کنترلر تلویزیون شهری

تاکنون از خود پرسیدهاید که چه راهی بهتر از تلویزیون شهری چهار بعدی برای تبلیغ وجود دارد؟ نیوتک افتخار را دارد که در این زمینه با برند نامآشنای گلدیران همکاری میکند. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. با گذشت زمان و پیشرفت های صورت گرفته آن مانیتور های منحنی جای خود را به مانیتور های بدون لبه و صاف دادند، بدیهی است در آینده ای نه چندان دور شاهد نمایشگرهایی بسیار قوی تر و با کیفیت تر خواهیم بود که قابل مقایسه با تکنولوژی های امروزی نخواهد بود. پس در تعمیرات ماژول های تابلو روان و تابلو LED بهتر است از خازن های آلمینیومی استفاده شود. به طور مثال یک ماژول دات 10 که به صورت P10 نشان داده میشود و از یک ماژول دات 5 کیفیت کمتری دارد. و با بالاتر رفتن تراکمهای ماژول ها نیز باز روز بروز جا برای پیشرفت های بیشتر و کارهایی با سبکهای متفاوت خواهد بود.. نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید.

زیرساختهای اصلی در نصب ویدئو وال شامل موارد: استراکچر (سازه) ویدئو وال و براکت ویدئو وال می باشد. در مبحث ویدئو وال و دیجیتال ساینیج می توان از تولیدات محتوایی جدید، ویدئو وال هایی با طرح های نوین(دارای زوایای گوناگون، منحنی و…) و بالا رفتن کیفیت محتوی ویدئویی به عنوان دو نیروی محرکه اصلی پیشرفت این سیستم ها نام برد که هر کدام می تواند نیاز جدیدی در بازار ایجاد کند. به همین تلویزیون های شهری Outdoor قابل نصب در هر فضایی را دارند زیرا در مقابل عوامل طبیعی و محیطی مانند برف و باران و نور خورشید منجر به خرابی و کاهش آن نمی شوند. اگر نوع LED یا SMDجنس درجه 2 باشد دارای شدت نور پایین باشد نوع چیپ یا IC درجه 2 باشد/از برند متفرقه استفاده شده باشد. مشخصهی دیگر این نوع ویدئو وال ها، شدت نور تصاویر است که بر اساس واحد cd/m2 (کندل بر متر مربع) یا همان واحد نیت (Nit) اعلام میشود. و البته، به علت رنگی رنگی بودن، و نور ساطع کردن تابلو های روان، نظر مشتریان بیشتر از قبل جلب می شد و همین نیز یک مزیت بسیار بزرگ تابلو های روان است که باعث محبوبیت باور نکردنی آن ها شده است.

کسب و کارهای کوچک و بزرگ از این مانیتور صنعتی برای جذب و مطلع کردن مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بهره می برند و در محیط های کسب و کار در جهت بالا بردن فروش بازتاب خوبی ایجاد میکند. از این رو قیمت ویدئو وال در مقایسه با مانیتور صنعتی بسیار بالاتر بوده و هزینه های نگهداری آن نیز به مراتب هزینه بر است. اما چه عاملی سبب می شود تا دیگر ابزارهای تبلیغاتی در مقایسه با ویدئووال ها کمتر مورد توجه مردم واقع شوند؟ نمایه های تصویری و گرافیکی همواره از جذاب ترین محتواها به شمار می آیند ؛ از طرفی زنده بودن تصاویر و رنگ ها در مقایسه با یک بیلبورد تبلیغاتی ، تاثیرگذاری را صدچندان میکند. با توجه به کاربری خاص ویدئو وال صنعتی که استفاده مداوم و طولانی مدت را میطلبد، مشخصات فنی این دستگاه ها متفاوت بوده و قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده ، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید . شما میتوانید تا ابعاد بسیار زیادی صفحهنمایش خود را بزرگ کنید.

