سئو چیست؛ آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکتانت | theme-market

محتوا‌ها می‌توانند در اشکال مختلف وجود داشته باشند؛ محتوا‌های متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی. دلیل اینکه گفته می‌شود “محتوا پادشاه است” نیز همین اهمیت بی حد و مرزش است. موتورهای جستجو هوشمند هستند اما با وجود پیشرفت فراوان هنوز به توسعه احتیاج دارند. موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیق‌‌تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. در زیر به تعدادی از سوالات متداول درباره سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو می‌پردازیم. در صورتی که در مورد سئو سایت خود سوال دارید و پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوالتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

تفاوت سئو و تبلیغات اینترنتی در چیست؟

موتورهای جستجو در حال هوشمند تر شدن هستند، اما در عین حال نیاز به کمک ما نیز دارند. بهینه سازی وب سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات محتوای سایت را به صورت بهتری درک کنند و از این رو محتوای وب سایت به طور مناسبی ایندکس شده و در نتایج جستجو به نمایش در بیایند. موتورهای جستجو انواع مختلفی از محتوا را اعم از متن، تصویر و ویدئو در نتایج جستجو نمایش می دهند و هر یک از این ها بر اساس میزان ارتباط با خواسته کاربر می توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند.

موضوع مورد نظر خود را بهتر و با جزییات بیشتری از سایر رقبا پوشش دهید. در سایت‌های وردپرسی بعد از بارگذاری هر عکس در قسمت رسانه، با کلیک روی عکس می‌توانید متن جایگزین مورد نظر را در محلی که با فلش مشخص شده وارد نمایید. قبل از اقدام به خرید حتما از اینکه هاست شما پروتکل HTTP/2 را پشتیبانی می‌کند اطمینان حاصل کنید.

http://asusmag.ir

هر دفعه که از گوگل استفاده می‌کنید، می‌خواهید به یک محتوا دسترسی داشته باشید. هر قالبی زمانی که توسط گوگل قابل شناسایی باشد، یک محتوا است. یادتان باشد که فرآیند بهینه‌سازی محتوا، با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می‌شود. Sitemap یک فایل ساده برای فهرست کردن تمام URLهای سایت شماست. گوگل از آن استفاده می‌کند تا صفحات برای crawl و فهرست‌بندی شناسایی شوند و سئو بهتری داشته باشد.

قبل از این که با الگوریتم‌های سئو آشنا شوید، به یک توصیه مهم توجه کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که با شرکت در آزمون و دریافت گواهی مجله خبری تم مارکت ما، آنچه را که آموخته اید، به مرحله امتحان بگذارید. به یاد داشته باشید که لازم نیست تمام معیارها را همیشه تجزیه و تحلیل کنید، اما خوب است که یک نمای کلی از معنای آنها داشته باشید تا از تفسیر نادرست داده ها دوری کنید. هر دو معیارهای از نظر دقت مشکلاتی دارند، بنابراین ما توصیه نمی‌کنیم که بر اساس این دو معیار نتیجه‌گیری بزرگی انجام دهید. می توانید انتخابگر محدوده زمانی را در سمت راست بالای هر گزارشی پیدا کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا داده ها را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید یا دو دوره زمانی را با هم مقایسه کنید.

  • ماه عسل گوگل بمنظور ارزیابی کیفیت عملکرد وبسایت و نیز بررسی میزان مرتبط بودن مطالبش با جستجوی کاربران انجام می‌پذیرد.
  • این معیارها از کلید واژه‌های مهم استفاده شده در محتوا و متن گرفته تا لینک‌های ورودی و خروجی و ساختار آن و….
  • Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است.
  • با رعایت این قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز انبوهی از ترافیک را به سوی وبسایت شما هدایت خواهند کرد.