نرم افزار crm آموزش و مقالات، آموزش طراحی وب سایت-نرم افزار CRM

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید یا مدیریت بخشی از یک شرکت رو بر عهده دارید، باید نرم افزار مدیریت مشتری دانا نرم افزار بازاریابی – crm رو امتحان کنید. داشتن یک نرم افزار CRM فارسی معتبر برای افزایش فروش و وفاداری مشتری ها و راحت تر بگیم برای بقاء هر کسب و کاری لازمه. گزارش‌هایی مانند وضعیت کلان فروش‌های در جریان، دلایل شکست مذاکرات، رنکینگ اهمیت مشتریان بر اساس حجم فروش‌های پیشین، مشتریانی که مدتی است از خدمات شرکت استفاده نکرده اند و … . در واقع کاربرد این نرم افزار در شرکت‎ها، کارخانه‎ها، سازمان‌ها و… نرم افزار CRM زوهو از پشتیبانی چند کاناله استفاده می‌کند و به مشاغل این امکان را می‌دهد تا از طریق ایمیل، چت زنده، تلفن و از طریق رسانه‌های اجتماعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. ویژگی گیمیفیکیشن به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا روند فروش خود را بازی سازی کنند و به کارمندانی که به اهداف خود می‌رسند پاداش دهند.

  • اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید یا مدیریت بخشی از یک شرکت رو بر عهده دارید، باید نرم افزار مدیریت مشتری دانا رو امتحان کنید.
  • به طور مثال موقعیتی را تصور کنید که قرار است شما فردا کار مهمی را انجام دهید و می خواهید این موضوع به شما یادآوری شود.
  • در نظر داشته باشید که ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشد تا بتوانید نرم افزار را در زمان های مختلف و بر اساس تغییرات عملکرد کسب و کار خود سفارشی سازی کنید.
  • هزینه خرید نرم افزار CRM پیشرفته اورست نسبت به قیمت سی آر ام‌های معمولی در بازار ایران بیشتر است.

می توان به فروشندگان یا نمایندگان فروش مخاطبین یا فرصتهای فروش را واگذار کرد. آنها می توانند مخاطبین را گروهبندی نموده یا بر اساس منبع، منطقه، صنعت یا هرگونه فاکتور دلخواهی مرتب کنند و و با تنها چند کلیلک به اطلاعات کامل مخاطبین دسترسی داشته باشند. خوب، به سازمان کمک می کند که توجهش بیشتر روی اشخاص یا مشتریانی متمرکز شود که پتانسیل بیشتری جهت تبدیل شدن به مشتری را دارند. با مشاهده فیلم آموزشی نرم افزار به سادگی می توانید آن را بروی لپ تاپ یا سرور خود نصب و استفاده کنید. 5- قابلیت دسترسی به وب، امکان دسترسی به موبایل و برای چندین کاربر را فراهم می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها،داشتن نرم افزاری که درتمام اماکن و نقاط قابل دسترس باشد و دسترسی راحت به آن داشته باشیم حائز اهمیت است. در واقع کلیه ی اطلاعات مشتری پس از تماس اول را ذخیره و در مواردی که اطلاعات مشتری با شرایط محصول یکی بود، بتواند نیاز مشتری را تشخیص دهد و با برقراری ارتباط صحیح و موثر به مشتری مورد نظر محصول را ارائه کند. شما می توانید همه اطلاعات مرتبط با مشتری را یک مکان (پرونده مشتری) مشاهده کنید. یک داشبورد ساده که تاریخچه عملکرد مشتری ، وضعیت سفارشات، نتایج نظرسنجی از مشتری، مانده حساب مشتری، شکایات و پیشنهادات مشتری و … را به شما نشان می دهد. نرم افزار CRM پرنیان قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی را دارد.

امیدوارم با استفاده از این اطلاعات به شما در انتخاب یک نرم‌افزار حساب داری مناسب با کسب‌ و کار شما کمک کرده باشیم. در پایان این نرم‌افزار را یک نرم‌افزار کاربردی برای ارتباط موثر با مشتریان دانسته و به تمام حسابداران توصیه می‌کنیم برای سهولت هر چه بیشتر کار در عین داشتن کیفیت عالی از آن بهره ببرند. برای اینکار پیشنهاد ما به شما این است از نسخه آزمایشی استفاده کنید و در صورتی که توانستید با آن نرم افزار ارتباط برقرار کنید، برای خرید نرم افزار سی آر ام اقدام نمایید.

گزارش کانال های ارتباطی

به این دسته از مشتریان دلایلی را ارائه کنید تا آن‌ها در آینده نیز شما را انتخاب کنند و یا حتی به دیگران معرفیتان نمایند. توجه به این گروه از مشتریان باعث می‌شود که آن‌ها بیشتر از شما خرید کنند و مدت طولانی‌تری را در کنارتان بمانند. در دنیایی که مشتریان با حجم انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی و بازاریابی رو به رو هستند، باید به دنبال چیزی بیشتر از یک محصول عالی بود تا بتواند مورد توجه مشتریان مدرن قرار گیرد. شخصی‌سازی کردن، تکنیکی است که این امکان را به شما ‌می‌دهد تا با ایجاد تغییرات لازم در محتواهای خود، آن را برای کاربران و مشتریان، هر چه بیش‌تر جذاب‌ کنید. طبق تحقیقات انجام شده بیشتر از ۸۰ درصد مشتریان، شخصی‌سازی را درک می‌کنند و این درک به طور مستقیم بر روی تصمیم‌گیری ‌آن‌ها برای خرید تاثیر ‌می‌گذارد. ضمن اینکه اولویت انتخابی مشتریان، برند‌ها و سازمان‌هایی است که بر اساس علاقه‌مندی‌های آنان و خریدی که انجام داده‌اند، پیشنهادات ویژه را به آن‌ها ارائه دهد.

افزونه های تکمیلی نرم افزار CRM اورست

نرم افزار crm آموزش و مقالات، آموزش طراحی وب سایت-نرم افزار CRM