32 پیکسل در طول و 16 پیکسل در ارتفاع و ساختار هر پیکسل شامل LED قرمز رنگ می باشد. ازین رو گروه بزرگ سریر تصویر قصد دارد تا در این مطلب تعمیرات تخصصی تابلو های ال ای دی (LED ) را بررسی نماید. بصورت کلی استفاده از این فن آوری با تکنولوژی های که از نظر رزولیشن تصویر و نوع جا و مکان و شرایط محیطی که از تلویزیون های شهری استفاده میشود دارای تفاوت های بسیاری از نظر نوع استفاده و در بسیاری از موارد حتی فاصله مخاطبین و نوع استفاده از آنها در داخل سالن و یا نمایشگرهای شهری محیطی اوتدور در تمامی نگاهها و جوانب تعریف شده و بنا به نوع و سلیقه کارفرما دارای تفاوت بسیاری است. از نظر چینش پنل ها در کنار هم نیز محدودیت خاصی وجود ندارد و بیشتر محیطی که متقاضی در اختیار دارد ملاک است.

در این حالت حتما باید برای ویدئووال استراکچر (یا سازه) فلزی یا آلومینیومی ساخته شود. فریم هایی که برای تابلوهای روان استفاده می شود، به دو صورت آلومینیومی و سی ان سی (CNC)، وجود دارد. انواع کنترلر ویدئو وال عبارتند از: کنترلر با درجه صنعتی، کنترلر تحت شبکه و مینی کنترلر که هر کدام با توجه به سیستم مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته شیراز – تحت شبکه – اعلان سرقت و حریق – تابلو روان LEDنوین پارس الکترونیک ارائه دهنده راهکارهای نوین حفاظتی و نظارتی مشاوره فروش و نصب: دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه – IP Camera -انتقال تصویر بر روی موبایل و کامپوتر – دزدگیر اماکن – اعلان سرقت و حریق -تابلو روان LED -شیراز دوربین های مدار بسته از کره جنوبی. در صورتی که میخواهید از این شیوه برتر تبلیغاتی استفاده کنید و به نتایج رضایت بخش برسید، کافی است به وب سایت شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک مراجعه کرده و از کارشناسان فنی و فروش مشاوره گرفته و از خدمات این شرکت استفاده نمایید. اگر فکر میکنید نمیتوانید بدون اطلاعات به خرید تابلو بروید بهتر است از کارشناسان و کسانی که در این حرفه تخصص لازم را دارند مشاوره بگیرید مجموعه ی پارسا تابلو میتواند با مشاورهی قبل از خرید به شما انتخاب های عالی را نشان دهد.

ویدئو وال که به نوعی می توان نام نمایشگرهای دیواری را روی آن نهاد، ترکیبی از تعداد زیادی صفحه نمایش یا تلویزیون است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک صفحه واسط بزرگ را تشکیل می دهند ؛ همچنین دارای قابلیت دریافت تعداد زیادی ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. در نمایشگرهای ویدئو وال ۴٫۹ میلیمتر، ۳٫۵ میلیمتر و ۱٫۸ میلیمتر می باشد. برای مثال هنگامی که کارفرما خواهان یک طرح ویدئو وال جدید باشد بهترین فرصت برای طراحان ویدئو وال به منظور عبور از تکنولوژی قدیمی و پیشرفت های جدید است، برای مثال نصب نمایشگرهای یک ویدئو وال در ابتدا به صورت تخت صورت می گرفت، اما امروزه راهکارهای نصب ویدئو والی را مشاهده می کنیم که به صورت منحنی (Curved video wall ) یا با زوایای مختلف و در هر اندازه ای در کنار یکدیگر نصب گردیده اند. 2 / (plug & play) / SDI / SDI Loop / HDMI Loop است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد.

