بهترین هتل‌ های مشهد؛ معرفی 30 هتل برتر مشهد عکس و قیمت مجله گردشگری یول بیر | ariabooking

هتل سنتی پنج دری شیراز دارای ۱۱ واحد اقامتی در دو طبقه است و شامل اتاق‌های دو تخته تویین، دو تخته دبل، سه تخته، اتاق آینه، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. فضای هتل به‌دلیل حفظ طراحی سنتی، حس زندگی در گذشته و آشنایی با شیوه زندگی پیشینیان را به میهمانان اهدا می‌کند. نزدیکی به شاهچراغ و دیگر جاهای دیدنی شیراز از مزایای این هتل به شمار می‌رود. از امکانات هتل می‌توان از حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اسپیلت، شوفاژ و تلویزیون در اتاق‌ها، صبحانه سنتی رایگان، رستوران و کافی‌شاپ نام برد. اگر به کیش سفر می کنید و می خواهید در یکی از بهترین هتل های ایران یک اقامت دلپذیر داشته باشید، هتل ترنج کیش یک گزینه عالی برای شماست. یک هتل 5 ستاره لوکس که از نظر موقعیت در شمال غربی جزیره و بر روی آب قرار گرفته است.

این هتل 4 ستاره یکی از بهترین هتل‌ های مشهد به شمار می‌رود که در فاصله 800 متری حرم قرار گرفته است. هتل رفاه مشهد شامل 16 طبقه می‌شود که 4 طبقه آن در زیر زمین هستند. هتل رفاه مشهد با امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، استخر، سونا، سالن بازی، سالن اجتماعات و سایر امکانات پذیرای شما خواهد بود. این هتل در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید در هر ساعتی از شب یا روز به زیارت حرم بروید. هتل الماس 1 در فهرست بهترین هتل‌ های مشهد 4 ستاره قرار دارد و با امکاناتی از قبیل رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و فضای بازی کودکان به همراه کارکنان حرفه‌ای و مهمان‌نواز، آماده میزبانی از زائران گرامی است.

مسجد نصیرالملک و نارنجستان قوام هم در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری محل اقامت شماست. اگر به‌دنبال هتلی مقرون‌به‌صرفه می‌گردید، هتل تالار یکی از هتل های ۳ ستاره شیراز است که در کاهش هزینه‌های سفر به شما کمک خواهد کرد. این هتل‌ در خیابان فردوسی و قلب شهر قرار دارد و در سال ۱۳۶۲ با ۶۰ اتاق و در چهار طبقه ساخته شد. بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۹ به‌طور کامل و با طراحی منحصر‌به‌فرد به اتمام رسید.

هتل اسپیناس بلوار کشاورز؛ پنج ستاره لوکس در بین بهترین هتل های تهران

بهترین هتل‌ های مشهد؛ معرفی 30 هتل برتر مشهد عکس و قیمت مجله گردشگری یول بیر | ariabooking سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها، از جمله عناصر طراحی داخلیست که در کمتر هتلی در جهان نظیر آن یافت می شود.در سال 1345 این مهمانسرا تبدیل به هتل کنونی شد. در هتل کنونی همچنان سعی داشتند که ویژگی کاروانسراگونه این رزرو بهترین هتل های ایران بنا حفظ شود. این هتل با برخورداری از 14 تالار پذیرایی، رستوران، سفره خانه سنتی، چایخانه سنتی، کافه تریا همواره آماده پذیرایی از 1500 نفر میهمان می باشد.

  • این هتل پنج ستاره به دلیل معماری منحصر به فرد، استانداردهای کیفیت بالا و مجاورت با حرم امام رضا (ع) یکی از مشهورترین هتل‌های لوکس و مدرن مشهد و همینطور یکی از بهترین هتل های ایران است.
  • از این هتل شما میتوانید مناظز زیبای باغ های شیراز و گل های زیبای رزی که در این خیابان هستند را ببینید.
  • اولین چیزی که در اسپیناس پالاس توجه مهمانان را جلب می‌کند لابی قابل توجه آن و آنچه برای همیشه در ذهن آنها می‌ماند چشم‌انداز زیبای تهران و خدمات سطح بالای هتل خواهد بود.
  • این هتل در حال حاضر زیر نظر گروه هتل‌های پارسیان قرار دارد و هتل پارسیان آزادی شناخته می‌شود.
اگر عزم سفر به مشهد کرده‌اید، حتما به دنبال آشنایی با بهترین هتل‌ های مشهد هستید. هر سال مسافران زیادی از ایران و سراسر دنیا به عشق زیارت امام رضا (ع)، امام مهربانی‌ها، به مشهد سفر می‌کنند. شهر مشهد نیز با مکان‌های اقامتی متنوع خود پذیرای قدم‌های پرمهر زائران و مسافران هشتمین امام شیعیان است.

۶- هتل‌آپارتمان پارمیس