نصب شیشه ساختمانی اجرای شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی

در انتخاب نوع شیشه باید به فضا و متراژ مورد نظر، کاربی شیشه و نیازتان دقت کرده و انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. در صورت تغییر قیمت کارخانه های تامین کننده قیمت شیشه ساختمانی تغییر خواهد کرد، به طور کلی عوامل موثر در تعیین قیمت شیشه شامل ضخامت شیشه و نوع جنس شیشه می شود. قیمت شیشه ساختمانی براساس اینکه چه نوعی باشند و چه کاربری هایی دارند متفاوت است مثلا شیشه های تکجداره که برای روشنایی بین اتاق ها، گلخانه، رومیزی ها، میز ناهارخوری و کمدها مورد استفاده قرار می گیرند ارزان ترند. قیمت شیشه ساختمانی دوجداره که عایق بسیار مناسب صوتی و حرارتی هستند و از دو لایه شیشه تشکیل شده و تاثیر زیادی در بهینه سازی مصرف انرژی دارند کمی گران تر هستند. شیشه های ساختمانی مانند شیشه های سکوریت و رفلکس دارای ویژگی ها و قابلیتهای مختلفی می باشند وبه عنوان مثال می توان به معماری ،‌میزان مقاومت شیشه و طراحی آن اشاره کرد. همچنین امروزه به دلیل افزایش انواع شیشه های مختلف ، تشخیص شیشه مناسب درهر زمینه کار نسبتا دشوار و سختی شده است.

تولید شیشه ساختمانی در ایران

نصب شیشه ساختمانی اجرای شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی شیشه رفلکس معمولا درنماهای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مصالح ساختمانی گوناگونی از قبیل آجر، سنگ، چوب و شیشه برای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرا… مجموعه رادمهر این افتخار را دارد که با تهیه ، طراحی و اجراء شیشه و جمع آوری مصالح مدرن در کنار هم به عنوان یکی از بهترین و برترین ارائه دهندگان خدمات ساختمان در کشور باشد .

  • به همین خاطر وزن این شیشه ها نسبت به نوع معمولی بیش تر می باشد.
  • انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که در ساخت و ساز برای اهداف مختلف استفاده می شود.
  • گاهی حبابی که در حین تصفیه برداشته نمی شود ، دانه ای شن که ذوب نمی شود یا …
  • فاصله پیچ‌های خودکار مصرفی برای این زهوارها، حدود بیست سانتیمتر می‌باشد.
  • در صورتی که این مطلب برای شما کاربردی و مفید بوده است، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • به علاوه شیشه‌های دوجداره انتقال گرما را به شیوه‌های گوناگون و با رعایت اصول مهندسی تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

توجه داشته باشید در فضاهای کوچک و شلوغ، استفاده بیش از حد از شیشه‌های شفاف گزینه مناسبی نیست در نتیجه بهتر است از انواع شیشه‌ های مات در این فضاها استفاده کنید. یکی از مهمترین انواع شیشه ساختمانی، شیشه دوجداره و یا چند شرکت شیشه ساختمانی جداره می باشد. شیشه دوجداره از کنار هم قرار گرفتن دو قطعه شیشه و ایجاد فضای خلاء و یا هوای خنثی بین این دو شیشه ساخته می شوند.

شیشه ضد آتش (پیرکس)

مواد اولیه تولید شیشه سیلیس، سنگ آهک، کربنات دو سو است ولی از خیلی عناصر دیگر هم می توان شیشه 6 میل ساختمانی تولید کرد. موارد به کارگیری شیشه 6 میل ساختمانی برای شیشه رو میزی، پنجره های آهنی تک جداره، درب آهنی تک جداره، درب های سنتی و مدرن، پنجره دوجداره، دیوارپوش های رنگی و نمای ساختمان است. کاربرد شیشه ساختمانی برای فضای کوچک مناسب است، دیوارهای شیشه ای بهترین گزینه برای بزرگتر جلوه دادن و جایگزینی مناسب برای دیوارهای قطور و جاگیر هستند. پارتیشن شیشه ای نه تنها کاربرد شیشه ساختمانی برای فضاهای مختلف به ویژه جداسازی و نظم بخشی در دکوراسیون داخلی را موجب می شود، هزینه کمتر و سرعت اجرای بالاتری هم دارد. یکی دیگر از کاربردهای شیشه ساختمانی به کارگیری انواع شیشه دوجداره به عنوان عایق صوتی خوب است که به مزیت بزرگتر نشان دادن فضا نیز اضافه می شود.

در مورد حریم خصوصی یا شیشه دسته ای خورشیدی ، رنگ های تیره و بازدارنده های UV با مواد اصلی موجود در دسته مخلوط می شوند تا شیشه ساخته شود. چرا فر (رنگ) روی شیشه است؟ فریت دو نقش را روی شیشه بازی می کند. در ابتدا این یک نقش آرایشی و تزئینی است که برای پنهان کردن جزئیات تزئین داخلی و جوش پینچر استفاده می شود.

شیشه رفلکس

به طور مثال از این شیشه ها میتوان در هتل ها، بانک ها،منازل مسکونی،فرودگاه ها،مراکز خرید و غیره استفاده کرد. از انواع شیشه های ساختمانی می‌توان به شیشه های خم،شیشه های دو جداره،شیشه های رفلکس،شیشه‌های لمینت یا ضد گلوله،شیشه های سکوریت یا نشکن و شیشه‌های تخت اشاره کرد. فروش شیشه ساختمانی با انتخاب نوع مورد نیاز و کاربری های مختلفی انجام می شود که شامل ویژگی هایی مانند عایق صوتی، عایق حرارتی، نما و زیبایی بصری، استحکام، امنیت و … است. استفاده از مات کننده شیشه در انواع شیشه مات کن ساده و شیشه مات کن رنگی می تواند ایده ای کاربردی و دکوراتیو باشد که در فروش شیشه ساختمانی در نظر گرفته می شود. فروش شیشه ساختمانی شامل انواع شیشه برای نیازهای مختلف و کاربری های متفاوت به شکل شیشه های دو جداره، عایق در برابر صدا، خاک، انتقال سرما و گرما می باشد.

شیشه ها و مصالحی که برای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند باید مورد تایید دستگاه نظارت بوده و باید مطابق نمونه باشند. در ادامه به نحوه کار گذاری شیشه در ساختمان و جزئیات آن می پردازیم. شیشه انعکاسی، نور خورشید را منعکس و حرارت و درخشندگی نور را کاهش می دهد. اگر در روز از بیرون به این نوع شیشه ها نگاه کنیم متوجه مشویم که تصاویر اطراف را مانند آینه نشان می دهد و اگر از داخل به بیرون نگاه کنیم شیشه کاملا شفاف است. جالب اینجاست شب ها این پدیده برعکس است به طوری که شیشه از خارج شفاف و از داخل مانند آینه است شیشه های انعکاسی یا همان رفلکس باعث صرفه جویی در هزینه های احداث، راه اندازی و نگهداری دستگاه های تهویه می شود. در نظر داشته باشید برای انتخاب شیشه رفلکس از آیینه ای بودن آن در شب از سمت داخل مطمئن شوید .