تور زمینی ارمنستان تور لحظه آخری ارمنستان تور ارزان ارمنستان

توریستی بودن شهر ایروان باعث شده تا هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های بسیاری در این شهر وجود داشته باشد. هتل‌های ارمنستان، طیف وسیعی از خدمات و قیمت‌ها را دارند، تا گردشگران آسیایی و اروپایی مختلف را راضی نگاه دارند. اما از بین هتل‌های ایروان، چند گزینه موقعیت بهتری نسبت به سایرین دارند. اگر می‌خواهید در تور ارمنستان هتلی رزرو کنید که دارای خدمات پارکینگ باشد، می‌توانید سراغ هتل Armenia بروید. در بین هتل‌های واقع در شهر نیز، بهترین و نزدیک‌ترین هتل به مرکز شهر، هتل سنتناریو Centenario است. هتل سنتناریو دارای سیستم چک این و چک اوت ویژه بوده و به همراه هتل La Floresta Hotel Campestre، بهترین گزینه برای خانواده‌هایی است که کودکان خردسال دارند.

صومعه خور ویراپ که امروزه یکی از مهم ترین اماکن مذهبی ارمنستان به شمار می رود، به گودال سیاهی که در داخل کلیسا وجود دارد معروف است. از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می‌شود و شما بعد یک ساعت و 30 دقیقه به فرودگاه ایروان می‌رسید. را برای مسافرانی که می‌خواهند با قطار به ارمنستان بروند فراهم آورند؛ اما این روزها بدلیل درگیری‌هایی که بین ارمنستان و آذربایجان وجود دارد فعالیت این ریل قطار متوقف شده است. است که شما می‌توانید در سفرتان به ارمنستان به آن‌ها سر بزنید و از این جاذبه‌های زیبا دیدن کنید. مقدار باری را که می‌توانید با خودتان ببرید را از سایت ایرلاین یا روی بلیطی که خریداری کرده‌اید ببینید. زبان رسمی کشور ارمنستان ارمنی است و بهتر است برای ارتباط با مردم محلی کمی از این زبان بلد باشید.

در خصوص قیمت تور هوایی ارمنستان باید بگوییم که قیمت بلیط هواپیما از تهران به ارمنستان یا پرواز مستقیم تهران ایروان بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. به طور کلی کیفیت برگزاری تورهای ارمنستان به آژانس مسافرتی ارائه دهنده تور بستگی دارد. آژانس فلات پارس گیتی به عنوان مجری مستقیم تورهای مسافرتی ارمنستان زمینی و هوایی، بهترین تورها را با قیمت ارزان و مناسب ارائه می دهد. به طور کلی خوب است بدانید که تور زمینی ارمنستان مناسب گردشگرانی‌ست که دوست دارند ارزانتر سفر کنند؛ زمان کافی برای مسافرت دارند و یا تعداد همراهانشان زیاد می باشد.

معمولا در تورهای ارمنستان خدماتی چون بلیط رفت و برگشت، اقامت، گشت شهری، ترنسفر، راهنمای فارسی زبان و بیمه ارائه می‌شود. با توجه به اینکه هزینه‌های جانبی که مسافر خودش قرار است خرج کند، زیاد نمی‌شود، بسیاری از ایرانی‌ها تور ارمنستان را به خیلی از مقاصد دیگر ترجیح می‌دهند. گشت و گذار در این کشور در دوران کرونا دارای محدودیت خاصی نیست و جاذبه‌های گردشگری ارمنستان و دیگر نقاط دیدنی آن بر روی مسافران گشوده است.

آدرس سفارت ارمنستان در تهران

میتوان گفت با ماشین شخصی ارزانترین تور ارمنستان زمینی را داشته باشید. ما مفتخریم با بیش از یک دهه تجربه در امور گردشگری و ارائه خدمات تور های داخلی و خارجی در آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان با احساس مسئولیت ، خدمات با کیفیت در سطح عالی و مناسبترین قیمت را در اختیار مشتریان قرار دهیم. در ابتدا لازم است بدانید که به دلیل همسایگی ارمنستان با کشورمان و داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور، تور ارمنستان به صورت تور زمینی با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی برگزار می ‌شود که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. تماشا و بازدید صومعه گغارد یکی از جذاب‌ترین خاطرات گردشگران تور ارمنستان است. این صومعه باستانی در 35 کیلومتری شهر ایروان و در کنار کوه و صخره قرار دارد.

