سایت مپ Sitemap چیست؟ نحوه ساخت نقشه سایت | theme-market

هنگامی که شما مجله خبری تم مارکت سایت را با صفحات noindex و بلاک شده به گوگل ارائه می دهید، هم زمان دارید به او می گویید “این صفحه مهمه، ایندکسش کن” و “اجازه نداری این صفحه را ایندکس کنی” . وقتی شما نمی خواهید صفحه ای را ایندکس کنید معمولا از تگ متا ربات “noindex,follow” استفاده می کنید. این موضوع از ایندکس صفحه توسط گوگل جلوگیری می کند استفاده از این تگ برای صفحاتی که در سایت مهم هستند اما شما نمی خواهید گوگل آن ها را نشان دهد بسیار مفید است (ورود کاربر، ثبت نام و …). طبق گفته های خودتون، اگه روی sitemap جدید ریدایرکت میشه مشکلی پیش نمیاد.

در این بخش تاریخ ثبت فایل سایت‌مپ در سرچ کنسول نمایش داده می‌شود. درباره سوالت، با توجه به این شرایط پیشنهاد من اینه که از دوتا نقشه سایت استفاده بکنی. برای وبلاگ سایتت همون sitemap افزونه یوست سئو رو به کار ببر. این مساله به این شکل که شما توضیح دادید عجیب هست و نیاز به بررسی بیشتر داره.

http://asusmag.irکالکشنی از ابزارهای لازم و ضروری که هر مدیر سایت یا طراح سایت حرفه‌ای باید داشته باشه رو از ما هدیه بگیرید. در بخش جامعه می‌توانید سوالات خود را بپرسید و با سایر هم‌میهنان وردپرسی در ارتباط باشید.

نظر در “نقشه سایت چیست؟”

پس فایل شما بزرگتر است و یا URL‌ های بیشتری دارید، باید لیست خود را به نقشه‌های سایت‌های متعدد تقسیم کنید که در ادامه به این موضوع می­پردازیم. شما می‌توانید به صورت اختیاری یک فایل فهرست (فایلی که به لیستی از نقشه‌های سایت اشاره می‌کند) را ایجاد کنید. اگر نقشه سایت در سرچ کنسول ارسال نشده است، قدم بعدی این است که نگاهی به سیستم مدیریت محتوای وب سایت داشته باشید.

ابتدا بررسی کنیم که به طور کلی نقشه سایت چیست؟

با ما همراه باشید، چرا که ما در این مطلب به تمام سوالات شما در مورد نقشه سایت پاسخ داده ایم. مجموعه شامل متخصصین دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی است و همه روزه سعی می شود که آموزش های جدیدی برای بهبود وب فارسی ارائه گردد. بله این کار به صورت کاملا رایگان انجام می شود و نیاز به هزینه خاصی ندارد. پس از آن که تغییرات را اعمال کردید، می توانید روی گزینه Update Options کلیک کنید. در صورتی که تیک گزینه Allow anonymous statistics را فعال کنید، می توانید آماری را برای سازنده برای بهبود و توسعه افزونه ارسال کنید.

  • این افزونه همچنین می‌تواند برای محتواهای مختلف سایت (عکس، ویدئو، پست و غیره) سایت مپ جداگانه بسازد و همچنین امکان اتصال مستقیم به گوگل کنسول را داراست.
  • همچنین شما می‌توانید با استفاده از وب سایت‌های رایگان یا با استفاده از افزونه‌هایی مثل یواست سئو که مخصوص سایت‌های وردپرسی است، آن را ایجاد کنید.
  • در هر صورت برای ثبت نقشه سایت خود، URL نقشه سایت خود را وارد این بخش کنید و ″Submitted″ را فشار دهید.
  • این نقشه‌ها هرگاه که یک صفحه یا نوشته به سایتتان افزوده یا از آن حذف می‌شود، به‌روزرسانی می‌شوند.