازدید از ویدیو ها، مشاهده استوری کاربرانی که دنبال می کنند، تماشای فیلم هایی که در کانال های پیج های ایرانی و غیر ایرانی اینستاگرام منتشر شده و به ویدیو IGTV شهرت Story saver Instagram دارند، می پردازند.

طرفداران این نوع صفحه ها در اینستاگرام، بیشتر به دنبال سخن بزرگان هستند که البته اگر بتوان کلیپ های خارجی که انگیزشی هستند را به صورت دوبله ترجمه کرد یا زیرنویس آن را زیر فیلم قرار داد، علاقه بیشتری نسبت به فالو کردن این نوع پیج های اینستاگرامی نشان می دهند. 10. هرگز برای پیج اینستاگرامی خود لایک و فالوور خریداری نکنید زیرا اکثر این موارد از طریق ربات یا کاربران غیر ایرانی انجام میشود که در صورت متوجه شدن اینستاگرام از جعلی بودن آن بلافاصله کاربری شما برای همیشه مسدود خواهد شد. در ادامه به روشهای خرید فالوور اینستاگرام میپردازیم. در این مقاله به روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک و فیک پرداخته و تمامی روشهای موجود را معرفی خواهیم کرد.

✅ برای افزایش واقعی لایک در اینستاگرام روشهای متعددی وجود دارند. همانطور که در قسمت پیش تر گفته شد نحوه برگزاری دوره آموزش اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار میشود که شما در هر جلسه ۲ ساعته تمامی ترفند های افزایش فالوور در اینستاگرام، گرفتن تیک آبی در اینستاگرام، افزایش بازدید پیج شما در اینستاگرام و همینطور آنالیز کلی پیج شما در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت . کپشن نویسی یکی دیگر از راهکارها و ترفندهای افزایش رایگان فالوور اینستاگرام می باشد. یک پروفایل دقیق میتواند نقطهی شروع مناسبی برای افزایش مخاطبان باشد. سعی کنید حداقل هفته ای دو بار قسمت Bio اینستاگرام خود را تغییر داده و از لینک های قابل کلیک در قسمت Bio پروفایل تان برای هدایت کاربران به جدید ترین و محبوب ترین محتواهایی که گذاشته اید استفاده کنید .

اگر ایشان برای هر پست ۲۴ ساعته ۱۰۰ هزار تومان و برای هر استوری ۸۰ هزار تومان مبلغ تعیین کرده باشد و در در کمترین حالت ممکن روزی ۴ الی ۵ پست تبلیغاتی و حداقل ۳ الی ۴ استوری تبلیغاتی داشته باشد. بیشتر عکسهای شما پیش از باز شدن برای اولین بار در اینستاگرام، باید حداقل از یک یا دو اپلیکیشن ادیت عکس روی موبایلتان عبور کنند. همچنین شما در این منوی جدید Posts، با گزینههای متفاوتی برای تگ شدن در عکسهای مختلف مواجه خواهید شد. ابتدا باید بدانیم تگ چیست و چه کاربردی دارد؟ بهعنوان نمونه شما میتوانید انتخاب کنید که به تمامی افراد یا تنها افرادی که فالو میکنید اجازهی تگ کردنتان را بدهید یا که به کسی اجازه ندهید تا شما را در پستی تگ کند. 13. یک ویدئو جذاب برای تبلیغ پیج و یا محصول خود بسازید و آن را در صفحه خود قرار دهید.

بعد از اینکه پیج اینستاگرامی خود را ساختید نمونه کارهای خود را در آن منتشر کنید و این بازاریابی در اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ کار شما را شروع خواهد کرد. شما در این بخش میتوانید تم اینستاگرام خود را سفید یا سیاه کنید. یکی از قابلیتهای جالب پلتفرم اینستاگرام ویژگی به نام Newsfeed است، نحوهی فعالیت این گزینه به این صورت است که، پستهایی که در سرتاسر دنیا از تعداد بالایی لایک و کامنت برخوردار میشوند در این بخش قرار میگیرند و زمانی که پستی در این بخش قرا بگیرد برای تمام کاربران اینستاگرام در سر تا سر دنیا قابل نمایش است. قابلیت استفاده از عکسهای ذخیرهشده در حافظهی گوشی و یا گرفتن عکس بهصورت مستقیم از دوربین نیز در این بخش وجود دارد. سعی کنید بیشتر عکس های شخصی و یا عکس های محصولات خود را با دوربین عکاسی بیندازید. 12. اگر محصولی را در پیج تان به فروش گذاشته اید توضیحات مفید و مختصر و کاربردی برای آن در پست مربوطه قرار دهید. البته که پیج هایی هستند که درآمدهای چند صد میلیونی تا میلیاردی هم دارند.