حتی می توانی ریال ببری و آن جا در صرافی ها تبدیل به درام کنی که این کار هم برخی مواقع شاید به صرفه باشد. پیگیری و پشتیبانی کاملی را از مسافران خود انجام می دهیم و در هر شرایطی تمام قوا در کنار همسفران ارمنستان خود می مانیم. اول از هر چی؛ یاری، کمک و همراهی همیشگی خداوند بی نهایت مهربان را داریم که با بهترین شکل ادامه بدهیم. جالب است بدانید گردشگران نمی توانند از این کلیسا بازدید کنند چرا که این کلیسا به مناسبت هزار و هفتصدمین سالگرد دین مسیحیت در ارمنستان ساخته شده و تنها ارمنی ها مجاز به بازدید از داخل این کلیسای 54 متری هستند. کلیسای سنت گریگور روشنگر یا گریگور لوساوریچ، یکی از جدیدترین کلیساهای ارمنستان است که در سال 2001 ساخته شده. کلیسای سنت گریگور با 2500 نفر ظرفیت و بیش از 3 هزار متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین کلیساها به شمار می رود که ساخت آن را شخصی با نام استپان کیورکچیان بر عهده گرفته است.

از طرفی ارمنستان بسیار به ایران نزدیک است و به راحتی شرایط سفر به این کشور مهیا شده است. به همین دلیل می‌توانید از خودروی شخصی خود کمک بگیرید و به این کشور سفر تور ارمنستان ارزان گشت نامه کنید. اما راحت‌ترین راه برای رسیدن به ارمنستان استفاده از تور ایروان یا تور ارمنستان است. یه خبر خوب برای شما مسافری که قبلا به این کشور سفر کرده ای؛ می توانیم ارزانترین تور ارمنستان زمینی و هوایی را تدارک ببینیم تا خاطره فوق العاده این سفر جدید را هرگز فراموش نکنی.

به این شکل که هتل‌های با ستاره کمتر را جایگزین امکانات لوکس و هتل‌های پنج ستاره کنیم. همچنین هر چقدر تعداد روزهای اقامت کمتر شود، شما به خرید تور ارزان ارمنستان نزدیکتر می‌شوید. تور هوایی ارمنستان انتخاب دیگری است که شما را حدودا یک و نیم ساعته به مقصد می‌رساند.

تور ارمنستان (زمینی)

آشپزی مردم این منطقه تحت تاثیر غذاهای اروپایی و مناطق شرقی دریای مدیترانه قرار گرفته است اما دارای غذاهای لذیذ و سنتی هستند که امتحان کردن آنها برای مسافران واجب است. هزینه ای بابت ترانسفر مسافر به مرکز درمانی جهت انجام تست دریافت نمیشود. فرودگاه زیبای زوارتنوتس سه ترمینال دارد و در آن می‌توانید انواع فروشگاه، کافه و رستوران را بیابید.

تور زمینی ارمنستان تور لحظه آخری ارمنستان تور ارزان ارمنستان

کسی که می‌خواهد تور ارمنستان را برای تفریحات زمستانی انتخاب کند با کسی که به دنبال فرصتی برای کمپینگ می‌گردد، بهترین بازه زمانی متفاوتی دارند. به طور کلی اواخر بهار تا اوایل پاییز بهترین زمان برای سفر به ارمنستان و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری پایتخت جهانی ارامنه است. به راحتی رزرو انجام شد و سفر به یادماندنی با آژانس فارا گشت تجربه کردم.

  • به دلیل داشتن آب و هوای سرد در فصل زمستان، قیمت تور ارمنستان در این فصل کاهش می‌یابد.
  • تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی است که در تمامی فصل‌های سال برگزار می‌شود.
  • تشابهات فرهنگی بین ما و ارمنی‌ها باعث شده تا هموطنان بتوانند سفر راحتی را در ایروان و سایر شهرها تجربه کنند.
  • همچنین قیمت بلیط پرواز ارمنستان با توجه به ایرلاینی که انتخاب می کنید، نوع کلاس پروازی و تاریخ پرواز متفاوت خواهد بود.
  • پایتخت ارمنستان، یعنی شهر ایروان، دارای مراکز خرید مدرن و ساختمان های قدیمی و تاریخی است.