اجرای سقف کاذب کناف ساده و دکوراتیو + قیمت و عکس نمونه کار-کناف آوگون

گاهی اوقات نمای داخلی خوب نیست و می خواهید آن را تغییر دهید بنابراین می توانید از انواع سقف های کاذب استفاده کنید. در گاهی دیگر از اوقات می‌خواهید تاسیسات را به گونه ای رد کنید که دیده نشوند و در این صورت می توانید از سقف کاذب استفاده کنید. برای اینکه ورقه ها را بتوانید نصب کنید می بایست میلگردهایی در سقف کار گذاری کنید تا این ورقه ها را به آنها متصل کنید. انواع دیگر سقف کاذب با اجرا های متفاوت نیز وجود دارند که هر کدام از آنها روش های خاص خود را برای اجرا دارند.

علاوه بر این توجه داشته باشید که این محصولات به راحتی نصب می شوند و نحوه اجرای سقف کناف بسیار راحت است. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از طرف دیگر به علت اینکه به صرفه اند مد نظر بسیاری از افراد قرار می گیرند. سقف های کناف انواع مختلفی دارند و برای بازسازی ساختمان ها استفاده می شوند. اگر علاقه دارید در مورد نحوه اجرای سقف کناف اطلاعاتی داشته باشید با ما همراه باشید تا در ادامه مطالبی را به اختصار بیان کنیم.

یکی از جدیدترین متدهای زیباسازی منازل بهره‌برداری از کناف بر روی دیوار بوده و با ایجاد هارمونی بین کناف سقف و دیواره شاهد افزایش نما فضای داخلی خواهید بود. با استفاده از سقف کاذب پی وی سی می توان دکوراسیون خانه را کمی زیباتر جلوه داد. با استفاده از کناف دیگر نیازی نیست مانند روش های سنتی از مصالح ساختمانی متعدد استفاده شود و همین امر باعث می شود که تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد. انواع ابزار ها شامل ابزارهای حمل و برش می باشد که در مراحل مختلف کناف کاری استفاده می شود.

شرکت مدرن سازان رادیس در زمینه اجرای کناف از روش های متنوع و مختلفی بهره می برد که بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده با کناف، دیوار پوششی با کناف، سقف کاذب مشبک کناف، سقف کاذب کناف یکپارچه و … می باشد. تایلهای گچی انواع مختلفی دارند که از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد. در نهایت متخصص این رشته می تواند بسته به هدف مشتری، بهترین کار را ارائه دهد. به طور مثال ممکن است؛ جهت کناف کاری روی سقف هتل ها، رستوران ها از پانل هایی که در برابر رطوبت و حریق مقاوم هستند؛ استفاده شوند. پس قبل از اینکه به سراغ آموزش اجرای کناف کاری برویم، این را به خاطر بسپاریم که هر یک از تایل های گچی کاربرد ویژه ای دارد و بسته به هدف مشتری، باید از آن در کناف استفاده شود. افرادی که قصد دارند در زمینه کناف کاری فعالیت خود را آغاز و روز به روز پیشرفت کنند؛ باید آموزش اجرای کناف را هم به صورت تئوری و هم عملی فرا بگیرند.

  • به این صورت که علامت تراز یا همان فاصله ارتفاعی سقف کاذب از سقف سازه ای رو به صورت نشانه های رنگی، روی چهار دیوارِ محیط مشخص می کنیم.
  • حالا محل آویز ها رو برحسب فواصل استاندارد بین اون ها و بر اساس جدول بارگذاری سقف تعیین می کنیم.
  • در زمانی که نیاز به دسترسی به تاسیسات و لوله های کار شده در ساختمان دارید.
  • طراحی این سازه ها معمولا در کاتالوگ شرکت، توسط مشتریان و با در نظر گرفتن اکثریت سلیقه ها و تنوع بسیاری انتخاب میشود.
  • توجه کنید به دلیل آن که نحوه اجرا و نصب کناف کاری تخصصی است باید برای ساخت آن از متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا در حین انجام پروژه های کناف دچار مشکل نشوید.

اما با ورود مواد اولیه جدید و افزایش تجربه نصاب سقف کناف در کنار بهبود سلیقه افراد جامعه، درهای جدیدی برای ساخت فضا و حتی ترمیم سقف گچی قدیمی با سقف کناف با کیفیت به‌وجود آمد. قابلیت نصب سریع، آسان و ایجاد تغییرات ظاهری خاص بر روی سقف ساده هال، پذیرایی، اتاق خواب و حتی مغازه و فروشگاه به‌همراه ساختمان اداری و تجاری موجب انتخاب اول معماران ساختمانی شده سقف کاذب کناف است. زیرسازی در سقف های کاذب به صورت شبکه ای از اتصالات فلزی و گالوانیزه هست. مهم ترین قطعات در ساختار زیرسازی سقف های کاذب کناف، سازه های اتصال مثل F47، رول بولت ها یا همان فشنگ های اتصال، انواع آویزها، کلیپس ها و سایر پیچ و مهره ها هستن. فضای خالی پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را میسر می سازد. از دیگر مزیت های سیستم سقف های کاذب کناف میتوان به انعطاف معماری بالا و ساخت سقف های معلق تزئینی (دکوراتیو) و عدم نیاز به پیش بینی آویز (همانند سقفهای کاذب با مصالح بنایی) اشاره نمود.

آنالیز و محاسبه مصالح

چرا که به عنوان یک کناف کار نیاز است تا ابتدا دانش تئوری بالایی در مورد کناف داشته باشید. پس ابتدا به سراغ شرح کناف و اجزای آن می رویم و مرحله به مرحله به آموزش اجرای کناف می پردازیم. هزینه اجرای سقف کاذب به عواملی همچون مواد و مصالح نیز وابسته است واگر از بهترین مواد و مصالح برای یک خانه معمولی استفاده کنید هزینه آن ممکن است به ۳ تا ۴ میلیون برسد. در حال حاضر کناف به عنوان یکی از برند های پیشرفته در زمینه ساخت و سازهای خشک در دنیا شناخته شده است که با استقبال بالایی روبرو شده است. یکی از عمده ترین دلایل استقبال انواع مدل های سقف کاذب حذف ملات و اتصالات پیچی و سرعت و کیفیت بالا، همراه با قیمت مناسب می باشد. زیبایی ، دوام و کارایی اجرای سقف و دیوار کاذب توسط متخصصین این رشته ساختمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای در نمای اجرای کار داشته باشد.

اهمیت اجرای سقف کناف

اما سقف کناف با استفاده از میخ و چاشنی، مستقیما به سقف اصلی وصل می‌شود و به همین دلیل از بروز مشکل برای سازه ساختمان جلوگیری میکند. سقف کناف علاوه بر سبک بودن پانل ، نحوه اتصال انعطاف پذیر پانل ها به پروفیل ها هم به گونه ای است که باعث کاهش نیروی زلزله می شود. سبکی مصالح کناف باعث حمل آسان آن توسط کارگران و در نتیجه افزایش سرعت اجرای پروژه می شود. در مسافت های حمل طولانی به علت دارا بودن بسته بندی مناسب، آسیبی به مصالح وارد نمی شود. کم حجم بودن مصالح کناف نسبت به مصالح سنتی نیز سبب کاهش هزینه های حمل می شود.مزیت دیگر سیستم کناف دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی است.

صفر تا صد اجرای سقف کاذب کناف کی پلاس

اجرای سقف کاذب کناف ساده و دکوراتیو + قیمت و عکس نمونه کار-کناف آوگون