سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2023 نردبان | theme-market

لازم به ذکر است؛ امروزه می توان گفت سئو یک هنر است و متخصص سئو یک هنرمند! چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم درحال تغییر الگوریتم های جستجوی خود برای بهتر کردن نتایج جستجو هستند و علاوه بر دانش کافی در این زمینه باید هنرمندی خویش را هم به چالش بکشد. هر دو در مکانی مناسب و موردنیاز قرار می‌گیرند یا حتی ممکن است تکی موردنیاز باشند؛ پس هیچ یک از آنها از دیگری بهتر نیست و درواقع هرکدام دارای انواع ویژگی و خصوصیاتی هستند.

Sitewide links به چه لینک‌هایی گفته می‌شود و چه تاثیری بر روی سئو یک وبسایت می‌گذارد؟

اما زمانی که به موفقیت برسید پایداری بالایی خواهید داشت و می‌توانید مدت طولانی از آن به عنوان یکی از مهمترین مشخصه‌های بازاریابی وب سایت خود استفاده نمایید. برای اینکه بتوانید به موفقیت در این زمینه برسید و استانداردهای گوگل را نیز لحاظ کنید، ابتدا باید با سئو و تمام عوامل تأثیر گذار در آن و همچنین تکنیک‌ها و روش‌های مختلف آن به خوبی آشنا شوید. در حقیقت عبارت سئو از عبارت Search Engine Optimization به دست آمده است که با نام­ هایی نظیر بهینه سازی موتور جستجو یا SEO نیز شناخته می‌شود. تمامی این عبارت‌ها یک معنی واحد دارند که برای تعریف آن می‌توان از توضیحات زیر استفاده کرد. اما این چنین وب سایتی با سایت های منو شما از زمین تا زیر زمین متفاوته.

http://asusmag.ir

سلام وقت بخیر، من یک سایت دارم با نزدیک به 100 مطلب که توسط خودمون به صورت اختصاصی تولید شده. از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصه‌ای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک‌های معمولی از لینک‌های نوفالو ابداع شد. بیشتر از دو ماه هست در این مورد بررسی انجام دادم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدم. ممنون خواهم شد تجربه و دانش خود را در اختیار بنده قرار بدهید. بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید.

  • صفحاتی که در بخش crawled – currently not indexed قرار می‌گیرند عموما صفحاتی هستند که ارزش محتوایی بالایی نداشتند یا به دلیل تعداد زیاد از بودجه خزش سایت شما بیشتر بوده اند.
  • زمان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن یک سایت است.
  • از جمله این روش ها می توان به ایجاد ابزارک هایی برای درج لینک های فراوان در صفحات، استفاده افراطی از کلمات کلیدی و ساخت PBN (شبکه های وبلاگ خصوصی) با هدف ایجاد بک لینک اشاره کرد.
  • پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است.
  • سرمایه‌‌‌گذاری در سئو چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ مادی، قادر است یک رتبه استثنائی در مقایسه با دیگر انواع مارکتینگ‌‌‌ها و کسب و کارهای پر رونق داشته باشد.
توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با مجله خبری تم مارکت سازی کلمات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟» را بخوانید. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد. گوگل به منظور نمایش بهتر نتایج به کاربران دائما در حال تغییر روش رتبه بندی سایت‌ها در صفحه نتایج جستجو است. مطالعه دائم درباره آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل و بروز بودن دانش سئو امری ضروری در حفظ رتبه‌های برتر برای سایت‌هاست.

خزنده‌ها اصولاً برای پیدا کردن صفحات جدید، از لینک‌ها کمک می‌گیرند. بنابراین صفحات شما باید به طور استاندارد لینک‌سازی داخلی داشته باشند. در این قسمت به بررسی بخش‌های مختلف سئوی خارجی سایت می‌پردازیم. لطفاً این نکات را با دقت بخوانید و اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

امتیاز هرزنامه یا Spam Score در سه سطح تقسیم بندی می‌شود: