وبسایتهای تجارت الکترونیکی صدها و یا حتی هزاران صفحه دارند و از ابزارهای متعدد شخص ثالث با الحاق آنها به وبسایت از طریق API استفاده میکنند. سایت اینمادروش ثبت نام در اینماد نیز بسیار ساده است، تنها کافی است بر روی لینک “ثبت نام و دریافت نماد” کلیک کنید و ثبتنام خودتان را تکمیل کنید؛ به طور میانگین 2 هفته زمان خواهد برد که نماد اعتماد را دریافت کنید. یکی از مهمترین اجزایی که هر وبسایت فروشگاهی باید بلاشک آن را داشته باشد، درگاه پرداخت است.روشهای مختلفی برای دریافت درگاه پرداخت برای وبسایت وجود دارد که ما در این آموزش به 2 نمونه از رایجترین و معروفترین آنها می پردازیم. باید روی تقویت سئوی سایت فروشگاه متمرکز شوید و به جای چند هزار کالا با محتوای کم، روی تعدادی کمتر کالا اما با محتوای خیلی قوی متمرکز شوید تا رتبه بگیرید. آنقدر کار کنید تا در گوگل در هنگام سرچ یک کالا در بالاترین رتبه پیدا شوید و تا این مهم تمام نشده است سراغ معرفی کالاهای دیگر نروید. فقط وقتی شروع به زیاد کردن محصول در فروشگاه اینترنتی می کنید که مطمئن باشید این حجم از محتوای کیفی حتما رتبه می گیرد.
- وارد پیشخوان مدیریت وبسایت شوید و از بخش افزونهها، بر روی افزودن کلیک کنید.
- ما از پروتکل های امنیتی پیشرفته برای جلوگیری از سرقت هویت و اطمینان از محافظت کامل از تراکنش ها استفاده می کنیم.
- دکمه اطلاعیه ها که در زیر لوگوی شرکت شما قرار دارد، این قسمت جایی است که در آن شما پیام های مدیر سایت Sellfree را دریافت می نمایید.
- به همین دلیل بسیار مهم است که طراحی سایت به گونهای باشد که در حالت موبایل و تبلت نیز مشکلی ایجاد نشود.
- برای راه اندازی کسب و کار فیزیکی نیاز به هزینههای اجاره یا خرید مغازه و فروشگاه نیاز است.
وبسایت فروشگاهی الماس با ویژگیها و کیفیت بالایی که دارد توانسته است توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. ظاهر زیبا و منحصر به فرد، داشتن درگاه پرداخت آنلاین، امکان جستجوی محصولات، مطابقت با اصول سئو و ریسپانسیو بودن از جمله ویژگیهای عالی این محصول هستند. سایت الماس دارای مدیریت فارسی به همراه آموزش استفاده میباشد.
چرا سئو در سایتهای فروشگاهی مهم است؟
بنابراین در هر حوزه ای که فعالیت می کنید، مجله خبری تم مارکت سایت می تواند به پیشرفت بیشتر آن کمک کند. درست مشابه یک فروشگاه سنتی، صفحه اصلی و بخشهای بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی ویترین آن فروشگاه را تشکیل میدهند. شما باید بتوانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را به گونهای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل کنید. این ویترین را میتوانید به کمک نمایش پیشنهادات ویژه، تخفیفات دورهای، جشنوارههای فروش، برگزاری مسابقه و… با ظاهری مناسب و کاربر پسند ایجاد کنید.
نمونه فروشگاه اینترنتی صنایع دستی
در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که میتواند تاثیر ویژهای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشد میپردازیم. امروزه همین که سر بر رختخواب بگذارید و صبح که برای فعالیت روزانه از خواب بیدار می شوید، خواهید دید که یک فروشگاه جدید در اینترنت راهاندازی شده که سعی دارد مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. سرعت رشد سایتهای فروشگاهی و رقابت در آنها به قدری شدید است که با هر لحظه دست روی دست گذاشتن مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. پس از همین ابتدا لازم است که شروع به یادگیری آموزش طراحی سایت فروشگاهی کرده و یا اینکه از سایتهایی مانند وبزی که امکان فروش اینترنتی محصولات را برای شما فراهم خواهند کرد، کمک بگیرید. سایت فروشگاهی میتواند در زمینه فروش محصولات فیزیکی و یا مجازی فعالیت نماید.
از آنجایی که این پیشنهادات بر اساس رفتار واقعی کاربران است میتواند منبع الهام خوبی برای انتخاب کلمههای کلیدی مناسب باشد. این روش با وارد کردن کلمه یا کلمات اصلی مرتبط با موضوع سایت در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی شروع میشود. مثلا شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در kwfinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید. پنجمین قدم بهینهسازی سایت برای موتورهای جستوجو یا همان سئو است. با انجام سئو شما میتوانید در کلمات تعیین شده در صفحه اول و لینک یک گوگل قرار بگیرید و فروشهای میلیاردی را تجربه کنید.