اندازه نقاط را با دات (Dot) اعلام میکنند و اعداد مرسوم در بازه ۱ الی ۱۵ می باشد. این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده، تصاویر پخش شده مختلف را نیز پخش نماید. این سیستم در کنار پخش تصاویر زنده قادر است تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش کند. دوربین های به کار رفته در این صفحه هم قادر به شکار صحنه های اطراف و رهگذران و بازپخش آن ها خواهد بود. ماژول ال ای دی در سایز های مختلف موجود میباشد اکثر ماژول ها ارتفاع 16 سانتی متر و طول32سانتی متر دارند از کنارهم قرار گیری این ماژول های ال ای دی تابلو تشکیلل و ابعادش دقیق مشخص می گردد. شما با تلویزیون شهری برای مدت زمان معینی به شکل مفید و موثر می توانید تبلیغات داشته باشید مشروط بر اینکه نسبت به مشتریانتان شناخت و آگاهی کافی داشته باشید مکان نصب تلویزیون شهری بایستی در جایی باشد که اطمینان داشته باشید مشتریان شما بطور حتم از آن محل عبور کرده و تبلیغات شما در تلویزیون شهری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و …) شدهاند.

آشنایی با مدل ها قبل از خرید ویدئو وال می تواند به ما در انتخاب محصولی متناسب با نیاز، بودجه مالی و کیفیت مورد نظرمان کمک کند. کاراموز پس از این دوره آموزشی می تواند کار خود را بعنوان یک نصاب حرفه ای تابلو روان LED در بازار کار شروع نماید. بنابراین به مرور زمان تمام پاورها یا سوخته یا شروع به صدای ویز ویز می کند. ویدئو وال نیز یکی از همان ابزارهای تکنولوژی پرطرفدار است که اتفاقا تنوع وسیعی هم دارد؛ لذا انتخاب محصول با کیفیت با در نظر گرفتن ابعاد اقتصادی سخت تر می شود. ویدئو وال که میتوان نام نمایشگرهای دیواری را هم برای آن انتخاب کرد، ترکیبی از چندین صفحه نمایش یا تلویزیون است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش واحد و بزرگ را تشکیل میدهند و میتوانند تعداد زیادی ورودی ویدیویی در فرمتهای مختلف داشته باشند. و مهم تر از همه، نوشته های روی آن ها را نمی شد تغییر داد، یعنی هر بار که شخص می خواست نوشته های جدیدی را به نمایش بگذارد باید بنر جدیدی تهیه می کرد که بسیار پر هزینه بود و نیز جای زیادی را اشغال می کرد. ابعاد پنل ها متغیر است و معمولا بسته به مدل آن هر نمایشگر می تواند به شکل تقریبی بازه ای بین ۵۵ تا ۸۵ اینچ یا بیشتر داشته باشد که بسته به مدل انتخابی متفاوت است.

حتما در پارک ها با تابلو های بزرگی روبرو شده اید که تیزرهای تبلیغاتی را نمایش می دهند. مانند تمام تکنولوژی های روز دنیا این تکنولوژی در اختیار سازمان های محدود قرار گرفته بود که با آن شکل و شمایل کاربردی تجاری و تبلیغاتی نداشت. ویدئو وال و تلویزیون شهری به بهترین شکل و کوتاه ترین زمان باشد. زمان این کلاس ها با هماهنگی مدیر آموزش شرکت تعیین می شود . ویدئو وال VIDEO WALL که با نام Display Wall نیز شناخته می شود به مجموعه چند نمایشگر گفته میشود که با هدف ایجاد تصویر در ابعاد بزرگتر، در کنار هم قرار میگیرند، این سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت (برخی از مدل ها برای استفاده ۱۸ ساعت مناسب هستند) و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. این کار می تواند خطای شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. قسمت اصلی تابلو را یک برد مدار چاپی یا PCB تشکیل می دهد. درواقع قابلیت اتصال ویدیو وال به پایگاه داده HIS و نمایش اطلاعات مدنظر با فرمتهای گوناگون، دلیل اصلی کاربرد این نمایشگر دیجیتال میباشد.

