پیراهن مردانه قیمت و خرید پیراهن مردانه فروشگاه اینترنتی فرم پوش

پیراهن مردانه بیش از سایر لباس ها در بدن آقایان جلوه گر است و به عبارت دیگر، اولین چیزی که در استایل مردان به چشم می خورد پیراهن است. برای همین دقت بیشتری روی این لباس صورت می گیرد تا در نگاه اول همه چیز زیبا و بی نقص باشد. خود آقایان نیز به دلیل حس تنوع بیشتر و جالب تر بودن تاثیر پیراهن ها در تیپ هایشان به جای خرید کفش یا شلوار اول از همه تصمیم به خرید پیراهن مردانه جدید می گیرند. بدین شکل تغییر بیشتری در ظاهر آنان نمایان می شود و دارای تیپی خرید مردانه جدید می شوند. پیراهن نخی مردانه از جمله پیراهن‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. این نوع پیراهن به دلیل نوع پارچه‌ایی که دارد بیشتر مناسب فصل گرم تابستان است.

همچنین سر دست‌های این نوع پیراهن و تمام دکمه‌های جلو پیراهن نیز بسته باشد. می‌توان از کراوات یا پاپیون نیز در پیراهن رسمی استفاده کرد. البته کراوات را بهتر است روی پیراهنی که یقه کراواتی دارد استفاده کرد. در مقابل این پیراهن‌ها نیز نمونه‌های الیاف مصنوعی قراردارد که به هیچ عنوان کیفیت نمونه‌های پنبه‌ای را ندارند.

پیراهن مردانه قیمت و خرید پیراهن مردانه فروشگاه اینترنتی فرم پوش

بازنشر مطالب فروشگاه اینترنتی مکسی برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع بلامانع است. محصولات جین از پارچه ای به نام دُنیم تولید می گردد که حالت راه راه دارد. اندازه ها با سایز اعلام شده در سایت مطابقت نداشت و کوچکتر بود .

  • از نکات مهم هنگام شستشوی انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه این است که لباس‌های تیره و روشن را از یکدیگر جدا کنید و آنها را به صورت مجزا بشویید.
  • مدل یقه‌ایی که در بیشتر پیراهن‌های مردانه دوخته می‌شود یقه کلاسیک است.
  • همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و …

پیراهن های اسپرت از جنس نخ و الیاف پنبه تولید می شود و همین ویژگی تنفس پذیری را به پیراهن می دهد. این ویژگی باعث می شود که جریان هوا به راحتی درون پیراهن نفوذ کند و یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای فصول گرم سال باشد. برند Levi`s را همه به شلوارهای جین‌ و پیراهن‌های جین آن می‌شناسند. شهرت این برند در زمینه پوشاک اسپرت مردانه باعث شده است که هنگام خرید پیراهن مردانه جین یا اسپرت یکی از اولین انتخاب‌های هر خریدار باشد.

برای تولید این لباس از 50 درصد پلی استر و 50 درصد الیاف نخی استفاده شده است. پیشنهاد می شود برای طول عمر و حفظ کیفیت این محصول موارد زیر را رعایت فرمایید. با دمای کم اتوکشی شود و از خشک کن و سفید کننده به هیچ عنوان استفاده نشود. شما عزیزان می توانید در راستای حمایت از پوشاک باکیفیت ایرانی، بصورت اینترنتی و با چند کلیک ساده این پیراهن زیبا و باکیفیت را از فروشگاه معتبر و شناخته شده دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. قبل از خرید پیراهن مردانه نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها خریدی رضایت بخش خواهید داشت. یک پیراهن رسمی مردانه دارای آستین‌های بلند و یقه پوشیده است.

اولا آب سرد در شست و شو بکار رود و دوما از شامپو و مایع صابون در رفع کثیفی آن استفاده شود. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوین تجارت مجازی آریا (تیمچه) است. با داشتن تنوع در نوع، طرح و رنگ بندی برای هر نوع تیپ مناسب می باشد. چون در دفعات اولیه ی شستشو ممکن است تا حدی رنگ دهی داشته باشد، بهتر است جدا از سایر البسه شسته شود. ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم.

کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

پیراهن های سفید و آبی برای امور اداری، محل کار و رویدادهای رسمی گزینه مناسبی هستند. قبل از خرید پیراهن باید به رنگ و طرح پیراهن هم فکر کنید تا بتونید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید. جنس پنبه ای و لطیف در کنار قواره استاندارد این پیراهن، راحتی فوق العاده ای را به شما هدیه می کند. پیراهن فوق گزینه ای عالی برای مهمانی؛ دورهمی ها و انجام کارهای روزمره می باشد. شما می توانید هم اکنون این محصول را بصورت آنلاین سفارش داده تا از پوشیدن آن لذت ببرید.