کلاهک سیمانی دودکش لوله

کلاهک سیمانی دودکش لوله مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “کلاهک دودکش” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “کلاهک دودکش” می گویند. دودکش دوجداره جنسی از استیل داشته و از دو لوله ای که قطر های متفاوتی دارند و درون یکدیگر قرار گرفته اند ساخته شده است. که یکی از لوله ها گاز های سمی را به محیط بیرون هدایت می کند و لوله ی دوم اکسیژن لازم برای تجهیزات گرمایشی را فراهم می کند. تولیدی لوله آذربایجان لوله و اتصالات مسعودی تولید کننده لوله های سیمانی و اتصالات سیمانی – بتنی لوله با کیفیت و دوام کلاهک دودکش بسیار بالا . در تولید لوله سیمانی برای دقیق شدن اندازه ها از قالب لوله سیمانی استفاده میشود . محصولات ما شامل لوله های آزبست ، کلاهک H 15 سرامیکی ، زانو 10 گرد سرامیکی ، لوله .

ج- کلاهک دودکش با پوشش نیم گرد.

ساختار این کلاهک به شکل حرف لاتین H است و به دو شکل با کاربردهای مختلف طراحی می‌شود. محل استفاده و کاربرد هرکدام از این کلاهک‌ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین به‌دلیل افزایش زیبایی باربیکیو خود امکان نصب کلاهک ژاپنی بر روی باربیکیو را خواهید داشت.

نمونه کارهای کلاهک دودکش

در صورتیکه لوله های دودکش چهارگوش باشند برای استفاده از کلاهک دودکش H گرد باید از یک تبدیل چهارگوش به گرد استفاده کرد که به راحتی عملیات نصب انجام شود. در سطح بام مسطح یا شیبدار، یا حتی دیواری که کانال دودکش از آن خارج شده می توان کلاهک دودکش اچ چهارگوش را نصب کرد. کلاهک دودکش پره ای گرد به دو صورت فلنچی و اُورلپ به قطعه ی زیری و پایه ای که قرار است روی آن قرار گیرد متصل می شود.

استفاده از ورق ضخیم برای ساخت کلاهک H نیز می‌تواند از عوامل ماندگاری و افزایش عمر مفید کلاهک H گردد. مهم‌ترین مسئله در هنگام نصب این کلاهک حداقل 60 سانتی‌متر بالاتر از سطح بام نصب و تعبیه نمود. از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در جابجایی گازها در سیستم هوا گرمایشی می‌توان به قطر، اندازه، جنس، ارتفاع و کیفیت دودکش اشاره داشت. گازها از اکسیژن سبک‌تر بوده و تنها با هدایت درست در مسیر خروج حرکت خواهند کرد. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. بمنظور انتخاب دقیق معنی و ترجمه “کلاهک دودکش” به انگلیسی حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید.

دریچه خطی صفر درجه

این دودکش با استفاده از یک پایه که به قسمت پائینی کلاهک وصل می شود می تواند دوده ها و هوای داخل لوله های دوکش را به سمت کلاهک فرستاده و در آخر به بیرون تخلیه کند. این نوع دودکش به ئو شکل طراحی و ساخته می شود که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند. مقطع و ساختار این کلاهک گرد دودکش، هم در پایه و هم در تاج کلاهک به صورت گرد طراحی و ساخته شده است و حالت استوانه ای توخالی دارد و از جنس ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، آلومینیوم، رنگی و استیل می باشد. در صورتیکه از ورق یک میل و کمتر برای ساخت کلاهک دودکش گرد استفاده گردد نقاط اتصال آن بصورت نقطه جوش و اگر ضخامت ورق بالاتر از یک میل باشد از جوش با الکترود جوشکاری استفاده می شود. اگر نوع آلاینده از فعل و انفعالات شیمیایی، اسیدی و خورنده باشد، برای جلوگیری از استهلاک زودرس از ورق استیل نگیر با عیار ۳۱۶ استفاده می شود. تاج کلاهک را میتوان بصورت هشتی (دو شیبه مسطح) و نیز تک شیب مسطح ، همچنین دوشیبه قوسدار (بصورت کلاهک های ژاپنی) طراحی و تولید کرد.

  • یعنی مثلا زمان حال ساده را نمی تواند با با هیچ یک از زمان ها در فارسی معادل کرد.
  • مقطع و ساختار این کلاهک گرد دودکش، هم در پایه و هم در تاج کلاهک به صورت گرد طراحی و ساخته شده است و حالت استوانه ای توخالی دارد و از جنس ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، آلومینیوم، رنگی و استیل می باشد.
  • بر اساس نوع سوخت مصرفی، نوع کاربری بنا، گازهای سمی، انواع باد و بوران منطقه‌ای باید از نوع خاصی از کلاهک دودکش استفاده نمود.
  • رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از همه هموطنان عزیز خواست کمال دقت و توجه را در نصب وسایل گرمایشی و استفاده از آنها مد نظر قرار داده و به اطلاع همه اقوام و بستگان خود نیز برسانند.
  • این قسمت از دودکش از ورود آب به دودکش جلوگیری می کند، اما از ساییدگی و پارگی سنگ تراشی نیز جلوگیری می کند.