این نوع نمایشگرها بر خلاف پنل های مورد استفاده در نمایشگر های خانگی، دارای قاب یا بزل (Bezel) بسیار باریکی هستند. در اکثر اوقات، این نمایشگرها در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، بدون خاموشی در حال استفاده اند. زمانیکه مردم در یک پاساژ در حال گشت و گذار و خرید کردن هستند، در میان برندها و فروشگاه های مختلف که تقریبا دریک حال و هوا هستند، هیچ چیز به اندازه یک تصویر زنده در ابعاد بزرگ توجه شان را جلب نمی کند؛ نکته در اینجاست که علاوه بر جذابیت ، این امکان نیز فراهم است تا آنچه را بعنوان تبلیغات میبینند ، همانجا در آن مرکز بیابند. این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا میباشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپهای تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپ های تصویر دارند. سایر قابلیت های ویدئو وال ها : کارکرد ۲۴ ساعته ، قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند ، قابلیت اتصال به لپ تاپ و سایر دستگاه های هوشمند ، استفاده از چراغ LED برای کاهش دمای دستگاه ، قابلیت پخش ویدئو های آنلاین و … بیشترین شباهت مربوط به ابعاد وسیع هردو نمایشگر است که با قرار گرفتن ماژول ها در کنار هم محدودیتی در ابعاد ندارد.(همچنین پنل های تلویزیون شهری به صورت متری ارائه میشود.) بنابراین ویدئو وال ها کیفیتی بسیار بالاتر دارند.

این نوع ویدئو وال ها به دلیل طراحیهای نوین و استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر، فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند و همچنین آلودگی حرارتی و صوتی بسیار پایینی دارند. نصب ویدئو وال در سالنهای بیمارستان برای نمایش اطلاعات پزشکان، چون زمان حضور در بیمارستان و نوع تخصص آنها مورد استفاده قرار میگیرد. استراکچر ویدئو وال باتوجه به مکان نصب ویدئو وال و براکت مورد استفاده نصب، طراحی و اجرا می شوند. همچنین می توانیم تولید محتوی را نیز یک فرآیند مهندسی، هنری و روانشناسی بدانیم که به واسطه آن می توانیم بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب ایجاد کنیم. نوسانات برق ممکن است برای تمام تجهیزات الکترونیکی و برقی ایجاد شود. از نظر ظاهری ممکن است تلویزیون های شهری و ویدئو وال ها بسیار مشابه باشند. هرچند صفحه نمایش یکپارچه ممکن است حاشیه ای در وسط تصویر نداشته باشد و یکپارچگی بیشتری در نمایش تصویر داشته باشد اما با نمایشگرهای متعدد، میتوان انتظار رزولوشن بیشتر و تصویر بزرگتری را داشت.

به دلیل این که این بلوک ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند چرا که در علم الکترونیک به قطعاتی که قابلیت جدا شدن و پیوند خوردن مجدد را دارند ماژول می گویند. ضد آب و استاندارد می باشند. ساخت تابلوی تبلیغاتی روان به شیوه های Indoor و Semioutdoor مقاومتی در برابر آب ندارند و فقط قابل نصب در مکان های بسته می باشند. در حوزه تبلیغات محیطی، تلویزیون شهری یا همان تلویزیون های بزرگ تبلیغاتی که یکی از دستاوردهای بزرگ بشر در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی ( LED ) می باشد، حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است. یکی از بهترین گزینه های تبلیغات پویا برای مجتمع های تجاری، فرودگاه ها، هتل ها و … در دنیای امروز، می توان ادعا کرد در تقریبا در همه ی مراکز خرید مدرن، از ویدئو وال ها بعنوان یک بستر تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار استفاده می شود؛ جدا از پخش تبلیغات بر روی ویدئوال ها، اخیراً ایده های جدیدی نظیر برگزاری لیگ های بازی در پاساژها بر روی ویدئو وال مراکز خرید نیز به تابلو روان میان آمده است.